Ešte pre S499.1023: Máš nejaké informácie o tom, čo presne sa má teraz robiť na Hodžovom nám.? Neurobia aj to napojenie manipulačnej stopy zo Štefánikovej na Palisády ako normálnu výhybku? Veď keby sa to poriadne urobilo, nebolo by to žiadne zdržanie pri jazde.
Tak preto tam je 30? Ale poznám aj iných, čo tam chodia 50. Ale toto je fakt absurdné, ak sa takýmto spôsobom stanoví rýchlosť za to, že niečo nefungovalo tak, ako malo. To ten ing. je nejaký riadny debil, že? Ako je možné, že je mu dovolené takéto veci svojvoľne robiť?
Nemali by byť na výhybkách v zásade konštrukčné rýchlosti?
Ešte mi vysvetli, aká je definícia symetrickej vs. nesymetrickej, prípadne daj príklady.
Všetky symetrické s elektricky stavaným krížom sú konštrukčne na 60, s mechanickým krížom sú na 40.
Na tú pri Friedhof Rosental dávaj pozor, tam hneď prvý deň ako ju namontovali, ktosi strhol vedenie a ing. TSV sa hneď zavesenou tridsiatkou oháňal.
Aha, teda v smere k Voj. nemocnici, tá rozraďovacia je 30, potom kríženie a zbiehacia 40. Ale hej, tá, čo si sa ty pýtal, je 40, ale v smere na Vlársku (211) len 20.
Noo ten design manual by pomohol.. a potom by mohli nejako zjednotit tie natery.. ved aj trofliky zacali robit na lbc a potom ich teraz zas davaju do klasickych naterov.. a pritom tamy davaju stale do lbc.. tak preco s tym u trojbusov prestali? teraz ako nechcem polemizovat a tom ktory nater je lepsi.. ale ked uz s tym raz zacali tak preco zas prestali? nevie niekto?
možno SOR tým hrbom šetrí peniaze (výrobné náklady).. Totiž veľa dielcov zostáva vďaka hrbu nezmenených.. veľkosť okien, tvar a výška plechov nad a pod oknami, vnútorné obloženie.. Ak by bola v prednej časti strecha vyššia a nového tvaru, muselo by byť veľa dielov v prednej časti autobusu iných, teda vyvinutých nanovo.. Čiže už aj ten vývoj by niečo stál, a okrem toho by bolo na jeden autobus potrebných viac TYPOV dielcov, čo by zvýšilo náklady na skladovanie, triedenie, evidenciu atď... ?
Ináč keď tak na ten autobus pozerám, máš pravdu. Tá červená bude celkom pekná.. Ale naozaj iba bez tých všetkých smajlíkových nálepiek a farebných štvorcov.. ?
A potom by už fakt mohol DPB urobiť ten dizajn manuál, aby nás nečakali zakaždým takéto prekvapenia ?
Ktoré sú na 60? Myslíš pri Cintoríne Ružinov? Tam viem, že sa dá plnou rýchlosťou, aj praktizujem. Ale daj ešte nejaké ďalšie typy.
Aj veľa z tých, čo sú 30, sa dajú ísť aspoň 40.
Čo sa týka vodičov, je pravda, že sa teraz dá 40 v rovnom smere na Kramároch aj na Prievozskej v krížení s Miletičovou, ale čo pozorujem, v zásade tam vodiči naďalej dosť brzdia.
Tie sory inak nie su skarede, ale aj tak ten hrb mi tam vadi a hlavne mi ide o to ze vklude tu strechu mohli spravit inak... bez hrbu ale aj tak sa tie busy hodia...
tu strechu mohli spravit postupne sa zdvihajucu oblukovito a nie tak lomene ale co uz
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto
Nemali by byť na výhybkách v zásade konštrukčné rýchlosti?
Ešte mi vysvetli, aká je definícia symetrickej vs. nesymetrickej, prípadne daj príklady.