Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: philips #82882:
omg., uz je to tu zas.. MHD nie, ale cca. od marca bude zavedeny IDS BSK (Integrovany dopravny system BSK) v ramci ktoreho bude mozne si kupit priplatok k elektricenke, napriklad tym smerom. A ako to suvisi s Ike-ho prispevkom.
Reakcia na: Ike #82881:
a nebude čisto nahodou bratislavska MHD premavať trebars do Malaciek?Vidím že tu mate niektory info ako s prvej ruky
Reakcia na: Själavrak #82850:
Nie vsetci, ale minimalne polovica 😉 a to ze zvysok je z petrzky nic neznamena... ja mam tiez 11 spoluziakov z petrzky a jediny som z DNV... je to ale dovod aby mali spoluziaci lepsie spojenie ako ja? preco?... a u nas je 50% intrakovcov a ked vidim v akych podmienkach ziju, tak im to priame spojenie doprajem...
Reakcia na: Technopol #82879:

1. Este raz. Ked si niekde rychlejsie s tym ze musis zdvihnut svoju rit tak to je ZLEPSENIE. Ano, Ovsiste je zhorsene, vzhladom na ten luxus co tam pred tym mali.
2. Uzavrime to tak ze linkovanie je dobre, vysledok zly. Pretoze keby navaznosti fungovali tak ide o uplne jednoznacne zlepsenie.
Reakcia na: 810zssk #82876:
už by mal ak je to ten čo maš uvedený tu
1. jaaaj ty hovorím hovorím že TU ISTU teda do cm dam ti aj príklady ovsište šafko - časovo predlžnie čiže zhoršenie , technopol jungmanova- predlženie alebo prestup čiže zhoršenie, dolnozemska- zochova - čiže je kopa miest kde sa to zhoršilo - ale dodavam nikde to nie je tragicke ani zle, všade je to dobre ale nie je to zlepšenie
2. Ak je problem v nadväznosti straca nové linkovanie zmysel a tým dochádza k zhoršeniu pre obyvatelov čo musia! prestupovať = zhoršenie a nie zlepšenie
Reakcia na: Själavrak #82820:
toto naozaj nemá význam.
1. Nemám poňatie, aká je situácia u Teba na dedine s 84 či 88 a neviem o čom Ti chcem povedať. 82822 mi pripadá absolútne mimo misu.
2. Tak ako ja nemám poňatie o situácii na 83.4.8. nemáš Ty šajnu o situácii a funcii 70 či 87. Ale vážne ani náhodou.
Ak si si neráčil za tie roky všimnúť, tak pre každý kút Bratislavy je zabezpečené optimálne spojenie
1. hlst
2. 3. - ASMN a Trnavské mýto
A to by si trochu tou 70/87 domrcasil, ňéé ?
Končím.
Reakcia na: Technopol #82875:
Inak, mail nedosiel.
Reakcia na: Technopol #82875:

1. Ked je niekto s prepacenim dement a toci sa cez celu Petrzalku je to jeho problem. Spojenie medzi dvoma bodmi sa v takmer vsetkych pripadoch zlepsilo, pripadne zostalo rovnake. Urcite sa nezhorsilo.
2. V tomto je problem, to netvrdim ze nie. Ale to nie je chyba linkovania.
Reakcia na: 810zssk #82873:
posielam ti mail nech to tu zbytočne nekazím ostatným, ale
1. písal som "že dostať sa z bodu A do bodu B je s prestupom rýchlejšie ako TU ISTU trasu bez prestupu"
2. Čas ktorý získaš vyrovnaním linky stratíš pri prestupe (inak neviem ktorá sa klukatila po celej Petržalke resp ako sa dali narovnať trasy liniek po rovnakých klukatých cestach ako jazdili predtým) ale to bolo len z ďalších kecov DPB rovnako ako nadväznosť prestupov
p.s už len maily
Reakcia na: zakaznik #82872:
Oooo, nove iMHD! Chvalim 🙂
Reakcia na: Technopol #82871:
Tak ze teraz sa netocim po celej petrzalke, ty logik.
Už sa tu nehádajte, veď je taký pekný deň, radšej kuknite tt.imhd.sk 😉
Reakcia na: Technopol #82870:
vysvetli mi prosím ťa ako si prišiel na to že dostať sa z bodu A do bodu B je s prestupom rýchlejšie ako tu istu trasu bez prestupu
Reakcia na: 810zssk #82869:
vysvetli mi prosím ťa ako si prišiel na to že dostať sa z bodu A do bodu B je s prestupom je rýchlejšie ako tu istu trasu s prestupom ?
Technopol: zlepsil sa interval, takze cesta (aj s cakanim na zastavke) trva kratsie. To ze si niekde skor aj ked musis zdvihnut svoju drahocennu rit je ZLEPSENIE. Duncovi odpoviem ked budem na PC.
Reakcia na: 810zssk #82863:
To snad nemyslíš važne takuto otázku ! ? Ved čo je pohodlnejšie nastupiť a vezieš sa alebo x krat nastupovať a vystupovať. Ked už pôjdem do extrému bez prestupu som musel s nástupom a výstupom prejsť 4 schody pri prestupe je to minimalne 8 čiže sa to NEDÁ NAZVAŤ ZLEPŠENIE pretože musím vynaložiť viac energie. Druhá vec je tá že to nikoho nezabije a ľudom pohyb prospeje, ale nenazývajme to zlepšenie
Reakcia na: 810zssk #82859:
Kam??? Schváľne mi povedz kam ešte? Aspoň na Zochovu keby bolo priame spojenie, stačilo by, k STU by mi dačo prišlo na 100% do 4 alebo aj 2min, a tá linka by šla buď ďalej k SAV a potom Patrónka alebo Hlavná stanica. Na Romanovej boli linky 80 a 81 chodiace na smer most SNP ale aby po zmenách neostalo po nich nič tak to je už moc.
zdravím, nemáte prosím niekto CP L76 a X43?ďakujem
Tak ma napadlo: po spustení električky cez Starý most môže L50 zostať v pohode premávať po súčasnej trase cez Starý most do Auparku. Jednoducho sa na Starom moste urobí zatvorený zvršok a 50 bude premávať "po koľajách".. Na Šafárikovom námestí detto. Hneď po výjazde z obratiska sa môže zaradiť do električkového pásu a riadiť sa signálmi pre električku.
Takže minimálne v smere DO auparku sa to takto môže zrealizovať, kvôli zachovaniu spojenia Šafko-Aupark..
V dnesnom NC je clanok o tom ze na automatovych listkoch nie je info o predlzeni platnosti cez vikend. Prave som si jeden kupil a tam to bolo. Volako rychlo odstranili ten tecnicky nedostatok o ktorom pisu v NC...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.