Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Viem, že teraz ma ponížite pod zem čiernu, ale ten "sprayer" ma svojím spôsobom aj pravdu. Ale je to stále ten istý kolobeh, niekto urobí bordeľ a druhému sa bordeľ nepáči, tak vyčíňa. Ale čiastočne aj nemá pravdu, môžu cestovať aj v predných vozňoch, kde je aký-taký poriadok. Ale to na veci nič nemení. Kedysi boli vozne čisté, lebo každý mal pridelený (aj keď v dvoj, či trojosádke) svoj voz, ktorý bol jeho vizitka a preto sa oň staral. Teraz sú síce niektoré vozne pridelené, ale na svoj voz sa majiteľ dostane raz za čas. Určite to nezmeníme, lebo brigádnik nebude umývať cudzi voz a brigádnici budú stále. Nechcem teraz narážať na vás, brigádnikov, ktorých vas je tu veľa, ale je to tak... môžete to potvrdiť.
Reakcia na: KIKUCHI86 #76704:

Chýba tomu schopnosť plávať na dunaji a po chorvátskom ramene.
Reakcia na: Jezo #76680:
Toto je podla mňa budúcnosť celého nášho bratislavského nosného systému. Načo kupovať drahé nízkopodlažné električky keď si môžeme dať vyrobiť hybrid. Ešte by sme aj kopec peniažkov ušetrili keby sme nevybudovali koľajovú ani asfaltovú konečnú v Janíkovom dvore. Jednoducho by sa to otočilo na betóne na Vyšehradskej okolo Teplárne ako doteraz. Jeden návrh vozidla pre Bratislavu som si dovolil načrtnúť.>>> http://img502.imageshack.us/img502/6664/irisbuskarosarenaultkodrq8.png Samozrejme rátal som aj z prerobením rozchodu z 1000 na 1435 mm. ?
Reakcia na: Technopol #76701:
Lenže tých vodičov, čo by behali s vozidlami do vozobvne a späť by muselo byť dosť veľa, asi tak dvadsať 🙂.
Tak skusim aj ja svoje, a čo takto :
Príde súprava rozdelí sa na dve sóla -, ďalšia súprava ide do vozovne a ďalšia sa potom zas rozdelí na dve sóla... (len neviem ako s vodičmi, asi nejaký čo by behal do vozovne a späť)
Reakcia na: SDX #76695:

Ad Re #76664 wizard112: A koľko Ti taký hodinku - dve zapaltený vodič stihne vymeniť vozov? Áno, správne, jeden až dva. Takže toto je slepá ulička.
Re #76669 S499.1023: Nie, organizácia vozovní je iná. Keďže prispievaš pomerne kvalifikovane, myslel som, že to aspoň nejako orientačne poznáš. S ovzidlami sa posunuje a stavajú sa na rôzne koľaje. Keďže je dnes väčšina vozidiel pridelených, musia sa stavať tak, aby to sedelo zase na ranné výjazdy vodičov. A nespájali by sa ráno, ale priebežne 🙂.

Záverom: Prvá podmienka by bola Scharfenbergy medzi všetky vozy. A to vraj u T3 nie je ochotný Dráhový úrad schváliť, resp. len s úchylnými, náročnými a drahými procedúrami (pritom T3/T4 pre NDR to mali štandardne).
Reakcia na: Beus #76656:

Pekná práca, Matrin Fundárek už opravil tvoje dorbné chyby. Mne tiež chvíľku trvalo vysomáriť sa z tej mapky. Ale je pekná. Vidno ako vtedy ešte celá MHD stála na elektrickej trakcii, tých autobusov je tam naozaj málo...
vieme na akej linke sa nám CNGčko pohybuje ❓
Reakcia na: Dunčo #76694:
Tak ešte raz a hádam naposledy:
1) Električky KT8D5 sa už nevyrábajú.
2) Električky KT8D5 majú iný, menej priaznivý prejazdný profil.
3) Električky KT8D5 nie je možné prispôsobiť na úzky rozchod.
4) Električka KT8D5 nie je dlhšia ako súprava 2 x T.
Reakcia na: Dunčo #76663:
Heh, super. Po prve, firma "bratislavska MHD" neexistuje, po druhe nema monopol... ?

