Reakcia na: Ike #77216:
Oni tam radšej nepostavia nič akoby tam mala byť funkčná stanica pre osobnú dopravu. A Filálka už mala byť dávno v prevádzke. Okrem toho chcem vidieť kedy začnú stavať tú vec. Určite predstavení mesta budú len o tom trepať držkami, rovnako ako predošlých 5 rokov o električke kde sa nepohlo nič, až na malé veci. Teraz sa bude 2roky vyberať projekt, ďaľšie dva sa budeme naň pozerať a potom sa ten piaty rok stratí. Asi tak to vidím. Filálku ak si nespravia Železnice úplne sami bez podpory mesta tak sú háji, mesto sa na to vykašle. Ak sa to vystavia, tak Ďurkovský and Co. sa tam prídu slávnostne odfotiť, zožnú všetkú slávu a finish, a to bude možno v roku 2020. Keď to ani dovtedy nebude, tak budeme donekonečna čítať v BA-novinách zoznamy komplikácii, a nedostatkov a dôvodov prečo to nešlo vystavať...
Dunčo
1. Hovoril som, že vlaky ktoré by chodili z východu do BA a končili tu, tak by chodili na Filiálku
2. Vlaky chodiace z Marcheggu, Kútov by šli cez/na Hl.st. či už tu končia alebo by pokračovali ďalej, a určite nejaké vlaky idú zo Záhoria aj smerom na Trnavu
3. Teraz si my kvôli dakomu kto chce ísť ďalej na prestup na Hl.st. na východ budeme odopierať možnosť mať vynikajúcu stanicu so skvelou dostupnosťou, dobre choré ?
4. Keď sa tak môže prestupovať vo Viedni alebo Budapešti a Prahe, tak prečo nie aj tu, nikoho to nezabije. Okrem toho zo stanice na Filiálku ide furt dačo - 61,74 a 201! V iných mestách nepremýšľaú nad tým, že dakto bude musieť prestupovať, proste im to vyhovuje tak tam pošlú vlak. Tiež vlaky zo Slovenska dakedy idú na Masarykovo nádraží v Prahe a nikto nepindá, že musí ísť na Smíchov alebo Hlavní nádraží na iný vlak.