Tak skusim aj ja svoje, a čo takto :
Príde súprava rozdelí sa na dve sóla -, ďalšia súprava ide do vozovne a ďalšia sa potom zas rozdelí na dve sóla... (len neviem ako s vodičmi, asi nejaký čo by behal do vozovne a späť)
Príde súprava rozdelí sa na dve sóla -, ďalšia súprava ide do vozovne a ďalšia sa potom zas rozdelí na dve sóla... (len neviem ako s vodičmi, asi nejaký čo by behal do vozovne a späť)
S499.1023
Ad Re #76664 wizard112: A koľko Ti taký hodinku - dve zapaltený vodič stihne vymeniť vozov? Áno, správne, jeden až dva. Takže toto je slepá ulička.
Re #76669 S499.1023: Nie, organizácia vozovní je iná. Keďže prispievaš pomerne kvalifikovane, myslel som, že to aspoň nejako orientačne poznáš. S ovzidlami sa posunuje a stavajú sa na rôzne koľaje. Keďže je dnes väčšina vozidiel pridelených, musia sa stavať tak, aby to sedelo zase na ranné výjazdy vodičov. A nespájali by sa ráno, ale priebežne .
Záverom: Prvá podmienka by bola Scharfenbergy medzi všetky vozy. A to vraj u T3 nie je ochotný Dráhový úrad schváliť, resp. len s úchylnými, náročnými a drahými procedúrami (pritom T3/T4 pre NDR to mali štandardne).