Ináč máš úplnú pravdu, a aj v zmysle príspevku BEUSa to bude asi takto. Ale to vieš, niektorí diskutéri majú veľa neminutého potenciálu, tak sa tu vyzúria na zmene linkovania, námet imdal milannco, ?
Ad. celý stres okolo uzávierky Starého mosta: Ja by som to videl jasne - buď sa bude uvažovať dopravne alebo sa budú robiť zúfalé nekoncepčné kroky vyplývajúce z nedostatku vozov a vodičov (to ale dúfam nie). Pokiaľ pripustíme dopravnú logiku, tak podľa mňa je bez debaty, že L50 by mala ísť v trase ...nábrežie - Nový most - Aupark a L95 v trase Šafko - Landererova - Apollo - Bosákova...
Neviem si predstaviť, že by kvôli uzatvoreniu jedného mosta niekto úplne narušil celú logiku systému liniek, zlikvidoval náväznosti a pod. Preto si ani nedokážem predstaviť, čo by robila L95 na Zochovej, keď jej miesto je v návoze a odvoze zo Šafka, rovnako ako si neviem predstaviť, že by to L50 z Dulovho nám. sekla rovno cez Apollo do Petržalky a obišla také dôležité body svojej trasy ako sú Šafko a ASMN,
no to urcite ,aby L84 chodila cez apollo a potom Karadzicku - kamo a jak sa ja potom dostanem od ekonomickej univerzity na Zochovu ? , hmmmmm ????
ale zato dobry napad skratit 83 po zochovu a dat 95 cez Novy most ?
A keby na Novom moste bolo tých autobusov ešte stále veľa, môže sa 84 presmerovať cez Most Apollo, Mlynské Nivy, Karadžičovu, Šancovu, SAV na Hroboňovu ?
Neveríme. Ale takisto neveríme, že Aupark Tower bude mať niekedy viac ako 15 podlaží, keďže nemôže byť vyšší kvôli podložiu a totálnemu predraženiu stavby v prípade sanácie základov (aspoň ak hovorí pravdu pisateľ príspevku #63836) ? ?
Tá Zochova by sa dala vyriešiť tak, že 83 by bola skrátená po Zochovu, čiže by vôbec nechodila do Petržalky. Pretože by bola v plnej miere v Petržalke nahradená linkou 95. Tak by sa dal znížiť počet liniek na Novom moste, aby tam nevznikali zápchy autobusov...
Uz som sa pravil a nie KE III ale KE II
no stymi ucitelmi si sa prave sekol, lebo tam su predsa tabulky a plat je vsade rovnaky...
Co sa nezamestnanosti tyka, to ma viacero pohladov... Ako napr. pocet nezamestnanych sa velmi podoba na pocet romov v danom okrese a tak...
Re #79279 Irisb: Ale ja netvrdim, ze to tu nie je lahsie, ale treba ratat nielen mzdy, ale aj cenovu uroven a ta je v BA ovela vyssia ako na vychode. Ved ja ked pridem na stredne slovensko tak sa len smejem nad tymi cenami v restikach a krcmach. A to len brigadujem. Jednoducho nie je vsetko zlato co sa blisti. Pecene holuby v BA nelietaju, priemerna pracovna doba nie je v BA 8,5 (na vychode bude mozno aj menej) ale ide cez 10 atd. atd.
Ak by si prehodil 95 na Zochovu, tak by Ti na Zochovu chodili všetky nosné linky z Petržalky. To sa mi nevidí príliš vhodné. A ani tá trasa 50-ky sa mi nepáči - na nej je najväčšia výmena cestujúcich okrem trhoviska na ASMN a na Šafku. (Na druhej strane, Šafko by tým prestalo byť prestupným uzlom a bolo by možné zracionalizovať sieť električkových liniek, lebo by padol dôvod existencie priameho spojenia Šafko-Karlovka.)
okej Kosice II ne III....ale sa pozri na ostatne okresy BA a KE.....ani jeden v KE uz nepresahuje 20 tisic, a u vas iba dva su pod touto hranicou......
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
Neviem si predstaviť, že by kvôli uzatvoreniu jedného mosta niekto úplne narušil celú logiku systému liniek, zlikvidoval náväznosti a pod. Preto si ani nedokážem predstaviť, čo by robila L95 na Zochovej, keď jej miesto je v návoze a odvoze zo Šafka, rovnako ako si neviem predstaviť, že by to L50 z Dulovho nám. sekla rovno cez Apollo do Petržalky a obišla také dôležité body svojej trasy ako sú Šafko a ASMN,
Toť môj skromný názor ?