810zssk sa pýtal, či sa nebude rekonštruovať obratisko električiek ŽST Nové Mesto. Odpoviem mu čiastočne, pretože v týchto dňoch tam boli inštalované "stojany" pre predzveste, kvôli výstavbe svelenej križovatky v jeho blízkosti.
Ono tam tie zápchy zakomponované sú, lenže problém je v tom, že tie isté CP, alebo lepšie povedané chronometráže, platia aj cez víkend. Lebo ja čo občas chodievam cez víkend do toho Perneku, nezriedka prídem aj 8 minút skôr. Ak to teda nezmenili, teraz som už tou trasou asi 2 mesiace nešiel.
ale inak co na SL ocenujem je to ze do CP zakomponovali predpokladany vyskyt dopravnych zapch... teda aspon mi to tak pripada ale mozno som naivny...
dnes som to spominal... do SC trva z Niv normalnym busom 45 minut a to ide cez mesto, stoji aj na takych zastavkach ako magnetova, vozovna J.Dvor,Istrochem, Zl. piesky.. v Bernolakove, vo Velkom Biely a az v SC...
a ten zrychleny mal jazdnu dobu 55 minut a tolko to aj trvalo hoci isiel priamo Nivy-Senec bez zastavenia (zachadzka na Bajkalsku).. a fakt sme dlho stali v kolone ale cuduj sa svete, dosli sme na cas...
ale to je len moj subjektivny pocit... a taktiez je toto prave nevyhoda pri DPB cestakoch, kde sa taketo daco neda zakomponovat... ale zas DPB CP su o 10000% prehladnejsie
No raz som išiel ešte Karosou C744 z Borinky do Bratislavy a ten bus bol poloprázdny. Naopak som mal možnosť ísť z Bratislavy do Perneku tiež v piatkovej špičke a bola to sardinkáreň (Karosa Axer). Touto trasou chodím aj častejšie, ale väčšinou cez víkend, vtedy to býva viac - menej v pohode. ?
Takže mal si pravdu. Napríklad na stránke MAN sú kĺbové autobusy len v kategórii mestských autobusov.
Na druhej strane nechápem, prečo potom existuje autobus v takejto verzii, s medzimestskými sedačkami (videl som na fotkách-už k tomu ale neviem link-bolo to v Nemecku)
Ale SOR má na svojej stránke v popise NB18: "Z obou nově představených typů (NB 12 a NB 18) mohou být dle přání zákazníků odvozeny varianty pro příměstský i meziměstský provoz."
neviem presne ako to bolo, ale nemozme predpoklaat, ze v tych dobach malo gumokol menej ludi a tym padom mao potrebu viac ludi cestovat SADistami??? naozaj neviem...je to len domnienka...
JA som napísal, že niekto MOŽNO chcel tým šedým pásom odlíšiť trakciu.. To je aj celkom pravdepodobné... Ale JA SOM TO NEBOL !!! Mne nebude vôbec vadiť, ak ten náter, čo majú 25Tr, dostanú aj autobusy.
Neviem povedat... pravdupovediac SAD BA som isiel iba raz a aj to kratkou karosou do sv.jura... ?
no mal som moznost ist v piatkovej spicke do SC a napriek tomu ze som v tom buse skapinal, a ludia aj stali (bol to SOR), tak stale nebol velmi natrieskany, teda dalsi by sa zmestili... cize neviem ci neboli klbove vozy zbytocne... mozno sa v SC,PK,MA ratalo v case nakupu s rozsiahlou vystavbou sidlisk ktore sa nerealizovali no planovane nakupeny klbaky zostali... netusim... zas ale uznavam ze klbovy voz by sa v slovak lines nestratil...
a si si isty ze nemenili CP? inak obcas maju tie CP nahlavu... isiel som zrychlenym, ktory mal podla CP jazdnu dobu od 10 minut dlhsiu ako normalny a najlepsie na tom ze naozaj to tolko trvalo...
1) Plný súhlas.
2) No, Ike sa asi trocha prepočítal. Ak chceme mať všetky vozidlá v životnosti, čo je u autobusov 12 rokov, tak postupne vytiahneme za podmienky pravidelnej obnovy vozového parku priemerný vek na 6 rokov a tam ho necháme.
Takže šotoverzia Corporate Identity je taká, že každý modelový rad bude mať iný náter a ešte tam budeme rozlišovať trakciu? Budem sa postýkrát opakovať, ale aký je pre vlka rozdiel mezdzi trolejbusom a autobusom? Teda okrem toho, že trolejbus sa rozbieha prískokom, na podivných miestach, kde visia splete drôtov, prudko brzdí a potom sa zase prudko rozbieha, na streche má palice, ktoré sa šúchajú po vedení, z ktorého občas vypadnú a vtedy to nejde, občas sa v trolejbude ozve ppípanie a vtedy to tiež nejde, niekedy aj pár hodín atdˇ.?
MB Citaro, Volvo 7700, Solaris, MAN, a aj nové SORy NB: tie všetky kĺbové autobusy si môžeš objednať aj v medzimestskej verzii s tromi dverami a dokonca aj s medzimestskými sedačkami.. (teda okrem SORu zatiaľ)
Ja budem nadšený z náteru LBC so smajlíkmi úplne vždy. Konečne niekto vymyslel pekný vkusný originálny náter a ja len žasnem, aké detaily na tom môžu poniektorým vadiť (svetlosť odtieňu, smajlíky, farebnosť,...) - pritom práve tie detaily sú na tom krásne. Uznávam, že vkus je subjektívny, no zatiaľ som nevidel ani len návrh lepšieho náteru ako LBC.
A teaz si polome otázku, či náhrada IK 280 a Ka C744 C 954kami a Axermi bez pridania odchodov je adekvátna. Iná vec je, že vlastne si neviem vybaviť žiadneho dostupného výrobcu, ktorý by DNES ponúkal kĺbový medzimestský autobus.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.