Reakcia na: hefec #78572:
Neviem, prečo sa nemôžem zbaviť pocitu, že toto je marketingový ťah Záhradníka, ako aj povedal v jednom z množstva vyhlásení týchto dní, aby solarisy boli nahradené kapacitnými vozidlami tak, aby cestujúci na daných linkách nepocítili negatívny dopad. Preto včera bola L88 celá kĺbová a podľa všetkého aj dnes a na 70/96 bolo vypravené iba jedno sólo. Teda ide o nejaký zásadný ťah, hoci som išiel mnohými spojmi s L88, kde by sa to sólo vpohode prežilo (aj v pobednej špičke), sóla dali radšej namiesto kĺbakov, aby kĺbaky mohli ísť namiesto 15m vozov. ?
Valec
Tých pár mladých (okrem nás dvoch) sa dalo spočítať na prstoch jednej ruky. Ak nepočítam tých čo tam museli byť (vedenie a novinári) tak vekový priemer vysoko prekračoval 60 rokov. Zastúpení boli najmä obyvatelia Ovsišťa a okolia Technopolu.
1. Nová koncepcia MHD by mala priniesť aj redukciu zastávok, odpolitizovanie MHD, preferenciu a zvyšovanie kvality tak, aby bola konkurenčná voči IAD.
Taká perlička ohľadom priamych liniek na stanicu. Jedna staršia pani (od Technopolu) sa dožadovala priameho spojenia na stanicu. Na otázku Cíleka, ako často tam cestuje, či denne, či týždenne odpovedala, že ona nie, ale hovorí aj za ostaných. ?
Re #78537 klasIK & Re #78542 Puki: A ktorí že ste to boli?
Re #78561 Peon: Predpokladám, že električenky budú platiť v plnom rozsahu ako doteraz. Prípadne si viem predstaviť aj také západné riešenie, že ak bude papierový lístok stáť napr. 30 Sk, tak ku električenke si doplatíš 10.
Nový koncept dopravy nebude znamenať len nové linkové vedenie, aj keď v prípade zavedenia BID sa tomu isto nevyhneme.