"prečo by sa nemali prihlásiť? Chybou dielenských v DPB sa takto kazilo meno kvalitnej poľskej firmy"
- veď to, vyslovil som takú špekuláciu, že by oželeli zákazku v DPB, lebo kvôli tunajším dielenským, by si mohli pokaziť dobré meno. A stratiť tak zákazky na iných trhoch... ?
Zaujímavé, že chcú nákupom tých SORiek zlepšiť interval na tušim 28 a 65. Povedzte mi, kto na tom bude jazdiť, veď je akútny nedostatok vodičov... ? Radšej sa mali keď tak kúpiť vozy 12 metrové, zameniť za nejaké tie Karosy, interval mohol zostať a mohol byť pokoj... Ale niééééé, smrdí to od hora až dole ?. Tak sa tešme na tie hrbaté české krásky ? .
Aj ja som rozhorčený nad nákupom tých Sorov namiesto 25Tr Citelisov. Veď to je úplne choré, aby zlepšili dopravu na linkách, kde sa za deň odveze štvrť človeka a na 33/133 budú aj naďalej premávať trolejbusy s tak zvrhlými intervalmi. A tak som sa tešil na 100% nízkopodlažné a plne klimatizované vozidlá. ?
No ale stále je tam za inak nezmenených podmienok úspora. A ani ma nikto nemôže obviňovať z toho, že zhoršujem zápchy, lebo zápchu (Gagarinova, Prievozská) stretávam len v rannej špičke, a tú vtedy obchádzam tak, že na diaľnicu vychádzam z Gagarinky.. A vlastne narozdiel od MHD v nej nemusím stáť. Na to síce spotrebujem trochu viac benzínu, ale stále je to z tohto pohľadu výhodnejšie.
Zabudol si pripocitat okrem poistenia a benzinu aj adekvatnu cast na servis, len garancka z teba vytiahne od 3000 Sk do xxxxxx Sk ? Inak suhlasim, tesim sa na svoj IGK ?
Ježiš.... To sú blbci... Miesto duobusov ,ktoré majú vyriešiť aspoň čiastočne nezvládnutelnú dopravu na Dlhé diely kúpia 18 Sorov na menej vytažené linky... Takže Dlháče tešte sa na staré Karosy ako teraz premávajú... Hlavneže predvolebný slub bol ,že kúpia 6 dubusov a dokonc aj s klímou pre cestujúcich... ? Hlavne že idú dobudovať otočisko dole pre 6 trolejbusov... A ináč teraz sa ako náhradné linky stále posielajú nejaké kĺbaky... Vidím ako sa splnia predvolebné sny... A Záhradník ešte povedal takú vetu ,že: Lepšie je kúpiť 18 autobusov ako 6 trolejbusov... Noo ale v kapacite a ich využiti je nejaký rozdiel... ALe jemu to je jedno veď on si prejde Dlháče svojím BMW alebo mercedesom či čo to má... To je môj názor..
Ak by si ohlásil podozrenie z trestného činu, rozhodne by Ti stíhanie za šírenie poplašnej správy nehrozilo. (Na rozdiel od publikovania takejto informácie na imhd...)
Tak ja som na to nielen, že zabudol, ale ešte mi to aj maximálne nevyhovovalo. ? Snáď bude nejaký report a snáď Petržalka konečne prestane presadzovať estakádny variant električky a bude sa ju snažiť vybudovať tak, aby bola aj s okolitými stavbami čo najmenšou bariérou prostrediu...
No teória je taká, že jednou cestou autom z Trávnikov do Mlynskej doliny (škola) ušetrím oproti MHD asi 25 min. času (MHD vrátane pešej dochádzky je to 40-45 min., IAD 15-20 min.), to je teda po vynásobení dvoma takmer hodina denne, popri škole pracujem ako brigádnik platený podľa odpracovaných hodín, čiže vďaka ušetrenej hodine môžem o hodinu viac denne pracovať a teda aj viac zarobiť. Keď od tej hodinovej mzdy odrátam cenu benzínu a poistky mínus cenu lístka, resp. zodpovedajúcej časti električenky, tak mi výjde približne taká úspora. A k tomu mám vyšší komfort.
A aby som nezlenivel, niekedy tam chodím aj bicyklom (cez Červený kríž to je asi 30 min.), to je oproti MHD úspora asi 10 minút jednosmerne.
Keď chcú skutočne v najbližších štyroch rokoch investovať do vozového parku len tých 500 miliónov, tak od 2.7.2007 si už nekúpim električenku. Radšej nech za to rozšíria zopár ciest. ? Aj pri terajšej situácií s "hroznými zápchami" použitím auta ušetrím asi 100 korún denne, čo by v podstate za obdobie niekoľkých rokov vrátilo aj nákupnú nejakého dva roky jazdeného auta.
Ja by som hodnotil Solaris a Citelis z pohľadu vodiča a cestujúceho. Kým v Solarise sa môžem v kabíne doslova korčulovať, v Citelise si musia väčší vodiči dávať pozor, aby niečo nerozbili, potom neskôr po dvoch kolečkách si necítia vlastné nohy. Interiér v Solarisy je priestorný, no v Citelise asi tiež. Čiže je to 2:1.
Ostatne, sú to autobusy, ktoré môžeme porovnávať na rovnakej úrovni. Ja Ti neberiem tvoj názor, ale mňa Citelisy presvedčili o tom, že dobré NIE sú a lepšie sú Solarisy.
Ja nad tým stále rozmýšľam a pripadá mi to ako vtip. Mne sa nechce veriť, že to myslia vážne. 500mil....na roky 2007 - 2010??? ?. Šak to za chviľu už budeme na tom horšie ako na Ukrajine! Keď som si prečítal pozorne ten článok, tak sa tam ďalej píše, že to budú penize magistrátu ( tých 500mil. ). Teda ak tomu rozumie tak magistrát vyčlení svojich 500mil., ale to neznamená, že si k tomu ešte nemôže zobrať nejaký úver! Rozumiem tomu správne?? ?. Lebo, pokiaľ je to naozaj všetko, tak si myslím, že MHD ako taká v Bratislave pre obyvateľov prestáva existovať. 20 autobusov to je jak keby nedošlo nič...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike