Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: SDX #77018:
Však Ing. Polák vtedy povedal čosi v tom zmysle, že "Toto im len veľmi ťažko prejde - majú dosť čo robiť s prechodom na priestupnú tarifu a autobusmi!" ?
Reakcia na: AAA #77006:
Manipulačku na Tolstého demontovali začiatkom marca 2000. Ak sa nemýlim, v tom čase bola už dlhodobo bez prúdu. Tá na Kollárku sa využívala väčšinou v prípade výluky. Montovali ju, tuším, v 92hom, alebo v 93ťom. Inak, na Zámockej a Zochovej sú ešte tiež dajaké "zvyšky" ☺
Reakcia na: Osky #77017:
Pokial viem elektricky nezrealizovali preto ze sa "na tento rok planuje vela vyluk" alebo nieco take ?
Reakcia na: SDX #77009:
No jasné! ☺ To je taký dobový čierny plánik z 99ho. Aj ja by som ho ešte kdesi mohol mať založený aj s trolejbusovým a autobusovým. S Ing. Polákom ktorý mi ho asi pred 8mi rokmi dal, sme sa na tom vtedy pekne pobavili ? Zrealizovali zmeny len pri trolejbusoch a pri autobusoch len čiatočne ?
Reakcia na: Martin Fundárek #77012:
Na mapke je uvedná aj druhá vetva, zrejme to bude podľa mapy Belehradská ulica.
Reakcia na: TeBeCe #77011:
To sa využívalo vtedy, keď ešte nebola dobudovaná trať cez Lovinského, Gaštanovu a ďalej hore na Kramáre? Alebo aj keď už tieto trate exsitovali? A ak aj vtedy, aký to malo v čase existencie tých tratí praktický význam?
Reakcia na: Ámos #76998:
Ja by som tam vybudoval jednosmernú potrubnú poštu smerom dole. Hore by sa cestujúci postavil pred veľký lievik, zamestnanec DPB by sa rozbehol, kopol ho do riti a cestujúci by rúrou preletel až dolu na Molecovu. Poslanci a magistrát by mali samozrejme prepravu zadarmo. ?
Reakcia na: El Sergio #76927:
Trolejbusy na linke 13 jazdili po Štefanovičovej vyše 30 rokov. Z čoho pramení Tvoja mylná domnienka?
Reakcia na: Solider #76999:
Trať z Malinovského (dnes Šancová) na Legionársku viedla Jiskrovou ulicou.
Reakcia na: AAA #77010:
no predsa Stefanikova smer Prazska.
Reakcia na: TeBeCe #77008:
A kam chodil cez Tolstého?
Heh, toto sa mi podarilo vyhrabat - linkovanie elin planovane od roku 2000:

1 - Dúbravka - Karlova Ves - tunel - Obchodná - Hlavná stanica
2 - Dúbravka - Karlova Ves - nábrežie - Šafárikovo námestie - nábrežie - Karlova Ves - Dúbravka
3 - Rača - Vinohrady - Račianske mýto - Hlavná stanica
4 - Ružinov - Trnavské mýto - Krížna - Nám. Ľ. Štúra a naspäť
5 - Karlova Ves - nábrežie - Jesenského / Šafárikovo námestie - Račianske mýto - Vinohrady
6 - Nové Mesto - Vajnorská - Trnavské mýto - Krížna - Námestie SNP - Obchodná - Hlavná stanica
7 - Rača - Vinohrady - Račianske mýto - Náemstie SNP - Obchodná - Račianske mýto - ...
8 - Ružinov - Trnavské mýto - Vazovova - Hlavná stanica
9 - Ružinov - Trnavské mýto - Vazovova - Obchodná - tunel - Karlova Ves
10 - Zlaté piesky - Vajnorská - Trnavské mýto - Krížna - Jesenského - nábrežie - tunel
- Námestie SNP - Krížna - ...

Celkom by som to bral kym spustia trat do Petrzalky 🙂
Reakcia na: AAA #77006:
vyjazd 212
Teraz by ma zaujímala ta otočka medzi Legionárskou a Šancovou... aj či po nej niečo premávalo (keď existovala len jeden rok).
Reakcia na: Dunčo #76971:
Práveže 68 je dosť logické označenie, keďže obsluhuje výhradne oblasť 6 a 8.
Re #76975 Ámos: Podľa mňa by neikde na Holičskej nejaka manipulačná smyčka nezaškodila.
Re #76999 Solider: Manipulačná trať na Tolstého (medzi Palisádami - Hodťžovým nám.) bola pred pár rokmi demontovaná. Inak premávalo po nej niečo niekedy?
Reakcia na: N/A #77004:
Tú otočku cez Kollárovo si dobre pamätám. Pamätám si aj, keď ju demontovali... a dosť by ma zaujímala aj tá trať cez ul. Mlynské Nivy...
Reakcia na: N/A #77000:
kadial viedla ta trat? vobec si ju totiz nepamatam...
Reakcia na: Ámos #76998:
Trochu by som dovolil upresniť, v zásade máš ale pravdu. Zaťaženie lana by malo byť teoreticky rovnomerné z jedného dôvodu - aby nedošlo k rozkmitaniu lana v horizontálnom smere, čo je fyzikálny jav pri nerovnomernom zaťažení vo voľných rozpätiach. Staršie odpojiteľné lanovky ale mali tieto vzdialenosti nerovnaké a v prevádzke sa to napriek tomu nijak drasticky neprejavovalo. Ani na dnešných lanvkách sa vzdialenosti vozov nemerajú pravítkom.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.