Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #82965:
Ja mam dojem ze 207 je dobry kolotoc aj bez toho aby bola okruzna.. mne sa stale zda lepsia ta 203, predpokladajme ze zostane zachovany 20-min. interval.. ak tam bude chodit vacsi voz v 40min. intervale je to postacujuce.
Reply on: hoppusmark #82963:
Práve preto osobne najviac podporujem 207 cez Drotársku, 41 zrušiť, vybrané spoje 203 pokiaľ je nevyhnutné zabezepčiť obsluhu zastávky Horský park k Amfiteátru, resp. na Lovinského.
A 2. najlepšia možnosť je 207 okruh a 203 vybrané spoje na Valašskú.
Reply on: AAA #82959:
Keby jazdila raz za hodku tak by na tom bola podobne ako napr. 151. Ale aj mne sa viac pozdava 203.
810zssk: okružná linka je blbosť, ide o to, spojiť Drotársku, Martinengovu, VŠVU atď s centrom mesta v oboch smeroch... A najkratšie je to priamo na Búdkovú...
Reply on: fobust #82927:
To uz podbijaju aspon 4-5 dni ?
Reply on: Martin Fundárek #82957:
Alebo potiahnuť 207 na Šafranovú (prípadne k Slov.nár.archívu), 203 na Valašskú...
..alebo opačne: 203 k SNA a 207 nechať na Valašskú...

41 môže zostať tak ako je, alebo môže byť potiahnutá na Búdkovú ...
Reply on: 810zssk #82953:
1. možnosť nie je dobrá
1. pre nárast vozokm a
2. nezabúdaj, že N 47 robí na Hodžovom prejazd na N 44, a N 47 vzniká prejazdom z N 72, takže by si tie vozy musel chodiť naprázdno točiť na Nivy, alebo na Rajskú.
2. možnosť, čo navrhuješ, obávam sa, žeby sa vytvorila linka, ktorá by bola využitá minimálne.
Takže tá 203 je potom možno najschodnejšia.
Pripomienka k tunajsej scheme MHD: Zastavka Kolma je obojsmerna 😉
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: hoppusmark #82934:
A čo tak to vyriešiť potiahnutím 203 na Lovinského? Tým získaš požadovaný prestup a nemusíš ťahať drôty. (Podľa môjho názoru je neekonomické stavať trať tam, kde v špičke stačí SOR raz za štvrť a mimo špičky raz za pol hodiny, miestami raz za hodinu).
AD #82955 810zssk: Investigativne reportaze v uvodzovkach.
Reply on: Martin Fundárek #82952:
Tieto investigativne reportaze su vacsinou pravdive 😃 Ked som si pri Auparku kupil listok z Mikomatu tam to zas nebolo:D
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Peon #82908:
CP v knižnej podobe vydávajú, môžeš si ho kúpiť na Nivách (ale musíš tam ísť tak 4-5x, pretože ho začínajú predávať tak týždeň až dva po začiatku platnosti, a po dvoch mesiacoch ho môžeš zahodiť, lebo sa väčšina liniek už zmenila). A na rozdiel od minulosti tento rok tam už nenájdeš linky iných SADistov, ktorí jazdia do BA (207416 TT-Budmerice-BA, 203404 a 203409 DS-BA a pod.).
Reply on: AAA #82949:

2.moznosti:
1) ako sucasna N47
2) Valasska - nieco kde by sa to otocilo kde uz jazdi aj 203 aj 207.

V idealnom pripade by to islo rovno cez Patronku, na Pri suchom mlyne (ak sa tak da odobocit) a na zastavku Patronka smer mesto (prestup na hrane na dalsie linky). To za predpokladu ze by to bol bus.

Ak by sa realizovalo predlzenie L203 nebola by tato linka nutna.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #82864:
Ty vari veríš tomu, čo sa tam píše?
Reply on: AAA #82949:
myslím tú tvoju novú linku.
Reply on: AAA #82947:
Idealne riesenie by bolo: nechat 207 po starom a vybrane spoje 203 by boli okruzne cez Safranovu (cize ako L41, sorry, nazov tych ulic neviem)
Reply on: 810zssk #82948:
A ako by si ju viedol, odkiaľ kam?
Reply on: AAA #82947:
Lenze nova linka by chodila min. v 30-minutovych intervaloch.
Reply on: 810zssk #82945:
Nlo to neviem, či je šťastné, lebo keďže sa bavíme o úseku dĺžky cca 800 - 850 metrov, si myslím, že nová linka by skôr znamenala nárast vozokm.
Napr. ak by bola trolejbusová musela by mať buď trasu Valašská - Búdková, čo je hlúposť, alebo vzhľadom na trolejové vedenie by musela ísť až na AS MN, alebo na Rajskú.
A-busy viesť pod trolejovým vedením, ktoré už stojí sa mi zdá nevhodné.
Teda reálne vidím 2 možnosti:
1. vybrané spoje 203 na Valašskú (cca každý druhý spoj)
207: ako navrhuješ
Výhoda: lacnejšie riešenie (menej vozokm, za jeden pracovný deň by to bola úspora cca 70 - 75 vozokm každý pracovný deň oproti 2. variante) ako riešenie číslo 2 a zároveň je to rýchlejšie spojenie zastávok Valašská, Lovinského so zastávkami Búdkova - Hodžovo nám..
2. možnosť:
203 vybrané spoje na Lovinského, za predpokladu, že má zostať zachovaná obsluha zastávky Horský park celotýždenne a celodenne inú možnosť nevidím
207 Valašská - Drotárska - Ružová dolina:
výhoda: netreba stavať vetvu v križovatke pri Hrobustove smer Búdkova - Matúšova, pokiaľ 207 bude mať na tejto strane trasy normálnu nie priebežnú konečnú, zamedzí sa tým dosť veľkým meškaniam, ktoré by v prípade okruhu vznikali (špička cca 5 - 12 minút už z konečnej Amfiteáter) v smere do Ružovej doliny, zisk spojenia Drotárska - Patrónka, udržanie spojenia Valašská, Lovinského s trhoviskom a Prievozskou priamo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.