Viem, že teraz ma ponížite pod zem čiernu, ale ten "sprayer" ma svojím spôsobom aj pravdu. Ale je to stále ten istý kolobeh, niekto urobí bordeľ a druhému sa bordeľ nepáči, tak vyčíňa. Ale čiastočne aj nemá pravdu, môžu cestovať aj v predných vozňoch, kde je aký-taký poriadok. Ale to na veci nič nemení. Kedysi boli vozne čisté, lebo každý mal pridelený (aj keď v dvoj, či trojosádke) svoj voz, ktorý bol jeho vizitka a preto sa oň staral. Teraz sú síce niektoré vozne pridelené, ale na svoj voz sa majiteľ dostane raz za čas. Určite to nezmeníme, lebo brigádnik nebude umývať cudzi voz a brigádnici budú stále. Nechcem teraz narážať na vás, brigádnikov, ktorých vas je tu veľa, ale je to tak... môžete to potvrdiť.
S499.1023
Ad Re #76664 wizard112: A koľko Ti taký hodinku - dve zapaltený vodič stihne vymeniť vozov? Áno, správne, jeden až dva. Takže toto je slepá ulička.
Re #76669 S499.1023: Nie, organizácia vozovní je iná. Keďže prispievaš pomerne kvalifikovane, myslel som, že to aspoň nejako orientačne poznáš. S ovzidlami sa posunuje a stavajú sa na rôzne koľaje. Keďže je dnes väčšina vozidiel pridelených, musia sa stavať tak, aby to sedelo zase na ranné výjazdy vodičov. A nespájali by sa ráno, ale priebežne .
Záverom: Prvá podmienka by bola Scharfenbergy medzi všetky vozy. A to vraj u T3 nie je ochotný Dráhový úrad schváliť, resp. len s úchylnými, náročnými a drahými procedúrami (pritom T3/T4 pre NDR to mali štandardne).