Re #76664 wizard112: Vsak ano.. ono by to len chcelo trochu obnovit kabiny v zadnych voznoch a zaplatit na hodinku-dve dvoch (krasnany a jurak) vodicov navyse.. z dlhodobeho hladiska by to malo byt efektivne....

Re #76667 Solider: No ale neviem kto ti bude jazdit v tom prachu? Navyse predpoklada sa ze druhe vozne by na druhy den jazdili ako predne (kedze by skor dosli do vozovne) a tak treba aspon transparenty a samozrejme PP (co nie je lacne).

Re #76669 S499.1023: Lenze ja by som videl problem v organizacii. Neviem ako su presne organizovane vozovne, ale neviem si predstavit ze by na jednu kolaj nahadzali zadne vozne a na druhu predne a potom by ich rano spajali. Ja som z rozpravania jedneho znameho - vodica pochopil ze sa proste supravy davaju do rady a tak potom tak chodia. Cize by niektore sucasne zadne vozne potom jazdili ako predne.. No nic, asi je to moc komplikovane = len idea.

Re #76680 Jezo: Mne sa zda ze ja som videl kedy si na nasich elektrickovych kolajach taky nakladny voz, to sa mi len snivalo, alebo DPB take nieco mal / skusal?

Re #76685 Dunčo: Nie. Povodne sa mala kupit, ale neni mozne ju vyrobit pre 1000mm. A naco by si ju chcel? Dnes su uz aj lepsie vozy a hlavne (ak sa nemylim) uz sa nevyraba.
Reakcia na: Ike #76686:
Nenastavujú? Dakde som čítal, že v ČKD boli neochotní sa s takým dačím hrať. Však rozmery zastávok nezasahujú u nás do koľajiska ale myslel si ako dĺžkovo? Tam by nemal byť tiež problém? Zas keď tá 5-článková Škoda pre Callighieri tu prešla, tak hento by malo tiež.
Reakcia na: Jezo #76680:
ale aj regionalky do Zah. Vsi , Vysokej pri Morave.
Reakcia na: Dunčo #76663:
"Monopolný podnik bratislavská MHD zrušil, presmeroval, postrihal a rôzene ponadpájal linky, ktoré boli pôvodne výhodné pre pasažierov (rýchlejšia, plynulejšia a tým lacnejšia preprava). Čo do výhodnosti pre MHD, im to vyhovuje teraz - bubáčiky sa hrnú viac (čo predtým trvalo 9 min. teraz s prestupovaním a čakaním 12-25 min. - samozrejme kupuješ drahší lístok)."

Čo keby si dotyčný kúpil električenku, nevyšlo by to lacnejšie? A ani nevie, že MHD u nás prevádzkuje Dopravný podnik Bratislava, a.s., žiadne že "bratislavská MHD". ?
Reakcia na: Jezo #76680:
A nielen to... Ci by to vedeli vyrobit na 1000mm a s elektromotorom a pouzivat to na eletrickovych tratiach 😃
Reakcia na: Beus #76656:
Až na malé detaily správne. 11 zo Žabotovej na stanicu, 4-2 na Vajnorskej je správne, Zochova, Hurbanovo nám., Obchodná správne, namiesto Banskobystrickej Nám. 1. mája a Štefanovičova a namiesto Košickej by asi mala byť Ružová dolina.
Reakcia na: wizard112 #76661:
Čiastočne by sa to dalo riešiť napr. tak, že napr. 3/1, 3/3 a 3/7, ktoré jazdia len do večera, by prešli na linku 11 (prípadne 5/11) a tri súpravy by sa stiahli do vozovne. Prípadne dva staničné záložáky by mohli prejsť na linku 2, jedna súprava z 2-ky by zostala na stanici ako ZV a druhá zašla do vozovne - ale to už by bolo dosť zložité.
Reakcia na: Ike #76683:
Ziadne grafity a tagy nie su spolocensky tak skodlive ako len uvahy o nasili a uz nehovoriac, ked ich chces realizovat prostrednictvom "choro mysliacich" ludi. Dost debilny prispevok...snad si to tak naozaj nemyslel.
Reakcia na: Max #76674:
Deti zbaviť svojprávnosti nemôžeš, pretože ju nemajú 🙂.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.