A tie sory budúu uspôsobené na bezobslužnú prevádzku (niečo ako je tuším experimenálne kdesi Cristalis, či ako sa tie vozy a celý systém volá), alebo ich bude šoférovať Kadnár so Záhradníkom? ?
A teraz nejde o červenú farbu, ale hlavne o tie nápisy: "Little Big City" , "Bratislava" , a tie smajlíky...
Totiž je možné, že mesto Bratislava v budúcnosti zmení svoju prezentáciu a slogan "Little Big City" sa prestane používať, alebo bude vymenený nejakým iným.. Čo potom urobíme s tými nátermi?
To zabezpečia tie nové sory BN 9.5. Aha, že dojdú až v októbri? No tak dovtedy poslúžia vrakosy ako napr. 3030, 3031, 3191, 3192 a možno ožijú aj nejaké ďalšie odstavené ? ?
Re #84424 nikiliky: ? ? Čo sa stalo, že si zrazu zmenil slovník? No zasa si prešiel z extrému do extrému ?
V odbornej literatúre o korporátnom dizajne sa píše, že logo firmy (a aj iné prvky korp.identity-čiže aj nátery vozidiel) by mali byť nadčasové, čiže by sa nemali po čase "okukať" ..
Takže moja otázka je: budeme aj o takých 5 rokov stále tak nadšení z náteru LBC so smajlíkmi? ?
Môžeš mi napísať, v ktorom meste v ex ČSFR majú mestský náter so smajlíkmi? LBC s tými smajlíkmi sa hodí podľa mňa, akurát tak na vozy používané na vozenie škôlkárov na Devín.
Re #84422 810zssk: Možno skrátia chronometráže, veď papier znesie všetko. ?
nie nie je... to je uz moj subjektivny nazor... proste ten LBC nater mi pride ako ked mas RGB farbu #FF0000 -> viac by sa mi napr pozdavalo keby to bolo o par odtienov tmavsie, tak ako je aj logotyp BA a erb... (dajme tomu #EE0000)
Práve si popísal základné vlastnosti dobrého Corporate Identity. Takže tak, ako rozumieš šoférovaniu a ekonomike, tak rozumieš aj marketingu. Čím sa vlastne živíš? Niečo ako podplukovní Korn? Cielené privádzanie firiem ku krachu ? ?
Zahradnik nic nedodrzal. Zahradnik iba povedal. Ako spravny hovorca.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk