Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #82966:
Počkaj, to akože kam myslíš ten 40 min. interval? Na zast. Horský park, alebo na Drotársku? Ak na Drotársku , tak si trocha mimo..
No a uplne najidealnejsie by, samozrejme, bolo keby sa konecne zatrolejovala Prazska + odbocenie z Prazskej na Hl.St. cim by sa vytvorili podmienky na zatrolejovanie linky 41.
Reply on: 810zssk #82966:
Ratam s tym ze by tam jazdila kazda druha 203.
Reply on: AAA #82965:
Ja mam dojem ze 207 je dobry kolotoc aj bez toho aby bola okruzna.. mne sa stale zda lepsia ta 203, predpokladajme ze zostane zachovany 20-min. interval.. ak tam bude chodit vacsi voz v 40min. intervale je to postacujuce.
Reply on: hoppusmark #82963:
Práve preto osobne najviac podporujem 207 cez Drotársku, 41 zrušiť, vybrané spoje 203 pokiaľ je nevyhnutné zabezepčiť obsluhu zastávky Horský park k Amfiteátru, resp. na Lovinského.
A 2. najlepšia možnosť je 207 okruh a 203 vybrané spoje na Valašskú.
Reply on: AAA #82959:
Keby jazdila raz za hodku tak by na tom bola podobne ako napr. 151. Ale aj mne sa viac pozdava 203.
810zssk: okružná linka je blbosť, ide o to, spojiť Drotársku, Martinengovu, VŠVU atď s centrom mesta v oboch smeroch... A najkratšie je to priamo na Búdkovú...
Reply on: fobust #82927:
To uz podbijaju aspon 4-5 dni ?
Reply on: Martin Fundárek #82957:
Alebo potiahnuť 207 na Šafranovú (prípadne k Slov.nár.archívu), 203 na Valašskú...
..alebo opačne: 203 k SNA a 207 nechať na Valašskú...

41 môže zostať tak ako je, alebo môže byť potiahnutá na Búdkovú ...
Reply on: 810zssk #82953:
1. možnosť nie je dobrá
1. pre nárast vozokm a
2. nezabúdaj, že N 47 robí na Hodžovom prejazd na N 44, a N 47 vzniká prejazdom z N 72, takže by si tie vozy musel chodiť naprázdno točiť na Nivy, alebo na Rajskú.
2. možnosť, čo navrhuješ, obávam sa, žeby sa vytvorila linka, ktorá by bola využitá minimálne.
Takže tá 203 je potom možno najschodnejšia.
Pripomienka k tunajsej scheme MHD: Zastavka Kolma je obojsmerna 😉
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: hoppusmark #82934:
A čo tak to vyriešiť potiahnutím 203 na Lovinského? Tým získaš požadovaný prestup a nemusíš ťahať drôty. (Podľa môjho názoru je neekonomické stavať trať tam, kde v špičke stačí SOR raz za štvrť a mimo špičky raz za pol hodiny, miestami raz za hodinu).
AD #82955 810zssk: Investigativne reportaze v uvodzovkach.
Reply on: Martin Fundárek #82952:
Tieto investigativne reportaze su vacsinou pravdive 😃 Ked som si pri Auparku kupil listok z Mikomatu tam to zas nebolo:D
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Peon #82908:
CP v knižnej podobe vydávajú, môžeš si ho kúpiť na Nivách (ale musíš tam ísť tak 4-5x, pretože ho začínajú predávať tak týždeň až dva po začiatku platnosti, a po dvoch mesiacoch ho môžeš zahodiť, lebo sa väčšina liniek už zmenila). A na rozdiel od minulosti tento rok tam už nenájdeš linky iných SADistov, ktorí jazdia do BA (207416 TT-Budmerice-BA, 203404 a 203409 DS-BA a pod.).
Reply on: AAA #82949:

2.moznosti:
1) ako sucasna N47
2) Valasska - nieco kde by sa to otocilo kde uz jazdi aj 203 aj 207.

V idealnom pripade by to islo rovno cez Patronku, na Pri suchom mlyne (ak sa tak da odobocit) a na zastavku Patronka smer mesto (prestup na hrane na dalsie linky). To za predpokladu ze by to bol bus.

Ak by sa realizovalo predlzenie L203 nebola by tato linka nutna.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #82864:
Ty vari veríš tomu, čo sa tam píše?
Reply on: AAA #82949:
myslím tú tvoju novú linku.
Reply on: AAA #82947:
Idealne riesenie by bolo: nechat 207 po starom a vybrane spoje 203 by boli okruzne cez Safranovu (cize ako L41, sorry, nazov tych ulic neviem)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.