Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Kami #78522:
Dopĺňam:

Tých pár mladých (okrem nás dvoch) sa dalo spočítať na prstoch jednej ruky. Ak nepočítam tých čo tam museli byť (vedenie a novinári) tak vekový priemer vysoko prekračoval 60 rokov. Zastúpení boli najmä obyvatelia Ovsišťa a okolia Technopolu.

1. Nová koncepcia MHD by mala priniesť aj redukciu zastávok, odpolitizovanie MHD, preferenciu a zvyšovanie kvality tak, aby bola konkurenčná voči IAD.

Taká perlička ohľadom priamych liniek na stanicu. Jedna staršia pani (od Technopolu) sa dožadovala priameho spojenia na stanicu. Na otázku Cíleka, ako často tam cestuje, či denne, či týždenne odpovedala, že ona nie, ale hovorí aj za ostaných. ?

Re #78537 klasIK & Re #78542 Puki: A ktorí že ste to boli?

Re #78561 Peon: Predpokladám, že električenky budú platiť v plnom rozsahu ako doteraz. Prípadne si viem predstaviť aj také západné riešenie, že ak bude papierový lístok stáť napr. 30 Sk, tak ku električenke si doplatíš 10.

Nový koncept dopravy nebude znamenať len nové linkové vedenie, aj keď v prípade zavedenia BID sa tomu isto nevyhneme.
Reakcia na: miso1234 #78535:

Samozřejmě, že Sory dodané do Bratislavy budou nízkopodlažní! Čti diskuzi, najdeš to pár dnů zpátky. Sor a všechny jiné značky autobusů na trhu EU nesmí vyrábět od 1.1.2007 vysokopodlažní městské autobusy. Sor přestal vyrábět vozy B7.5, B9.5 a B10.5 a nahradil je vozy BN9.5 a BN10.5. Nic polonízkopodlažního neexistuje. Buď to má schod u dveří nebo nemá.
Do Bratislavy přijdou tyto vozy:
http://www.citybus.cz/fotodatabaze/upload/Praha/BN9.5_7A43542_a.jpg
http://www.citybus.cz/fotodatabaze/upload/Praha/BN9.5_7A43542_b.jpg
http://www.citybus.cz/fotodatabaze/upload/Praha/BN9.5_7A43542.jpg
http://www.citybus.cz/fotodatabaze/upload/Praha/BN9.5_7A43542_d.jpg
http://www.citybus.cz/fotodatabaze/upload/Praha/BN9.5_7A43542_e.jpg
Reakcia na: Solider #78515:

Zase mícháš hrušky s jabkama. Tramvaj se vyrábí na zakázaku! A co si zákazník objedná to má. Samozřejmě, že ti Škodovka vyrobí tramvaj s méně hlučným motorem, s designem, který ti navrhne NASA a s interiérem, který navrhne třeba BMW. Jen si to budeš muset nechat zaplatit. Opět je vidět tvá zaujatost. Nikdo vám 06T do Bratislavy necpal. 06T byla tramvaj obednaná na míru zákazníkem ze Sardínie. Souhra náhod byla, že se vůz proháněl po vašich kolejích. Nechápu, proč ten vůz vůbec komentuješ, když ho DPB stejně nekoupí. Šrot z motoré části? Čím je myšlen ten šrot? Opravovals ho snad nebo se v tom motoru vůbec hrabal? Asi ne, že jo? Stál si na zastávce a připadal ti hlučný, proto to byl šrot. Když si Bratislava připlatí, dostane motory od Škodovky úrovně Combin. Vše je otázkou peněz a co si zákazník objedná. Tak už prosím nech posuzování vozidel z pohledu jestli se ti líbí nebo nelíbí. Zatím jsi neuvedl žádné přímé argumenty. Jen že něco je šrot a něco zas ne. To mi nestačí.
Reakcia na: hoppusmark #78560:
spojenie s trhom na Mileticke 😉
Reakcia na: mimi #78556:
"Ako ďalej uviedol, už v lete by sa mal spustiť pilotný projekt Bezpečná nočná MHD. Cena lístka pri ceste verejnou dopravou po 23:00 by bola podľa Cíleka diametrálne odlišná, ale občanov by lístok vyšiel lacnejšie ako cesta taxíkom."

To znie zaujímavo, ale dúfam, že budú nejak zvýhodnení cestujúci s predplatnými cestovnými lístkami (električenakmi).

Ak sa zmeny dotknú nočákov znamená to podľa predchádzajúceho odstavca, že denné linky budú končiť skôr ako dnes? A do koľkej hodiny nadránom asi tak potrvá tá Bezpečná nočná MHD, a teda aj vyššie cestovné?

