Stát ztrátu právě krýt nemůže a ani nesmí. ČSA byly v červených číslech pouze dva roky po odchodu "geniálního" Tvrdíka. V současné chvíli jsou zase v černých číslech. A i kdyby náhodou ČSA byly v takové ztrátě, že by na ně věřitelé uvalili konkurz, tak správce konkurzní podstaty rozprodá majetek, který pokryje dluh.
"Wow, prestupit do auta? Nemohol dotycny zajst k tebe domov?"
Prečo by mal zbytočne jazdiť krížom-krážom po meste, keď môžem jednoducho hromadnou dopravou, ktorá je predsa na to, prísť na miesto, ktoré leží na jeho priamej trase? Teda jednoducho - keď odhliadneme od toho, že bus išiel o dve minúty skôr (ale na to som bol pripravený, lebo sa mi už viackrát stalo, že som ho zmeškal), že nesvietil správny názov zastávky (možno vodič ani nevedel, že tam zastavovať má, keď ju nemá v zozname a zastávku mohol prehliadnuť), že mi zastavil nad priekopou.
810zssk: "Mimochodom, neviem o vela ludoch co chodia cez Jarovce..."
Tomuto teda nerozumiem vôbec. Ako sa dajú kategorizovať ľudia podľa hraničných priechodov? Cez Jarovce chodia ľudia, ktorí sa potrebujú dostať po ceste do Rakúska. Tak isto aj cez staré Jarovce, alebo cez Berg. Aký je medzi nimi rozdiel si neviem predstaviť. Sú takí istí ako tí, ktorí nastúpia na vlak a hranice prejdú po koľajach.
Tam kde aj dnes. To znamena ze sa napriklad uplne odstrania Karosy na L28, ci L56 a pod. Tie Karosy potom budu prelozene na linky kde teraz nema co jazdit (a stacia tam kratke vozy). No a samozrejme dost B732-iek bude vyradenych. Snad.
Re #85211 Sommelier: Prosim, pouzivaj Sky Europe, aby sa to neplietlo so Sky co je volaka skupina/zdruzenie, alebo cosi take, aerolinii Ale s prispevkom suhlasim
Re #85212 bwd: To nie je ani tak o krajine. To je aj o meste. Aj Presov obnovuje a ma celkom dobry vozovy park.
Re #85215 m@rtin: Myslim si ze co sa tyka pohladu na krajinu na zaklade aeroliniek, mame celkom stastie ze mame Air Slovakia, ktora to celkom dobre plni, jedina chyba je ze pouziva stare ojazdene lietadla. Ale inak som s nimi spokojny
Re #85218 m@rtin: Ina vec je opcia a ina vec je kupa.
Re #85221 bwd: Wow, prestupit do auta? Nemohol dotycny zajst k tebe domov? Mimochodom, neviem o vela ludoch co chodia cez Jarovce...
& #85229 S499.1023: Už som to našiel. 20 kusov by ich malo byť isto. A to už je na Brno naozaj z jedného typu viac než dosť.
"V pořadí první pětičlánkovou nízkopodlažní tramvaj ŠKODA 13T pro město Brno vyexpedovala dnes ŠKODA TRANSPORTATION s.r.o. V letošním roce obdrží zákazník Dopravní podnik města Brna ještě jeden vůz zatím z dvacetikusové série."
tak to teda nie je. Keď niekam napíšeš slovo doprava a zároveň v spojitosti s ňou uvádza následnú príčinu - rozdelenie federácie ? Sorry, ale to je smiechu na zemi s udieraním do koberca.
Čo takýmto srdcervúcim a nezmyselným nárekom chceš riešiť... Pivné kecy ?
jop, zle som sa vyjadril. Je ale jasné, kto (zatiaľ) kryje ich stratu.
Ja význam národných aeroliniek nepopieram. Pokiaľ nebudeme predávať vodu v tvrdej mene ako ostatní terazky ropu, na niečo také nemôže byť ani pomyslenie.
Vieš asi veľmi dobre, ako to je s destináciami, personálom, klientelou,... Zo strany vlády by to bola veľmi riziková investícia, navyše s veľmi ďalekou návratnosťou.
A súkromný investor ? Myslím si, že to žiadneho veľmi nenadchýna.
"Keď sa prestaneš domnievať, že vieš. Potom to pôjde jednoduchšie."
Moje životné skúsenosti, ktoré som získal počas môjho nie celkom krátkeho života mi dovoľujú domnievať sa, že už niečo málo aj viem. Čo sa týka nezmyselnosti rozdelenia Československa dokonca viem stopercentne, že to bola len účelová hra, z ktorej profitovali isté, všeobecne známe, sčasti kriminálne indivíduá. Že dopad rozdelenia je cítiť dnes a denne všade naokolo a aj vo verejnej doprave, je tiež neodškriepiteľný fakt.
Ok, odteraz uz zasadne nepouzivam nazvy, ktore vznikli za poslednych 100 rokov, takze uz ziadna Wroclaw, ale Breslau, ziaden Havlickuv, ale Nemecky Brod, ziadne Sturovo, ale Parkany, a ziadna Bratislava, ale Pressburg alebo Pozsony.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
m@rtin
Stát ztrátu právě krýt nemůže a ani nesmí. ČSA byly v červených číslech pouze dva roky po odchodu "geniálního" Tvrdíka. V současné chvíli jsou zase v černých číslech. A i kdyby náhodou ČSA byly v takové ztrátě, že by na ně věřitelé uvalili konkurz, tak správce konkurzní podstaty rozprodá majetek, který pokryje dluh.