810zssk: okružná linka je blbosť, ide o to, spojiť Drotársku, Martinengovu, VŠVU atď s centrom mesta v oboch smeroch... A najkratšie je to priamo na Búdkovú...
1. možnosť nie je dobrá
1. pre nárast vozokm a
2. nezabúdaj, že N 47 robí na Hodžovom prejazd na N 44, a N 47 vzniká prejazdom z N 72, takže by si tie vozy musel chodiť naprázdno točiť na Nivy, alebo na Rajskú.
2. možnosť, čo navrhuješ, obávam sa, žeby sa vytvorila linka, ktorá by bola využitá minimálne.
Takže tá 203 je potom možno najschodnejšia.
A čo tak to vyriešiť potiahnutím 203 na Lovinského? Tým získaš požadovaný prestup a nemusíš ťahať drôty. (Podľa môjho názoru je neekonomické stavať trať tam, kde v špičke stačí SOR raz za štvrť a mimo špičky raz za pol hodiny, miestami raz za hodinu).
CP v knižnej podobe vydávajú, môžeš si ho kúpiť na Nivách (ale musíš tam ísť tak 4-5x, pretože ho začínajú predávať tak týždeň až dva po začiatku platnosti, a po dvoch mesiacoch ho môžeš zahodiť, lebo sa väčšina liniek už zmenila). A na rozdiel od minulosti tento rok tam už nenájdeš linky iných SADistov, ktorí jazdia do BA (207416 TT-Budmerice-BA, 203404 a 203409 DS-BA a pod.).
2.moznosti:
1) ako sucasna N47
2) Valasska - nieco kde by sa to otocilo kde uz jazdi aj 203 aj 207.
V idealnom pripade by to islo rovno cez Patronku, na Pri suchom mlyne (ak sa tak da odobocit) a na zastavku Patronka smer mesto (prestup na hrane na dalsie linky). To za predpokladu ze by to bol bus.
Ak by sa realizovalo predlzenie L203 nebola by tato linka nutna.
Nlo to neviem, či je šťastné, lebo keďže sa bavíme o úseku dĺžky cca 800 - 850 metrov, si myslím, že nová linka by skôr znamenala nárast vozokm.
Napr. ak by bola trolejbusová musela by mať buď trasu Valašská - Búdková, čo je hlúposť, alebo vzhľadom na trolejové vedenie by musela ísť až na AS MN, alebo na Rajskú.
A-busy viesť pod trolejovým vedením, ktoré už stojí sa mi zdá nevhodné.
Teda reálne vidím 2 možnosti:
1. vybrané spoje 203 na Valašskú (cca každý druhý spoj)
207: ako navrhuješ
Výhoda: lacnejšie riešenie (menej vozokm, za jeden pracovný deň by to bola úspora cca 70 - 75 vozokm každý pracovný deň oproti 2. variante) ako riešenie číslo 2 a zároveň je to rýchlejšie spojenie zastávok Valašská, Lovinského so zastávkami Búdkova - Hodžovo nám..
2. možnosť:
203 vybrané spoje na Lovinského, za predpokladu, že má zostať zachovaná obsluha zastávky Horský park celotýždenne a celodenne inú možnosť nevidím
207 Valašská - Drotárska - Ružová dolina:
výhoda: netreba stavať vetvu v križovatke pri Hrobustove smer Búdkova - Matúšova, pokiaľ 207 bude mať na tejto strane trasy normálnu nie priebežnú konečnú, zamedzí sa tým dosť veľkým meškaniam, ktoré by v prípade okruhu vznikali (špička cca 5 - 12 minút už z konečnej Amfiteáter) v smere do Ružovej doliny, zisk spojenia Drotárska - Patrónka, udržanie spojenia Valašská, Lovinského s trhoviskom a Prievozskou priamo.
Z Noveho mostu by sa L50 tocila tak ze by isla cez nadjazd, zisla dole (tam by mala plochu), zas vysla hore a isla na zastavku.. Co sa tyka Pristavneho mostu, suhlasim ze odtial treba odstranit vsetku mestsku (aj individualnu) dopravu. Idealne spoplatnit.
Ad Re #82756: Uzemny plan je na to aby sa pri stavbach pracovalo s urcitou koncepciou a prisposobenim tomu ze tam ma byt urcity objekt (v tomto pripade trat a pod.). To neznamena ze to tam bezpodmienecne bude.
Su v Ruzovej doline socialne zariadenia? Lebo potom by to mohlo byt okruzne. Z Budkovej na (zastavky) Safranovu, SNA, Subeznu, Amfiteater, Budkovu a naspat do Ruzovej doliny.. na lokalnu dopravu z Valasskej by mohla fungovat nejaka linka ako N47.. ale to az potom ako kupime 9-metrove tbusy Pripadne by tam behal Sprinter (alebo SORka).
pokial si pamatam, tak tvrdili, ze 95-ku zrusia, ked bude fungovat elina... dovtedy zrejme pojde cez Apollo
50-ako ju chces stocit z Mosta SNP do Auparku?
78-asi pojde po Landererovej(divadlo)/Nivach na Apollo aj ked tusim podla povodnej myslienky mali nasadit na trase ASMH-Ovsiste T-busy (a 78 koncit na ASMN?), lenze to uz je asi na dalsie volebne obdobie pase...
A prejazd busov cez Pristavny most (btw. bol tusim povodne mysleny iba ako dialnicny most, pricom uz teraz sa tam spaja z oboch stran 6 prudov do dvoch...) by som radsej zrušil uplne, vratane 98. Ved tam nabera v zapchach najvacsie meskanie. Co tak 98 potiahnut cez opravenu Pristavnu a otocit na objazde? Je to velka zachadzka? A 96 hodit cez Prievozsku...
Re #82768 ivanbuto: 1.9. bude sobota, tak zmeny hrozia asi az 3.9. ?
Re #82756 fobust: vdaka
A to by akoze k akemu datumu malo byt realizovane? najviac sa mi paci ta odbocka z Apolla na Bosakovu - zeby zavreli zjazdnu vetvu z Pristavneho mosta do Petrzalky? (mozno by to aj bolo vhodne...)
a Tbusy maju chodit aj poza euba? to akoze okolo skokanskeho arealu STU? ci dokonca aj po hradzi? ?
ale akosi zaryto sa stale drzia tej konecnej pri Dostihovej drahe... mohli to radsej potiahnut okolo nej dalej az na Dolnozemsku a do Ovsista...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek