S tým rušením zástavok iba preto, že ich je veľa zase až tak nesúhlasím. Keďže poznám dobre iba Petržalku môžem hovoriť iba o jej zástavkach a v podstae možno okrem Mlynarovičej by som si vedel predstaviť zlúčenie Starohájskej s Hrobákovou v smere do Petržalky a to takou formou, že nová jedna zástavka by sa umiestnila ešte PRED semafór pre chodcov a nie za ako je tomu v súčasnosti. No a čo sa týka zástavky Jungmannová ktorá je blízko zástavky Hálová tak tu je to iba "dočasné" riešenie a po vybudovaní električkovej trate sa táto zástavka presunie do polohy bližšie k trati tak ako to je už dlhšie plánované. A prvú zástavku v Ovsišti stačí vyriešiť tým, že ju dáš na znamenie. Takže zase nejaké radikálne rušenie nie je aspoň na území Petržalky nutné.
wow, super moznost, som nevedel ze ked idem 12 minut tak ma to bude stat len 12x0.6=7.20Sk, to je uz ozaj vyhodnejsie ako zakladny 14-korunovy, preco som si ja blbec dodnes myslel ze musis v BA natvrdo zaplatit 10 minut, natvrdo 30 a natvrdo 60 a nemas nic medzitym, uz som vazne dlho necestoval asi v MHD...
OK, pripomienky zakomponované a nové verzie uploadnuté
S tou 11-kou majú tým pádom oni chybu v schéme, lebo to číslo 11 v poslednom úseku je tak, že patrí k Leškovej, a po tej čiare nad ňou akoby nešlo nič.
Nad Banskobystrickou som dlho váhal, ale mal som taký nejasný dojem, že pôvodne trať viedla tade, až neskôr ju preložili na Nám. 1. mája, ale neviem kedy, a či vôbec.
Tá Ružová dolina by ma nenapadla, keď 22 má trasu Šafko - Miletičova, tak som si myslel, že na tú Miletičku šla cez Košickú, takto potom fakt neviem kade chodila, keďže Miletičova je dosť dlhá, v pomere ku vtedajším dĺžkam liniek až extrémne dlhá
ako v zmysle, ze k sukromnemu majetku mam iny vztah ako k niecomu co vlastnime vsetci, kde nejake carbanice nemaju ziadny vplyv na funkcnost a je to len esteticka zalezitost takze by som zvazil ci vyhadzovat peniaze nas vsetkych na zbytocne pravidelne cistenie co nema ziadny vplyv na funkcnost a pod. okrem estetickeho citenia zopar spoluobcanov, usetrene penaize radsej investovat do poriadnych oprav nez do cistenia...
hej chcelo by to porusit kopec zastavok kedy su par metrov od seba pre spohodlnelych ludi slapat o 2min dalej a spravit aspon mimo spicku ci celkovo vacsinu na znamenie
Ja to mám otestované už dlhšie. Dokonca v zimných mesiacoch ked mrzne tak v nevykurených Ikarusoch sa dali tagy pomocou papierovej vreckovky zotrieť nielen z okna ale aj z obloženia interieru aj dverí ? Potom som sa dočítal, že na princípe rýchleho zmrazenia sa čistia sochy a budovy od graffity. A áno to svinstvo sa skutočne nedá vyprať!
Ad. k tým návrhom občanov musím uznať, že tam padli aj zaujímavé názory na prístrešky, zrušenie zástavky a ľudia dokonca aj pochválili niektoré linky či sťažovali sa na vynechávanie spojov. Jeden návrh ktorým som im aj ja prispel bol aby zriadili prístrešok na ŽST Petržalka je už neaktuálny. V tomto prípade bol magistrát promptný ?
No a k tomu zbytku a prelinkovávaniu má teraz magistrát jedinečnú príležitosť aby umocnil emócie občanov prišiel na to stretnutie a komunikoval s nimi a snažil sa im vysvetliť výhody nového systému. ?
Ad počmárané okná: V tej pôvodnej verzii si mal pravdu, raz som si to osobne otestoval.
Čmáranica na okne síce poriadne zaschne, ale akonáhle vonku prší, alebo je vonku zima a vnútri nadýchané, že sa zarosí sklo, tak v tej rose sa čmáranica na okne krásne rozpustí. Síce drží na mieste, ale keď som cez ňu prešiel prstom, tak zostala skoro všetka na mojom prste. Takže za malú chvíľu bolo okno električky čisté, a ja som si mohol ísť poriadne poumývať ruky A o takúto rozpustenú čmáranicu keď sa niekto obtrie oblečením, tak to možno už ani nevyperie.
Stavím sa, že nemá... Veď mňa by asi porazilo, keby som si sadol na počarbané sedadlo, oprel o počarbanú stenu, a potom zistil, že oblečenie mám zničené. Kto mi to zaplatí???
No ale Dunčo asi myslel terajšiu konečnú 83 Dostihová dráha. Tam nechodilo nič až do zavedenia 185. Po jej zrušení zase dlho nič a až teraz tá 83. Určené spoje 47 a 81 zachádzali k dnešnej zastávke 98 Starý háj. ?
Prepáč s tým cestovným, nepozorne som tvoj prípsevok prečítal. A čo sa týka počmáraných okien, dnes som si ich všimol na 6304, asi to tam vzniklo pár dní dozadu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Beus
S tou 11-kou majú tým pádom oni chybu v schéme, lebo to číslo 11 v poslednom úseku je tak, že patrí k Leškovej, a po tej čiare nad ňou akoby nešlo nič.
Nad Banskobystrickou som dlho váhal, ale mal som taký nejasný dojem, že pôvodne trať viedla tade, až neskôr ju preložili na Nám. 1. mája, ale neviem kedy, a či vôbec.
Tá Ružová dolina by ma nenapadla, keď 22 má trasu Šafko - Miletičova, tak som si myslel, že na tú Miletičku šla cez Košickú, takto potom fakt neviem kade chodila, keďže Miletičova je dosť dlhá, v pomere ku vtedajším dĺžkam liniek až extrémne dlhá