Mohli by zverejniť, kde budú prijímať pripomienky z iných MČ. Mohlo by to byť na nejakú e-mailovú adresu.

Ak som správne pochopil, to sa od jesene chystá kompletná reorganizácia linkového vedenia v celom meste ❓
Ešte ku článku o verejnej diskusii: nech si babky z Ovsišťa stanovia priority a povedia, čo vlastne chcú, či spojenie s centrom, alebo s hlavnou stanicou, alebo neviem čím ešte. Ale nech im je jasné, že nemôžu mať všetko! A také, že: predĺžiť linku 83, vrátiť linku 88, to je predsa na odborníkoch, ktorá linka tam má ísť...
Mimochodom mohli by si odpustiť reklamy na zadnom okne autobusov. Za prvé, okno je na to, aby do autobusu prenikalo svetlo, za druhé: keď potrebujem prestúpiť, absolútne nevidím, aký autobus ide za nami !!!
Nech tie reklamy lepia na zadnú kapotu, tam to predsa nevadí...
Reakcia na: Solider #78541:
Nie. Sú tam BN 9,5. To sú low-entry autobusy na rozdiel od NB, ktoré BUDÚ 100 % NP a zatiaľ len v dĺžkach 12 a 18,75 m.
Reakcia na: miso1234 #78535:
Tie vozy budú úplne iné ako tie, čo jazdia doteraz, lebo také sa už nevyrábajú. Budú to low-entry autobusy s nízkou podlahou po 2. dvere. Iné sa už našťastie nevyrábajú, lebo vždy by sa našla nejaká šototrubka, čo by povedala "a však načo nízka podlaha".
Reakcia na: TeBeCe #78543:
Ospravedlňujem sa, malo to byť BN. 🙂
Reakcia na: Peon #78552:
predpokladam, ze na mesto - napr. namestnikovi.
Reakcia na: hoppusmark #78550:
oprava: za slovami NA HRANE nemá byť otáznik
Reakcia na: Kami #78522:
Kam je možné poslať pripomienky - iné ako ohľadne Petržalky?
EŠTE K TÝM SOLARISOM...

Prekvapilo ma, že ich včera hneď od rozhodnutia s okamžitou platnosťou stiahli - normálne poobede... To nemohli počkať do konca premávky, resp. do dnes, keďže zajtra začína nový kalendárny mesiac? ? Možno by viac vrakos stihli dovtedy sprevádzkovať. ?

Či bola tu obava, že by si do DPB bulvárne média ešte viac "zadrapli"? Ja si aj tak myslím, že to odstavenie je iba preventívne rozhodnutie...

A tiež nechápem, prečo v deň začatia prevádzky Solarisov (jún 2006) nevyšli na svoje trasy hneď od začiatku rannej premávky... Ani "duobusy" tuším tak nezačali...

Nemal by v takom prípade náhodou dispečing menej zbytočnej práce, resp. neušetrili by sa tým aj nejaké neproduktívne vzkm a rošády s vodičmi počas špičky?

Papaláši podľa mňa mohli slávnostne prestrihnúť pásku aj keď by sa už premávalo. Po príklad netreba ísť ďaleko do minulosti - nová Vozovňa Petržalka... ?
Reakcia na: hoppusmark #78546:
Skôr by som bol za presmerovanie L84 cez Einsteinovu. Potom by mala 84 zastávku spolu s 95 v smere do mesta, takže by bol možný prestup z Ovsišťa z 84 na 95 na HRANE? takže by nikto nemusel prechádzať cez "nebezpečnú"(teda podľa niektorých) križovatku Farského.
Okrem toho by bola skrátená trasa 84, čím by sa opäť zlepšilo a zrýchlilo spojenie Ovsišťa s centrom mesta!
Reakcia na: luky133 #78540:
Presne tak, cestovanie sa vôbec nezmenilo, akurát tu je dobrý chaos, keď vypadne viac ako jedna 25Tr. Nehovoriac o blbých intervaloch v špičke, sedle aj cez víkend, L133 ani nemožno nazvať linkou, 33/6 je vypravená asi 2 krát za mesiac, keď sa chcem dostať inde ako na Kramáre a na Hl. st., musím prestupovať v našom úžasnom prestupnom uzle...
Reakcia na: luky133 #78540:
tvoje sebecke prispevky ohladom DD a nekupenych duobusov ma uz zacinaju neskutocne iritovat, su ovela vacsie sidliska ako DD, ktore tiez trpia zlou dopravou a nikto sa tu sustavne nestazuje ze tam nedostane duobusy, podla mna by 32 mali zrusit a potom by si si zacal vazit to ze tam vobec nejaka 32 bola ☠
Reakcia na: Puki #78545:
No ale dúfam, že bude potom SBS v nočákoch v celej BA, nie len v Petržalke...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.