Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #78648:
Mohli by už zverejniť aj to koľko taký lístok bude stáť, či držitelia električeniek ho budú mať lacnejší.

Predpokladám, že aj tak tam bude väčšina čiernych pasažierov a nakoniec nočáky vrátia do pôvodného stavu, lebo nebudú peniaze na SBS (neverím, že sa podarí zabezpečiť, aby tam radšej bola Mestská polícia)...

Keď tam budú midibusy (Sory) behať všade, bude zabezpečená ich náväznosť na Hlavnej stanici (resp. iných prestupných uzloch ak budú)? Aký interval asi budú mať, čo myslíte?
CYKLOBUS

Oceňujem, že L128 už na rozdiel od minulého roka ukazuje na vnútornom transparente zastávky a dokonca tam preblikáva aj "ZASTÁVKA JE NA ZNAMENIE".

Keď som sa cca pred rokom pýtal, prečo L128 len fixne ukazuje linku a cieľovú zastávku, niekto mi tu tuším vysvetlil niečo v tom zmysle, že kvôli možným veľkým meškaniam (nakladanie / vykladanie bicyklov) sa to nedá. Ako to, že zrazu sa to už dá?

Dobré, že tento rok v smere do DNV má už zastávku aj na Šafárikovom nám. - vtedy cez ňu prechádzala bez zastavenia. Ale stále nechápem, prečo v Dúbravke má zastávky blízko pri sebe ("Drobného", "Švantnerova"), nebolo by logickejšie "OD Saratov" a "Damborského"? Ale mne vyhovuje súčasný stav. ?

Zaujímalo by ma, či je na 128-ke využívaná zastávka "Hroboňova". Čo som si minulý rok všimol, vodiči tam ani len nepribrzdili... Neviem ako je to teraz.

Takisto aj pri nočákoch v minulosti pokiaľ viem vnútorné transparenty zastávky neukazovali (keď už denné linky ukazovali) a neskôr už začali ukazovať.

Ozaj, aký náskok (oproti CP) je povolený na linkách? Osobitne cyklobus a nočáky ma zaujímajú.
POZOSTATKY

Heh, na bývalej zastávke L49 "Ďumbierska" stále stojí zastávkový označník (bez terčíka), no pod strhnutým (teda nie bielym papierom prelepeným) CP L49 je "útržkovito čitateľná" informácia o BID. A to je už minimálne viac ako rok od zrušenia tejto zachádzky...

Na bývalej zastávke "STK" na Poliankach v smere do Dúbravky je zas stále "útržkovito čítateľný" CP L22. A nejaký dobrák strhol čiernu plachtu na označníku, tak sú čitateľné aj terčíky L20, 22, 34, 83.

Horšie však dopadla bývalá zastávka L92 "Vápencová" v smere do mesta. Tam bol označník odstránený hneď po zmene trasy, no tá malá červená zastávková búda má zrútenú strechu. ?

Viete ešte o nejakom takomto "pozostatku"?
Reakcia na: MatusZA #78675:
Pardon za pomylenie nicku, pisal som to cez MT... len stale neviem ako to suvisi s mojim prispevkom, ale neva
Objavil som nejaké nové video z trolejbusu:

http://www.ceknito.sk/video/37244
V našem městě máme velmi dobrou spolupráci se Svazem nevidomých a těm nevyhovoval TEDOM, který jsme zkoušeli zhruba 14 dní. Se Sorem BN 12 ani Citelisem nemají problém.
Reakcia na: SDX #78672:
To len tak, že niekoho hnevá, že SORy, keď prvé boli v 1994-tom, a nedbá na ich dobrú životnosť. A vôbec: nie som Martin.
Neviem, ci to tu uz niekde neodznelo, ked ano, tak prosim o prepacenie. Kdesi som cital, ze pri testovani SORu BN v istom ceskom meste ho Unia nevidiacich a slozrakych oznacila za nebezpecny pre zrakovo postihnutych. Vie to niekto doplnit?
Reakcia na: SDX #78672:
Nie Ike, ale Ik ?, máme trocha podobné prezývky..... A nevie sa, že či náhodou si Bratislava nevyberie dvere podobné ako v Ik 4xx, alebo v Solarisoch? (neviem aký majú odborný názov)
MartinZA: ale ako to suvisi s mojim prispevkom? /// Ike: pri rade NB je moznost vybrat si dvere
Reakcia na: SDX #78668:
Ale zato majú dobrú životnosť.
Reakcia na: m@rtin #78607:
A nevedel by si povedať, že prečo im stále dávajú tie super rýchlo otváracie dvere, resp. nedá sa použiť sýstém otvárania/zatvárania dverí, taký aký chce zákazník? Lebo si myslím, že tieto dvere sa fakt na mestskú dopravu nehodia. SOR-ky vyzerájú byť naozaj kvalitné autobusy, aj keď na pohľad sa mi moc nepáčia, ale po technickej stránke sú fajn. V blave patria asi k najspolahlivejším.
Reakcia na: SDX #78665:
Čítal som, že SORy sa vyrábajú od roku 1994 (7,5-metrové) a vďaka úspešnosti sa neskôr začali vyrábať aj dlhšie.
Reakcia na: S499.1023 #78648:
Podpíšem s veľkým nadšením.
Reakcia na: ear4 #78663:
a to uz preco ti SOR pripomina prvu polovicu 90-tych? Co je nom zle? Nehovoriac o tom ze rada NB je uz uplne skvela 🙂 Inak skoda, ze nie je aj NB9.5, mohli by nam dodat rovno ten.
a čo tak 1203 takisto oblubena
solaris neoblubeny medzi vodicmi???
tak som si prave precital, ze solarisy neboli oblubene medzi vodicmi. kua vie mi niekto povedat ze preco, alebo to je zase dalsia medialna loz?
(http://www.bleskovky.sk/cl/10/159568/Solarisy-nahradili-vrciace-Karosy)
v kazdom pripade solaris je jediny naznak toho, ze aj mhd v ba je v 21. storoci. to sor pripomina prvu polovicu 90tych.
Reakcia na: Ike #78504:
Asi preto, prečo nekúpili radšej SU18 ako SU15.
Re #78611 tulenique + Re #78619 Technopol: V Prahe si revízori jeden čas aj naozaj neplatičov "vyrábali" tým, že si opísali osobné údaje čierneho pasažiera aj do nejakeho súkromného poznámkového bloku a o pár mesiacov revízori vypísali pokutový bloček, že dotyčný cestoval v nejaky deň na čierno, hoci bol napr. na dovolenke, čo sa dalo aj dokázať, aby dostali odmeny.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.