V odbornej literatúre o korporátnom dizajne sa píše, že logo firmy (a aj iné prvky korp.identity-čiže aj nátery vozidiel) by mali byť nadčasové, čiže by sa nemali po čase "okukať" ..
Takže moja otázka je: budeme aj o takých 5 rokov stále tak nadšení z náteru LBC so smajlíkmi? ?
Môžeš mi napísať, v ktorom meste v ex ČSFR majú mestský náter so smajlíkmi? LBC s tými smajlíkmi sa hodí podľa mňa, akurát tak na vozy používané na vozenie škôlkárov na Devín.
Re #84422 810zssk: Možno skrátia chronometráže, veď papier znesie všetko. ?
nie nie je... to je uz moj subjektivny nazor... proste ten LBC nater mi pride ako ked mas RGB farbu #FF0000 -> viac by sa mi napr pozdavalo keby to bolo o par odtienov tmavsie, tak ako je aj logotyp BA a erb... (dajme tomu #EE0000)
Práve si popísal základné vlastnosti dobrého Corporate Identity. Takže tak, ako rozumieš šoférovaniu a ekonomike, tak rozumieš aj marketingu. Čím sa vlastne živíš? Niečo ako podplukovní Korn? Cielené privádzanie firiem ku krachu ? ?
133 bude jazdiť rano aj so zakaznikmi na dlhe diely
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark
Takže moja otázka je: budeme aj o takých 5 rokov stále tak nadšení z náteru LBC so smajlíkmi? ?