Tie sory inak nie su skarede, ale aj tak ten hrb mi tam vadi a hlavne mi ide o to ze vklude tu strechu mohli spravit inak... bez hrbu ale aj tak sa tie busy hodia...
tu strechu mohli spravit postupne sa zdvihajucu oblukovito a nie tak lomene ale co uz
Mne ta oranzova evokuje z nejakeho dovodu socikovske krajiny.. mozno preto ze v Minsku take jazdili.. ale koniec-koncov aj my sa blizime do sociku tak.. preco nie?
nech ten autobus ostane takto cerveny... nic viac netreba...
inak minule som pozeral na tu oranzovu autoskolu a vedel by som si pre BA predstavit aj oranzovy nater vozidiel autobusov MHD, hoci to nie je farba mesta
Ináč rád by som vedel, kedy opravia tú rozbitú cestu na Trnavskej medzi Zimným štadiónom a Trnavským mýtom.. To je horšie ako Šancová pred stanicou, Staromestská a neviem čo ešte..
No napr. tuším aj rok po premenovaní Bárdošovej na Siemens hlásili v reprákoch Bárdošova.
Re #84178 810zssk: Oficiálne je to tuším prímestská linka v úseku Vajnory-konečná - Grob, ale pre vlka je to mestská linka, lebo vlk vidí autobus DPB linky 53 a nemá dôvod sa zaoberať tým, kto dal na aký úsek licenciu.
Re #84188 Själavrak: Rovnako ako sa Dunčovi nič nestane, keď nemá priamy spoj na Hodžovo a na stanicu, však? ? ?
Neee, to prečo má ten SOR náter LBC ??? ? aspoň keby mu tam tie modré a žlté štvorce nenalepili, lebo potom to vyzerá, ako keby mal ten autobus zaplátané diery.. ?
KU*VA daj s tým pokoj! Hovoril som,že do Dúbravky sa dostanem a do Karlovky netreb,tým som myslel,že mne netreba, aj tak sa im tam prt v Karlovke stane keď sa nebudú môcť dostať na Kapucínsku priamo. Stane???
Ale tak ja som mal zase pocit, že porovnávaš SOR B a SOR BN ("staré dobré B 9,5")... Samozrejme, že oproti Soplarisu, Mercedesu, ba aj oplzlému Slintelisu je SOR designovo niekde v stredoveku. Ale vzhľadom na to, že musia byť nakúpené SOR-y, lebo už boli vysúťažené, tak mi príde SOR BN ako výrazne lepšia voľba, než SOR B. A 4 dvere na 12 m mestskom autobuse mi prídu práve naopak ako výborné (inak nie je problém si BN 12 objednať aj s 3, ba dokonca aj len s 2 dverami.
Jéminé, 5 dverí na 18-metrovom buse? To by som tu nerád videl napriek tebou spomínaným výhodám...
Re #84179 KLF: Ale ten hrb je na rovnej streche, proste celý ten bus vyzerá "rovno - normálne" a preto mi z hľadiska dizajnu neprekáža. ?
Re #84178 810zssk: Presne, ja som len napísal (asi nielen môj) subjektívny názor na SORy s hŕbmi. No vidím, že radšej som s touto témou ani nemal začínať, aby sa tu nezbytočne nespamovalo...
V Brne sa jazdí podstatne rýchlejšie z dvoch dôvodov:
1) Vodiči tam nie sú predposratí a keď má cez výhybku 30, tak tam nejde 10.
2) Nemajú tam ing. Tretie Skupenstvo Vody, ktorý na výhybku s konštrukčnou rýchlosťou 60 "preventívne" zavesí 30 a na výhybku s konštrukčnou rýchlosťou 40 zavesí 20.
3) Používajú asi tak dvojnásobné prítlaky zberačov (čo bolo historicky nevyhnutné kvôli "bránkovým" kríženiam a už to tak ostalo), takže je takmer vylúčené vypadnutie zberačov mimo evidentnú závadu na trakčnom vedení.
Inak tam majú zavesené také pekelné hybridy, že ani bratislavskí drotári na nich nemajú.
Pražská traťovka sa pre zmenu vyznačuje tým, že extrémne miluje BKV panely, tankodrómy a niekoľkomesačné uzávierky pri jednoduchých rekonštrukciách.
Pre mňa je rozhodujúce, ako je riešený bus vo vnútri. Či má na streche hrb s výstrojom alebo kvetinovú záhradu, je mi srdečne jedno. A pre Bratislavu v jej súčasnej (dlhotrvajúcej) mizérii je plusom každý nový bus, aj keby mal strechu zubatú ako hradné múry.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
1) Vodiči tam nie sú predposratí a keď má cez výhybku 30, tak tam nejde 10.
2) Nemajú tam ing. Tretie Skupenstvo Vody, ktorý na výhybku s konštrukčnou rýchlosťou 60 "preventívne" zavesí 30 a na výhybku s konštrukčnou rýchlosťou 40 zavesí 20.
3) Používajú asi tak dvojnásobné prítlaky zberačov (čo bolo historicky nevyhnutné kvôli "bránkovým" kríženiam a už to tak ostalo), takže je takmer vylúčené vypadnutie zberačov mimo evidentnú závadu na trakčnom vedení.
Inak tam majú zavesené také pekelné hybridy, že ani bratislavskí drotári na nich nemajú.
Pražská traťovka sa pre zmenu vyznačuje tým, že extrémne miluje BKV panely, tankodrómy a niekoľkomesačné uzávierky pri jednoduchých rekonštrukciách.