Technopol: zlepsil sa interval, takze cesta (aj s cakanim na zastavke) trva kratsie. To ze si niekde skor aj ked musis zdvihnut svoju drahocennu rit je ZLEPSENIE. Duncovi odpoviem ked budem na PC.
To snad nemyslíš važne takuto otázku ! ? Ved čo je pohodlnejšie nastupiť a vezieš sa alebo x krat nastupovať a vystupovať. Ked už pôjdem do extrému bez prestupu som musel s nástupom a výstupom prejsť 4 schody pri prestupe je to minimalne 8 čiže sa to NEDÁ NAZVAŤ ZLEPŠENIE pretože musím vynaložiť viac energie. Druhá vec je tá že to nikoho nezabije a ľudom pohyb prospeje, ale nenazývajme to zlepšenie
Kam??? Schváľne mi povedz kam ešte? Aspoň na Zochovu keby bolo priame spojenie, stačilo by, k STU by mi dačo prišlo na 100% do 4 alebo aj 2min, a tá linka by šla buď ďalej k SAV a potom Patrónka alebo Hlavná stanica. Na Romanovej boli linky 80 a 81 chodiace na smer most SNP ale aby po zmenách neostalo po nich nič tak to je už moc.
Tak ma napadlo: po spustení električky cez Starý most môže L50 zostať v pohode premávať po súčasnej trase cez Starý most do Auparku. Jednoducho sa na Starom moste urobí zatvorený zvršok a 50 bude premávať "po koľajách".. Na Šafárikovom námestí detto. Hneď po výjazde z obratiska sa môže zaradiť do električkového pásu a riadiť sa signálmi pre električku.
Takže minimálne v smere DO auparku sa to takto môže zrealizovať, kvôli zachovaniu spojenia Šafko-Aupark..
V dnesnom NC je clanok o tom ze na automatovych listkoch nie je info o predlzeni platnosti cez vikend. Prave som si jeden kupil a tam to bolo. Volako rychlo odstranili ten tecnicky nedostatok o ktorom pisu v NC...
Takto doprava je aj dnes všade v Petržalke na veľmi dobrej úrovni a tie zhoršenia Ovsište, vzadu Lúky, a aj technopol a ber to z rezervou ale za zhoršenie považujem aj to ak mi cesta trva čo i len o 1 minutu dlhšie alebo klesla kapacita za hod o 1 cestujuceho - ide tu o tu interpretaciu
Re #82839 Valec: Nie nepotrebovali , chodili tu často poloprazdne busy - hlavne poobede a súčasné bohato postačujú dokonca niekedy i nadmieru. Ale ak mi klesla hodinová kapacita a množstvo miest kam sa dostanem bez prestupu a niekto mi bude tvrdiť že sa mi tu zlepšila doprava, lebo mam dobrý interval tak sa nediv že budem oponovať.
Re #82840 810zssk: Mne prestup a všetko naokolo nevadí. Ale sam si odporuješ píšeš že sa zlepšila doprava ale "Ano, znizil sa pocet miest na ktore sa da dostat priamo" a ked "Prestup neznamena zhorsenie" tak čo to znamena ? predsa ak si predtým pretupovať nemusel a teraz musíš tak prišlo k zhoršeniu predsa. ešte raz prestup mi nevadí ide o interpretáciu
A ešte raz, nechcem nič vracať späť , nesťažujm sa ako to je, len sa stál OHRADZUJEM voči výroku "ze to bolo zlepsenie pre Petrzalku" - pre časť ano pre časť zhoršenie
Tebe chyba milion patsto spojeni na stanicu, na Kramare a este neviem kam.
Re#82858 ivanbuto: Nespekulujem. Ked mi bolo povedane ze to neskodi, tak som to zobral tak ze to neskodi. Uz som potom netvrdil ze to skodi, treba citat.
Nehúliš dačo? Mne jediné čo chýba je priamy spoj cez most SNP od Technopolu. Ten tu vždy bol či už 81, 181 alebo neskôr na 80 aspoň na Aupark. Teraz tu neni nič z týchto 3 spojov!
Začína na Holíčskej a ide po Panónskej kde prt je, aj tak z toho smeru drvivá väčšina ide po Zochovu a potom je 94 prázdna. Neviem prečo jedna linka z toho smeru nejde smerom na Háje. Mám na mysli takú so 4min intervalom alebo 5 v špičke, čo by sa dalo spraviť zlúčením 83 a 84 a 34. Do Ovsišťa musí byť do EUBA spoj priamo, potom chcú aj na Šafko.
Idiot. Pýtal som sa presne tak isto ako on, protiotázkou. To,že je teraz dakde intrák tak musí byť oditaľ priamy spoj tam kam ho chcú? 83 s polovičným intervalom sa im máli,že lebo vedia, že keby prestupovali tak sa im bude cestovať na hovno! To isté vedeli aj tí všetcia čo používali 181 a 193!
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Technopol