No yebz sa strhnu smajliky a napisy a nalepsia nove, lebo predpokladam, ze cervena mestskou farbou ostane... aj ked nepredpokladam, ze by niekomu strasne vadili smajle a napis LBC...
Najlepsie asi bude ked si kazdy nevrhnete svoj mestsky nater, potom to zrealizujeme na adekvatnom pocte vozov, kazdy dostane pridelenu kvotu a hadam budete spokojny...
Re #84471 Ike: Naozaj mas pocit, ze je ekonomicke mat priemerny vek vozidloveho parku 4 roky? Aj Praha rata s NP vozmi v prevadzke 15 rokov... Samozrejme na to treba udrzbu a GO...
velka obnova, ako aj zahradnik spomina je co sa tyka autobusov taka, ze chce docielit, aby vsetky boli v zivotnosti, co je o nejaky ten rocik viac, ako 4...
Velka obnova... pod tym si predstavujem vymenu vozoveho parku na taku uroven aby priemerny vek vsetkych! vozdiel bol mensi ako 4... co je nerealne myslim
Počkajme si na prvé väčšie kroky a potom môžeme diskutovať.
Ak sa splní aspoň tá veľká obnova vozového parku, tak bude reálne, že sa to pohne ďalej.
Ale ten článok je naozaj dobrý, je tam jasne pomenované, kde sú problémy a čo sa musí zlepšiť.. Som rád, že Záhradník chce ako prvé riešiť financovanie.. Ten problém s VÚC predtým ešte nikto neotvoril... Už len tých 17 miliónov od DPB pre VÚC každý rok je zarážajúcich.. Pritom VÚC neposkytne za to mestu ani DPB žiadnu protislužbu, neopraví ani meter cesty v Bratislave a nekúpi pre DPB ani jeden autobus..
Pokial ma pamat neklame tieto temy su rovnako aktualne od neznej revolucie kedy sa okrem kupy par komfortnych tambusov a par ikacov neurobilo takmer nic
Re #84466 007: A o čom z toho? Podľa mňa ani sám neverí tomu, že sa väčšina z toho aj naozaj splní, napr. obnova vozového parku a výstavba novej električkovej trate, takže diskusia by bola v rovine fantázie.
Tyzden aj cosi tu pisete len o nateroch skoro. ?
Citali ste rozhovor so Zahradnikom v Hospodarskych novinach? Velkolepe plany. O tych by sa malo diskutovat!
EE... cez sitinu MHD ani SAD nie... to som proti... patronka je velmi dolezita a musia tam stat vsetky spoje (ta patronka Patronka - nie ta patronka v tunely co je a uz si ju nejaka sibnuta zenska fotila )
hmmm, tu musím súhlasiť... Aj tento víkend jazdili kĺbove vozidlá na L91 a L37 /pričom pod mostom nie je na tieto vozidlá priestor/ a L63jky chodili totál /tak ako každý víkend/ natrieskané... ?
Pýtam sa, kto je za toto zodpovedný(í)???
//L91 majú celoročne prestávkovať v Čuňove, je tam NAj sociálka, neviem kde to viazne... ? //
A teraz niečo k tým "blbcom" neviem ako ich nazvať - nazvem ich cestári.... To čo si oni dovoľujú, za to by im mesto malo dávať mastné pokuty... V piatkovej špičke uzavrieť Račko a podobne...
Na Petronke od Mlynskej je úplne nezmyselne uzavretý ľavý odbočovací pruh /dnes sa, že vraj jazdilo na mínus 40 /-40/, to je už iné kafé...
Nechce sa mi to tu rozpisovať, ale aj presmerovanie liniek, to koho nápad je ťahať L30 a L37 cez starú Lamačskú, kde sú 3 svetelné križovatky pritom cez dialnicu sa nikde nezdrží... ? Re #84388 hoppusmark:
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo
http://www.mestskadoprava.net/galeria/picture.php?cat=1026&image_id=14987
Nie je to síce mestský náter, ale je to náter jednej spoločnosti, teda niečo podobné (SAD Humenné).