Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Palo1987 #77034:
Reply on: Dopravák #77031:
Dikes ? dobrý link, normálne som čumel ?
Reply on: Palo1987 #77030:
Však na STU idem aj ja ? buď na IKDS alebo TMS ?
Reply on: Dunčo #77033:
no nevyzeralo to tak merali bez toho aby si nastavili libelu a taketo blbosti robili
Reply on: Palo1987 #77030:
Čo porábali? No nám profáci hovoria,že tie rozdiely medzi ľuďmi z gympla a SGeš sa rýchlo vytratia.
Reply on: N/A #77021:
Veď ten leták mám ešte založený v euroobale so starými CP linky 80 (ešte z čias Prokofievova - Nový most),81,78,95 z roku 2003 ? potom 89,84 a 68 z roku 2001 ? keby sa mi podarilo oscanovať u kámoša tie dva letáky môžem ti ich poslať na mail. Na stanicu tu vidím 4 linky ale akúsi divnú 6 so zachádzkou ? cez Kamenné nám na Hl.st. z Nového Mesta.
- 39 tam neni
- 52 mala robiť tú slučku okolo Barónky ako teraz robí 56
- 56 mala chodiť z Mäsokombinátu na Studenú
- 61 len po Bajkalskú
- 65 je od Astronomickej po Zlaté piesky
- 67 skrátená od Vinohradníckej po Astronomickú
- 71 mala ísť len po Dudvážsku
- 78 po Korytnickú
- 97 mala ísť len po Dudvážsku
- ešte aj 98 tu je, na ňu ani nespomínam skoro
- 181 od Technopolu na Vazovovu
- 184 bola nakoniec 186
- 185 z Nového mesta na Starohájsku
- 193 z Dolnozemskej na Vazovovu
Aký interval mala potom 94 keď chodili okrem nej na Vazku 181 a 193?
Síce to nesúvisí priamo z MHD, ale aj take niečo by sa mohlo použiť na MHDčke... ? ?

http://medialne.etrend.sk/blog/pastier/post/378/Fantasticke-reklamy-na-kamionoch


Dunčo : zabudol si na "deskriptívnu geometriu" a ináč držím palce na maturách... ?
Reply on: Dunčo #77028:
ono vies geodezia a stavarina toho mame vela spolocneho a ked som videl tych tipkov z gympla ked merali s teodolitom tak to boli ine haluze
Reply on: Ámos #76998:
lanovky v staniciach predsa idu na vedlajsiu kolaj mimo hlavneho lana, takze ich rychlost a spomalenie/zastavenie mozno regulovat v zavislosti od odstupu kabin a rychlosti rotacie
Reply on: Palo1987 #76993:
Neni to ľahké ale pokiaľ dačo okrem počutia aj chytíš v praxi do rúk tak sa to ľahko chápe. Keď vieš premýšľať v spojitostiach medzi predmetmi ako geovýpočty-geodézia-mapovanie-pozemkové právo-tvorba geometrákov-AGI-GIS-fotogrametria-kartografia tak je to pohoda, horšie je keď si dačo nevidel a máš o tom hovoriť. Dik,že si sa zastal môjej školy ?
Reply on: Dunčo #77026:
Najlepsie by bolo keby sa to vybudovalo na Jungmanovej a Holicskej.
Reply on: Ámos #76981:
Nie obidve! Ale buď jedno alebo druhé vystavť, no myslím,že Holíčska by bola praktickejšia.
Reply on: S499.1023 #76980:
Tak nech vrátia 95 číslo 45, 93 - 43, atď a bude to. Ľudia po rokoch možno nájdu svoje stratené linky ?
Reply on: Ámos #76974:
Presne tak ? chodím na SGeŠ ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Solider #77016:
Nie. Východnejšia je Jiskrova a západnejšia je Račianske mýto (linka 11 krátko premávala po trase Národné divadlo - Legionárska - Račianske mýto - Šancová - Jiskrova - Legionárska - Národné divadlo).
Reply on: Osky #77020:
Ale teraz by som to uz zrealizoval, to linkovanie je totiz celkom dobre 🙂
Reply on: SDX #77018:
Však Ing. Polák vtedy povedal čosi v tom zmysle, že "Toto im len veľmi ťažko prejde - majú dosť čo robiť s prechodom na priestupnú tarifu a autobusmi!" ?
Reply on: AAA #77006:
Manipulačku na Tolstého demontovali začiatkom marca 2000. Ak sa nemýlim, v tom čase bola už dlhodobo bez prúdu. Tá na Kollárku sa využívala väčšinou v prípade výluky. Montovali ju, tuším, v 92hom, alebo v 93ťom. Inak, na Zámockej a Zochovej sú ešte tiež dajaké "zvyšky" ☺
Reply on: Osky #77017:
Pokial viem elektricky nezrealizovali preto ze sa "na tento rok planuje vela vyluk" alebo nieco take ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.