lanovky v staniciach predsa idu na vedlajsiu kolaj mimo hlavneho lana, takze ich rychlost a spomalenie/zastavenie mozno regulovat v zavislosti od odstupu kabin a rychlosti rotacie
Neni to ľahké ale pokiaľ dačo okrem počutia aj chytíš v praxi do rúk tak sa to ľahko chápe. Keď vieš premýšľať v spojitostiach medzi predmetmi ako geovýpočty-geodézia-mapovanie-pozemkové právo-tvorba geometrákov-AGI-GIS-fotogrametria-kartografia tak je to pohoda, horšie je keď si dačo nevidel a máš o tom hovoriť. Dik,že si sa zastal môjej školy ?
Nie. Východnejšia je Jiskrova a západnejšia je Račianske mýto (linka 11 krátko premávala po trase Národné divadlo - Legionárska - Račianske mýto - Šancová - Jiskrova - Legionárska - Národné divadlo).
Však Ing. Polák vtedy povedal čosi v tom zmysle, že "Toto im len veľmi ťažko prejde - majú dosť čo robiť s prechodom na priestupnú tarifu a autobusmi!" ?
Manipulačku na Tolstého demontovali začiatkom marca 2000. Ak sa nemýlim, v tom čase bola už dlhodobo bez prúdu. Tá na Kollárku sa využívala väčšinou v prípade výluky. Montovali ju, tuším, v 92hom, alebo v 93ťom. Inak, na Zámockej a Zochovej sú ešte tiež dajaké "zvyšky" ☺
No jasné! ☺ To je taký dobový čierny plánik z 99ho. Aj ja by som ho ešte kdesi mohol mať založený aj s trolejbusovým a autobusovým. S Ing. Polákom ktorý mi ho asi pred 8mi rokmi dal, sme sa na tom vtedy pekne pobavili ? Zrealizovali zmeny len pri trolejbusoch a pri autobusoch len čiatočne ?
To sa využívalo vtedy, keď ešte nebola dobudovaná trať cez Lovinského, Gaštanovu a ďalej hore na Kramáre? Alebo aj keď už tieto trate exsitovali? A ak aj vtedy, aký to malo v čase existencie tých tratí praktický význam?
Ja by som tam vybudoval jednosmernú potrubnú poštu smerom dole. Hore by sa cestujúci postavil pred veľký lievik, zamestnanec DPB by sa rozbehol, kopol ho do riti a cestujúci by rúrou preletel až dolu na Molecovu. Poslanci a magistrát by mali samozrejme prepravu zadarmo. ?
Martin Fundárek