Súhlasím, že kapacita L39+31 v niektorých časoch neni postačujúca ani s kĺbovými vozmi, ale nedovolí mi nepovedať, že ak by väčšina idiotov ktorí po nástupe ostanú stáť pri prvej tyči a naviac s batohom na chrbte čím podstatne znižujú priepustnosť vozidla a aj jeho kapacitu (naviac porušenie prepravných predpisov, ktoré aj tak nikto z nich nečíta). Možno by to chcelo na tieto linky vozy bez sedadiel ? a potom by tam stačili aj krátke vozy.
Ja keď sa veľmi naštvem, tak pošlem nejaký anonym do najmienkotvornejších médií o tom, že vrakosy môžu byť skutočne nebezpečné, ale pre síendží to určite nebude. Detaily fotiek prasknutého rámu zohnať nie je problém. Jaj a niekto by sa mohol obuť do Kállayovho príkazu pre vodičov o zákaze komunikovať s médiami a taká chrumkavá reportáž o práce vodiča v krátkom plyňáku keď je vonku okolo 30 stupňov by nebola na zahodenie. Treba poveriť fobusta, alebo Ámosa? ? ?
Ak by to bol marketingový ťah p. Záhradníka ktorým chce dokázať že MHD v BA potrebuje 200 nových veľkokapacitných vozov a sa mu podarilo docieliť, že ich mesto kúpi...................och môj bože, práve som sa zobudil ?????? ?
z toho clanku ˙„Solarisy sú možno nebezpečné, ale aj niektoré Karosy jazdia na plyn. Vybuchnúť môžu aj tie,“ povedala študentka Lenka Tekauerová."˙ ach:(
na všetko je jednoduchá odpoveď : keby p. Kadnár + Záhradník mali dosť odvahy a z vedenia DPB by okamžite prepustili 90% 60 ročných bývalých komunistov bola by tu šanca na zlepšenie MHD v BA ale inak mam veľkú obavu, že o 5 rokov sa tu budeme baviť stále o tom istom - o katastrofálne MHD v BA !!
Neviem, prečo sa nemôžem zbaviť pocitu, že toto je marketingový ťah Záhradníka, ako aj povedal v jednom z množstva vyhlásení týchto dní, aby solarisy boli nahradené kapacitnými vozidlami tak, aby cestujúci na daných linkách nepocítili negatívny dopad. Preto včera bola L88 celá kĺbová a podľa všetkého aj dnes a na 70/96 bolo vypravené iba jedno sólo. Teda ide o nejaký zásadný ťah, hoci som išiel mnohými spojmi s L88, kde by sa to sólo vpohode prežilo (aj v pobednej špičke), sóla dali radšej namiesto kĺbakov, aby kĺbaky mohli ísť namiesto 15m vozov. ?
je to možné, L84premáva dosť nevyťažená a sú aj iné linky odkiaľ by sa dalo logicky vymeniť jeden dlhý voz za krátky , nebolo by to tak citeľné a nie len L 39+ 31 i keď myslím že niečo sa zobralo aj s L21 +87 ale nie som si istý.
Neviem, ako dispečeri, ale vlani posledné dva júnové týždne pre nedostatok vodičov na 1. DP 31/10, 11 a 12 neboli vypravované vôbec. Toto odobril aj kompetentný človek z vedenia DP, s vedomím, že vtedy majú študenti skúškové, menovite ten dotyčný skončil VŠ iba pár rokov dozadu. Takže vedenie má o tomto prehľad. Neviem, ako dispečeri, alebo kto dal toto nariadenie tentokrát...
ani ja nechcem byť múdry, ale už si sa viezol v piatok medzi 15.00 - 18.00 v L39, L31 - a nedaj bože keď jeden spoj vynechá - je malý voz tak napchatý / viacerí sa ani do neho nedostanú / ale aspoň sa netreba držať, nie je kam padnúť a v lete je to o to zaujímavejšie samé spotené telá, jedno na druhom - hygiena umrela !!! ? ?
hm, mám dojem, že napriek všetkej demencii ešte stále zopár rozmýšľajúcich ľudí zostalo... aj keď príliš som sa netešil, že som sa musel tlačiť, ale chápem, že sú linky, kde sa MOMENTÁLNE kĺby zídu viac.
Kamo máš dojem, že DPB vie kedy je na VS skúškové obdobie. Ešte tu niekto asi nepochopil, že vedeniu DPB je cestujúca verejnosť úplne ukradnutá a o zamestnancoch a pristupu k ním, sa pomaly dá porovnať k nevoľníctvu - och pardon, len ich nebijú !! ?
"Jedna staršia pani (od Technopolu) sa dožadovala priameho spojenia na stanicu. Na otázku Cíleka, ako často tam cestuje, či denne, či týždenne odpovedala, že ona nie, ale hovorí aj za ostaných."
Mal si jej povedať, že OK, zavedú jej linku na stanicu, ale autobusy si musí kúpiť sama a náklady na prevádzku jej budú fakturovať !!!!
Som zvedavý, či by s tým súhlasila.
? ?
dobre ze hovoris, asi sa budem stazovat Ale inak druha vec, ktoru treba vziat do uvahy je, ze na VS je uz skuskove a teda nechodi pravidelne az tolko ludi (aj ked vcera sa uz nejaki pri PKO nezmestili)
Dispečing DPB vydal nariadenie na tieto dni, keď sú Solarisy odstavené, že na L31 vodičom ktorí tam majú jazdiť špičkové spoje,budú dane do premávky krátke plyňáky ich tzv. pridelené dlhé vozidlá, na trate kde mali premávať Solarisy. Odvodnenie - aj keď kapacitne krátke vozidla na L31 sú nepostačujúce, je DPB preverené že študenti sú najmenšia hrozba pre DPB , ktorí sa budú sťažovať - sú rád že sa vôbec vezú !!!!! ? ?
Tých pár mladých (okrem nás dvoch) sa dalo spočítať na prstoch jednej ruky. Ak nepočítam tých čo tam museli byť (vedenie a novinári) tak vekový priemer vysoko prekračoval 60 rokov. Zastúpení boli najmä obyvatelia Ovsišťa a okolia Technopolu.
1. Nová koncepcia MHD by mala priniesť aj redukciu zastávok, odpolitizovanie MHD, preferenciu a zvyšovanie kvality tak, aby bola konkurenčná voči IAD.
Taká perlička ohľadom priamych liniek na stanicu. Jedna staršia pani (od Technopolu) sa dožadovala priameho spojenia na stanicu. Na otázku Cíleka, ako často tam cestuje, či denne, či týždenne odpovedala, že ona nie, ale hovorí aj za ostaných. ?
Re #78537 klasIK & Re #78542 Puki: A ktorí že ste to boli?
Re #78561 Peon: Predpokladám, že električenky budú platiť v plnom rozsahu ako doteraz. Prípadne si viem predstaviť aj také západné riešenie, že ak bude papierový lístok stáť napr. 30 Sk, tak ku električenke si doplatíš 10.
Nový koncept dopravy nebude znamenať len nové linkové vedenie, aj keď v prípade zavedenia BID sa tomu isto nevyhneme.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nal Sehel