Nazdar. Nevie mi niekto poradit, ako sa pomocou MHD co najrychlejsie da dostat z Jelenej ulice (nedaleko zeleznicnej stanice) k Pribinovej ulici (nedaleko mostu Apollo)? Nerobim si srandu, fakt to potrebujem vediet a BA nepoznam.
Hej, stále sa vraví že k 1.7. má byť tá komplexná zmena NV. Ale, poznáš praktiky v DPB, všetko na poslednú chvíľu (a to sa nezmení ani keď tu sú p. Záhradkár a Kabelár). Koncepcia aj s linkovaním je už vymyslená, možno sa ešte niečo dolaďuje, ale niekde to viazne, prečo to nemôžu zverejniť už zajtra... Ale očakávaj zverejnenie v najbližších dňoch, snáď... ?
Ináč máš úplnú pravdu, a aj v zmysle príspevku BEUSa to bude asi takto. Ale to vieš, niektorí diskutéri majú veľa neminutého potenciálu, tak sa tu vyzúria na zmene linkovania, námet imdal milannco, ?
Ad. celý stres okolo uzávierky Starého mosta: Ja by som to videl jasne - buď sa bude uvažovať dopravne alebo sa budú robiť zúfalé nekoncepčné kroky vyplývajúce z nedostatku vozov a vodičov (to ale dúfam nie). Pokiaľ pripustíme dopravnú logiku, tak podľa mňa je bez debaty, že L50 by mala ísť v trase ...nábrežie - Nový most - Aupark a L95 v trase Šafko - Landererova - Apollo - Bosákova...
Neviem si predstaviť, že by kvôli uzatvoreniu jedného mosta niekto úplne narušil celú logiku systému liniek, zlikvidoval náväznosti a pod. Preto si ani nedokážem predstaviť, čo by robila L95 na Zochovej, keď jej miesto je v návoze a odvoze zo Šafka, rovnako ako si neviem predstaviť, že by to L50 z Dulovho nám. sekla rovno cez Apollo do Petržalky a obišla také dôležité body svojej trasy ako sú Šafko a ASMN,
no to urcite ,aby L84 chodila cez apollo a potom Karadzicku - kamo a jak sa ja potom dostanem od ekonomickej univerzity na Zochovu ? , hmmmmm ????
ale zato dobry napad skratit 83 po zochovu a dat 95 cez Novy most ?
A keby na Novom moste bolo tých autobusov ešte stále veľa, môže sa 84 presmerovať cez Most Apollo, Mlynské Nivy, Karadžičovu, Šancovu, SAV na Hroboňovu ?
Neveríme. Ale takisto neveríme, že Aupark Tower bude mať niekedy viac ako 15 podlaží, keďže nemôže byť vyšší kvôli podložiu a totálnemu predraženiu stavby v prípade sanácie základov (aspoň ak hovorí pravdu pisateľ príspevku #63836) ? ?
Tá Zochova by sa dala vyriešiť tak, že 83 by bola skrátená po Zochovu, čiže by vôbec nechodila do Petržalky. Pretože by bola v plnej miere v Petržalke nahradená linkou 95. Tak by sa dal znížiť počet liniek na Novom moste, aby tam nevznikali zápchy autobusov...
Uz som sa pravil a nie KE III ale KE II
no stymi ucitelmi si sa prave sekol, lebo tam su predsa tabulky a plat je vsade rovnaky...
Co sa nezamestnanosti tyka, to ma viacero pohladov... Ako napr. pocet nezamestnanych sa velmi podoba na pocet romov v danom okrese a tak...
Re #79279 Irisb: Ale ja netvrdim, ze to tu nie je lahsie, ale treba ratat nielen mzdy, ale aj cenovu uroven a ta je v BA ovela vyssia ako na vychode. Ved ja ked pridem na stredne slovensko tak sa len smejem nad tymi cenami v restikach a krcmach. A to len brigadujem. Jednoducho nie je vsetko zlato co sa blisti. Pecene holuby v BA nelietaju, priemerna pracovna doba nie je v BA 8,5 (na vychode bude mozno aj menej) ale ide cez 10 atd. atd.
Ak by si prehodil 95 na Zochovu, tak by Ti na Zochovu chodili všetky nosné linky z Petržalky. To sa mi nevidí príliš vhodné. A ani tá trasa 50-ky sa mi nepáči - na nej je najväčšia výmena cestujúcich okrem trhoviska na ASMN a na Šafku. (Na druhej strane, Šafko by tým prestalo byť prestupným uzlom a bolo by možné zracionalizovať sieť električkových liniek, lebo by padol dôvod existencie priameho spojenia Šafko-Karlovka.)
Vie uz niekto ako bude vyzerat nove linkovanie nocakov?Uz by to malo byt naplanovane ,ked to chcu spustit od zaciatku prazdnin.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tr3mp