Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Emo #84472:
to som videl na nivach a strasne sa smial 😃 ale je to identita... ktoru dpb nema ak neratame meskanie a spinave vozy
Reakcia na: Ike #84471:
velka obnova, ako aj zahradnik spomina je co sa tyka autobusov taka, ze chce docielit, aby vsetky boli v zivotnosti, co je o nejaky ten rocik viac, ako 4...
Reakcia na: AAA #84444:
Mne sa páči, ale to je vec vkusu. A toto je podľa mňa gýčovejšie:

http://www.mestskadoprava.net/galeria/picture.php?cat=1026&image_id=14987

Nie je to síce mestský náter, ale je to náter jednej spoločnosti, teda niečo podobné (SAD Humenné).
Reakcia na: hoppusmark #84470:
Velka obnova... pod tym si predstavujem vymenu vozoveho parku na taku uroven aby priemerny vek vsetkych! vozdiel bol mensi ako 4... co je nerealne myslim
Reakcia na: 007 #84466:
Počkajme si na prvé väčšie kroky a potom môžeme diskutovať.
Ak sa splní aspoň tá veľká obnova vozového parku, tak bude reálne, že sa to pohne ďalej.
Ale ten článok je naozaj dobrý, je tam jasne pomenované, kde sú problémy a čo sa musí zlepšiť.. Som rád, že Záhradník chce ako prvé riešiť financovanie.. Ten problém s VÚC predtým ešte nikto neotvoril... Už len tých 17 miliónov od DPB pre VÚC každý rok je zarážajúcich.. Pritom VÚC neposkytne za to mestu ani DPB žiadnu protislužbu, neopraví ani meter cesty v Bratislave a nekúpi pre DPB ani jeden autobus..
Reakcia na: AAA #84467:
Pokial ma pamat neklame tieto temy su rovnako aktualne od neznej revolucie kedy sa okrem kupy par komfortnych tambusov a par ikacov neurobilo takmer nic
Reakcia na: AAA #84467:
Re #84466 007: A o čom z toho? Podľa mňa ani sám neverí tomu, že sa väčšina z toho aj naozaj splní, napr. obnova vozového parku a výstavba novej električkovej trate, takže diskusia by bola v rovine fantázie.
Reakcia na: 007 #84466:
A o čom, podľa mňa ani sám neverí tomu, že sa väčšina z toho aj naozaj splní, napr. obnova vozového parku a výstavba novej električkovej trate.
Tyzden aj cosi tu pisete len o nateroch skoro. ?
Citali ste rozhovor so Zahradnikom v Hospodarskych novinach? Velkolepe plany. O tych by sa malo diskutovat!
Reakcia na: Ike #84463:
ach ty patronka ? ? ? (mimochodom svata barbora)
Ike, AAA: Nič som nepovedal ?
Reakcia na: hoppusmark #84461:
EE... cez sitinu MHD ani SAD nie... to som proti... 😕 patronka je velmi dolezita a musia tam stat vsetky spoje (ta patronka Patronka - nie ta patronka v tunely co je a uz si ju nejaka sibnuta zenska fotila 😃 )
Reakcia na: hoppusmark #84461:
A zároveň v tej oblasti aj žijú ľudia, ktorým by to spojenie chýbalo, napr. mne. ?
Reakcia na: Dopravák #84460:
30 alebo 37 by mohli jazdiť aj cez Sitinu.. Zrejme ide ale o prípoje na zastávke Patrónka..
Reakcia na: hoppusmark #84388:
hmmm, tu musím súhlasiť... Aj tento víkend jazdili kĺbove vozidlá na L91 a L37 /pričom pod mostom nie je na tieto vozidlá priestor/ a L63jky chodili totál /tak ako každý víkend/ natrieskané... ?

Pýtam sa, kto je za toto zodpovedný(í)???

//L91 majú celoročne prestávkovať v Čuňove, je tam NAj sociálka, neviem kde to viazne... ? //

A teraz niečo k tým "blbcom" neviem ako ich nazvať - nazvem ich cestári.... To čo si oni dovoľujú, za to by im mesto malo dávať mastné pokuty... V piatkovej špičke uzavrieť Račko a podobne...

Na Petronke od Mlynskej je úplne nezmyselne uzavretý ľavý odbočovací pruh /dnes sa, že vraj jazdilo na mínus 40 /-40/, to je už iné kafé...

Nechce sa mi to tu rozpisovať, ale aj presmerovanie liniek, to koho nápad je ťahať L30 a L37 cez starú Lamačskú, kde sú 3 svetelné križovatky pritom cez dialnicu sa nikde nezdrží... ? Re #84388 hoppusmark:
Reakcia na: richardhudec #84455:
náter, ktorý majú 14 a 15Tr sa páči aj mne.. Preto som rád, že 6620 ten náter zostal.. A mal by na týchto trolejbusoch zostať až do ich vyradenia..
Na NP vozy sa viac hodí ten, čo má 25Tr.. Teoreticky by ten náter mohli mať aj nové autobusy.. Otázka je ale, či tým šedým pásom nehceli odlíšiť trakciu..
Reakcia na: AAA #84457:
Presne tak, čítaš mi myšlienky! "nikdy" znamená, že sa to nerobilo nikdy v BA.. Taký argument má malú váhu..
Lenže ak sa to nerobilo "nikde", tak je treba sa nad tým zamyslieť...
Reakcia na: richardhudec #84452:
Lenže je rozdiel medzi slovami nikdy (príslovka času) a nikde (príslovka miesta) a ja som použil slovo NIKDE, nie nikdy. ?
Reakcia na: hoppusmark #84440:
nater je len cervena farba...LBC a smajliky su len nalepky, takze nie je problem ich dat dole a nahradit niecim inym...v tomto by som naozaj najvacsi problem navidel...

mali by sme byt radi, keby aspon jednotlive trakcie zjednotili natery...

elektricky - nater ako K2S, T6A5 3. generacie, T3AS

trolejbusy - na 14 a 15Tr sa podla mna moc nehodi nater ako maju 25Tr, takze tam by som ponechal sucasny, pripadne LBC.......LBC vsak berem len ako mestsku reklamu...nater 25Tr uplne schvalujem...

autobusy - ikarusy a sory maju celkom fajn nater...TAMy dlhe by som dal vsetky LBC a kratke by mohli byt vsetky na reklamy, pripadne aplikovat klasicky ikarusovsky nater (samozrejme myslim raz 4xx)...................co sa tyka plynovych autobusov, ide o celovozovu reklamu, z ktorej ma DPB peniaze...objednavatel je SPP, ktory si aj zvolil ako ta reklama bude vyzerat a kedze neporusuje zjadne zasady, tak DPB nemal preco povedat nie, lebo argument je to skarede nie je asi moc vhodny...a ja proti SPP reklamam nemam nic...teda ak nebudeme mat vsetky vozy plynove...:D

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.