Riko: dostat osobitne vlakove supravy na elektrickou trat by dost pomohlo regionalnej doprave. Bol by tam aj jednoduchsi prestup na MHD ako z klasickeho vlaku na normalnej stanici.
Emtest: som fakt zvedavy na ten transparent. Lebo slova "dobre citatelny" som este v suvislosti s EMtestom fakt nepocul. Pokial je to pravda, budem rad ked sa vsetky GO v BB dovybavia takymi transparentami. Lebo to co sa montovalo v roku 2001 bol vysmech cestujucim. Par trolejbusov uz ma zvacseny trasparent s cislom, ale ani tam nie je citatelnost na urovni BUSE LED, ci klasickej "kamennej" tabuli. Vyhodou Emtestu je priebeh zastavok, omnoho nizsia cena a slovensky povod (Zilina).
riko: aj ked ja osobne som zastancom zmeny rozchodu z 1000 na 1435 mm, musim ta sklamat, rozchod trate nema s kapacitou nic spolocne :-)) Kapacitu mozes ziskat bud inymi vozidlami (pricom so sirkou skrine velmi hybat nemozes, pokial neprestavas kompletne trate ale iba pridas kolajnicu), alebo predlzenim vlaku (na co by bolo treba neak poslat do bazin to priblble obmedzenie na maximalnu dlzku 40 m - treba prehlasit elektricku za zeleznicu:-)) Vyhoda rozchodu 1435 mm by bola hlavne v tom, ze ak by sa povedalo ze ideme teraz hned kompletne obmenit vozovy park, tak vozidla pre rozchod 1435 mm su lacnejsie a ten cenovy rozdiel by zaplatil zaroven aj zmenu rozchodu (= kompletnu rekonstrukciu vsetkych trati !!!)
hrosicek> pche, ja budem robit to, co ja chcem, oki? a 1. prave pre takych, ktori nemaju cas je vyhladavanie, aby si nasli nieco konkretne ak ich to zaujima (a pytat sa az potom ked to nenajdu), 2. kazdy kto chce si moze nechat posielat prispevky na email a citat si ich ked bude mat cas a nie sem stale chodit.
Ak su tie transparenty, len na skusku, tak nevadi, ale inac... typova rozlisnost v BA je naozaj dost velka, takze aby sme nezaostavali, musime zasa mat aj rozdielne informacne systemy vo vozoch?
tbc: #7991 ad vcerajsia udrzba: cas sme sice vcera posahany chvilu mali, ale urcite nie na 15.6.2002, ale na 21.12.2001, lebo som skusal kolko sa to da owerclocknut a troska som to prehnal a musel som resetovat CMOS :-)) zistil som ze celkom v pohote to faxa pri 115 MHz FSB, 125 sa mu uz nepacilo a medzitym sa mi skusat nexcelo, teraz som to nexal na 111 MHz (takze Duron bezi teraz na 9x111 = 999 MHz:-) ), okrem toho pribudla pamat, masina ma teraz 1 GB RAM
Andrej (Anndy008)>To teplo mi tusim neprospieva. Oprava vsetkeho. Panely su EMTEC, ako aj palubny pocitac. Zrejme je to len na skusku. Ten vnutorny panel je umiestneny ako tie BUSE, co zobrazuju len pasmo a cas. Este raz sa opravedlnujem za dezinformacie.
Valec: diky jasne. Ale ten vnutorny je podobny (podobne umiestneny), len dvojriadkovy, ako su tie v ikarusoch 4xx (lebo karosy, ci 15trm maju vnutorne mensej velkosti)?
Andrej (Anndy008)> Sorry, blbo som to napisal. Chcel som napisat, ze je sirsi ako dvere do kabiny. Moj skromny odhad 25x65 cm. Cervene diody a 2 riadky su dufam jasne.
Valec: no ja som ho videl iba z vonku, takze neviem ako vyzera - nerozumel som tvojej vete - "Vnutorny je 2-riadkovy z cervenych diod a je taky sirsi ako dvere z vozu do kabiny."
Skus to prosim nejako popisat - ak sa ti bude chciet , ako to mam aj vo vnutri spravene.
Andrej (Anndy008)> No neviem, mne sa to moc nepaci. Vnutorny je 2-riadkovy z cervenych diod a je taky sirsi ako dvere z vozu do kabiny. V hornom je nazov zastavky a v dolnom cas v tvare hh:mm:ss. Mozno to aj hlasi zastavky (minimalne zazvoni ten ton, ale aj ten bol pocut iba ked sme stali na krizovatke)
Andrej (Anndy008)> Prave som z neho vystupil. Tie transparenty su BUSE. Ten voz moze byt zalozny, nemal vpredu poradove cislo a v Ruzovej doline sa hned tocil a siel niekam prec. Mal by si vidiet, jak niektori vodici, co sli oproti nam cumeli.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
klimo
zalozak 7826 na 5-ke, odchod zo Segnerovej 12:11....