Reakcia na: Dunčo #77204:
A opat sme pri mojej vcerajsej otazke: "Co sa ide vramci tejto stavby stavat?" Lebo boli plany, kde by bola aj vetva spajajuca Ba. Hl. St. priamo s Filialkou. Teda by mohlo koncit vsetko na Filialke, iba z priebeznych vlakov by sa prestupovalo napriklad na Predmesti.A k tej elektrifikacii. Ta by mohla trvat za priaznivych podmienok rok. (Dokumentacia, EIA, stavebne povolenie, vystavba,.... Mozno aj dlhsie.) A potom by sa vyuzivala rok-dva, kym by sa nezacali prace na tuneli. Myslis ze by to boli vhodne vynalozene prostriedky? A myslis, ze by to Nove Mesto povolilo, ked bolo aj proti podzemnej stanici, lebo by z nej nemalo baksis?
SDX
Re #77170 Dunčo: Jezis, naco by ti teraz bola Filialka ako hlavova stanica? Zatial povazujem sa lepsie ked sa jazdi na Hl.St.
Re #77174 Dunčo: Pravda ze auta by sa mali prisposobit vlakom, ale su pripady kde to proste nejde. Ak by sa na Filialku kazdych 5 minut prehanal vlak tak v okoli totalne skolabuje doprava vratane busov, ale casto aj (ako ti napisal Ike) elektriciek.. neviem si predstavit denne 4 taketo nehody co by spravili s Racianskou.
Re #77189 Dunčo: Skoda? Jedine co je dnes na nej dobre je poloha a ta zostane zachovana
Re #77193 Emo: Idealne by bolo koncenie vsetkych vlakov na Predmesti / Vinohradoch a spojenie stanic lavkou