Ad počmárané okná: V tej pôvodnej verzii si mal pravdu, raz som si to osobne otestoval.
Čmáranica na okne síce poriadne zaschne, ale akonáhle vonku prší, alebo je vonku zima a vnútri nadýchané, že sa zarosí sklo, tak v tej rose sa čmáranica na okne krásne rozpustí. Síce drží na mieste, ale keď som cez ňu prešiel prstom, tak zostala skoro všetka na mojom prste. Takže za malú chvíľu bolo okno električky čisté, a ja som si mohol ísť poriadne poumývať ruky A o takúto rozpustenú čmáranicu keď sa niekto obtrie oblečením, tak to možno už ani nevyperie.
Stavím sa, že nemá... Veď mňa by asi porazilo, keby som si sadol na počarbané sedadlo, oprel o počarbanú stenu, a potom zistil, že oblečenie mám zničené. Kto mi to zaplatí???
No ale Dunčo asi myslel terajšiu konečnú 83 Dostihová dráha. Tam nechodilo nič až do zavedenia 185. Po jej zrušení zase dlho nič a až teraz tá 83. Určené spoje 47 a 81 zachádzali k dnešnej zastávke 98 Starý háj. ?
Prepáč s tým cestovným, nepozorne som tvoj prípsevok prečítal. A čo sa týka počmáraných okien, dnes som si ich všimol na 6304, asi to tam vzniklo pár dní dozadu.
No tak k dostižke nič nechodilo XY rokov, tak snáď by tie víkendy nejako prehltli. ?
Predĺženie na Antolskú 68 asi nepojde (vzkm a vozidlá), a 95 už vobec nie (pri tomto intervale double vzkm a vozidlá ?).
SAV - neviem či by sa tam ten bus dokázal otočiť (ak myslíme obaja ten v priestoroch bývalého hotela DAX). Ale neviem, na čo by to bolo dobré. To už radšej na tú stanicu potiahnuť. ?
no nie je to nic take nezvycajne, mat namalovane ECV, hlavne v Azii, ak by bol zaujem mozem dat nejake fotky tamojsej MHD, aj ked som sa na nu primarne nezameriaval pri foteni
Re #76745 AAA: a kde pisem opak? "pride mi absurdne aby som napr. platil v spicke v natrieskanom spoji rovnaku cenu ako mimo spicku v sedle v prazdnom kde sa veziem sam" v spicke (7-8 a poobede neviem presne) nech je pre vsetkych polovicne (7/9Sk) a kto sa chce vozit inokedy v prijemnejsom komforte nech plati plnu cenu za menej vytazeny spoj s drahsimi nakladmi na 1 cestujuceho + dochodci v spicke plne cestovne, ti maju myslim dost velke zlavy a casu aby sa mohli rozvazat inokedy
Re #76746 No_38: s tymto som sa nestretol a celkovo s pocmaranymi oknami, vacsinou skor steny a sedacky a tam je to vzdy davno take zaschnute ze to nic nerobi
Určite to predĺženie 78 k Dostižke by bolo fajn, ale zas treba počítať s tým,že 78 cez víkend nepremáva. Neviem teda ako by to brali ľudia z okolia dostižky keby tam cez víkend nešiel bus. K Antolskej by som poslal buď 68 alebo 95, ale nie 68 a aj 94. Okrem toho ak by tam šla 94 aký by to malo zmysel? Cez víkend nepremáva a potom by boli pindy,že neni linka cez víkend k Antolskej. Nedala by sa nejaká link točiť pri SAV? V tom trojuholníku? Viem,že je to neobvyklé ale tak výnimka pre busy,žeby sa spravila ?
Ešte k tomu deleniu vozov vo večerných hodinách.
Prečo nejazdiť celý deň K2+T3 (ak je to technicky možné), pričom T3 bez sedadiel, s grafitmi, proste tak ako si ju zničia a zašpinia cestujúci. A možno by to prinieslo aj viac kapacity. V ranných hodinách ako posilový vozeň, mimo špičku by sa slušný vošli do K2 a T3 by slúžila ako ihrisko pre deti a večer by sa mohla fajčiť vodná fajka.
Potom by sa mohlo platiť do K2 14,-Sk a povedzme 5,-Sk do T3 kedže o tie by sa už nik nestaral. Alebo by sme to rozdelili ešte podľa času a pásma?
Asi zvrátená predstava no nie?
"Z Petržalky je veľmi zdĺhavé cestovanie do lokality Kramáre 1 1/2 hodiny": Tiež som nechápal, odkiaľ vzali tých 1 1/2 hodiny. Za taký čas vlakom prejdem 130 km z Bratislavy do Brna. ? Čo som ja chodil, nikdy to netrvalo dlhšie, ako 3/4 hodiny (Technopol - SIEMENS).
"Zvážiť zriadenie novej linky NM-MN": Oni asi mysleli priamo na nástupištia. ?
"Petržalka má iba tri nosné linky - čo by ešte chceli? Taká Rača či Karlovka nemajú žiadnu.": Ta a električky? ?
Paráda.
Chýba prepojenie Petržalky so Slovnaftom - Ovsište asi nie je v petržalke.
Chýba prepojenie Petržalky s Mlynskými nivami -čo tak linky 50, 78, 88?
Zvážiť nový systém spoplatnenia podľa teritoriálnych okruhov a počtu zastávok - ZABIJÉÉÉM!!!
Z Petržalky je veľmi zdĺhavé cestovanie do lokality Kramáre 1 1/2 hodiny - to chodí korytnačkou, preboha?
Zvážiť zriadenie novej linky NM-MN - 70-ka nestačí?
Petržalka má iba tri nosné linky - čo by ešte chceli? Taká Rača či Karlovka nemajú žiadnu.
Pri intervale 95 mi môže byť jedno, že mi jedna ujde, len pokiaľ nejdem ďalej ako na Šafko. Akonáhle mienim prestúpiť povedzme na električku, znamená to čakať 12 min. To, samozrejme, nie je chyba 95, ale chyba toho, že sa nezredukoval počet električkových liniek.
Myslím, že čarbanie komfort znižuje. Teda aspoň môj. Také "dobre počarbané" okno v zimnom období, riadne narosené. Stačí sa oň len trochu šuchnúť a hneď máš čistý odev(plný farby).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
El Sergio