Je to dobrá suma. Ale zas často krát neskontrolujú celý bus. Asi 2x z 5 kontrol sa mi stalo, že ma obišli a to som tam sa nadrapoval aby som si z tašky vytiahol električenku. Nemusel som...
Preco kua DPB nenazenie do kazdeho vozu, alebo aspon linky revizorov?
priemerne su v buse 3 ludia bez listka, pokuta je 1400sk, vypravenych vozov je 600. Dni v mesiaci je cca 30...
Lahka matematika
3x1400 = 4200 na jeden bus
4200x600 = 2 520 000 Sk za den
2 520 000*30 = 75 600 000Sk na mesiac
teraz z toho platy revizorov... nech je revizor 75 a plat maju 60 000 (prehnane, ale dajme tomu)
75*60000 = 4 500 000 SK
75 600 000 - 4 500 000 = 71 100 000 SK
chapete? DPB by mesacne zarobil 71 100 000 SK v cistom, co nie je malo... je pravda ze casom by pocet ciernych pasazierov klesal, ale preco nenaplnit kasu DPB???
Videl som tam to stúpanie a dokonca som sa tadiaľ aj viezol L20. Aj na to som sa odvolal, ale ten človek ma nechcel pochopiť. Aj v Brne na Pisárkach pred výstaviskom je také stúpanie. Ja s tým nespravím nič,že ten človek ma nechce pochopiť. Nakoniec uvidíme ako to bude vyzerať keď sa to postaví ak sa to vôbec postaví.
Ja som raz spoznal revízorov podľa ich správania, ešte keď boli na zastávke. Bolo to na zastávke Vajnorská smer Zlaté Piesky a ešte ako električka išla, videl som tam 2 chlapov, jak stoja pri seba. Prišla električka každý išiel do iného vozňa. Ja som tam vystupoval, a keď sa zavreli dvere videl som cez okno, ako už vyťahuje 1 z nich čítačku.
ale ma cistu pravdu ? revizori ma za posledny rok kontrolovali 4 krat, a to chodim MHD pravidelne, skoro kazdy den. a mam predplatny listok. a vzdy z tych 4 razov som o kontrole vedel dopredu, predtym nez ohlasili kontrolu - mozno to bude tym, ze vacsinou sedim vpredu a sledujem co sa deje - teda si vsimnem podavanie toho kluca na zablokovanie, to sa stalo dva krat, raz som si vsimol ako si oznacuju ten nejaky zvlastny kontrolny listok a stvrty krat, to sa nedalo nespoznat, ze ide o revizorov uz podla vizoru, sadli si oproti mne a ja som uz v ruke mal pripraveny predplatny listok ?
To on nielen teraz... A v Prahe asi tiež ešte nikdy nebol (Trojská 80 promile papierovo, v skutočnosti ešte viac), v Jablonci a v Liberci sa so STARÝMI vozmi jazdilo na vyše 100 promile...
to, že ponúkajú B952 (to v BA ani netušia, čo je ) ešte neznamená, že leží ladom na dvore... Všetky vozy B932 a 952, ktoré SAD BB vlastní, zabezpečujú dopravu v okolí Brezna, takže ich nikam požičať nemôžu. Nevyužitých je iba zopár B732 - pre BA kvapka v mori...
Väčší počet nevyužitých mestských vozov by si našiel skôr v PB, prípadne TN a možno aj v ZA. ?
ee revizori nie su OK, tak isto ako policajti nie su OK a to nie som ziaden vytrznik. Ked nastupi revizor vzdy ale vzdy mam blby pocit ci naozaj mam ten platny listok. Spoznat ich nie je ziaden problem, iba blb ale sa necha chytit Preto si uz 3 roky nekupujem elektricenku... ?
Tak ja neviem do zadku !!! Došiel som za tým s človekom čo behá okolo koľajovej dopravy a ten mi stoj čo stoj tvrdil, že je to nemožné. A tuto zas mi tvrdia niečo iné. Kiežby ste sa pozabíjali. Už mi z Vás šibe. Jední melú to a druhí to a teraz si vyber. ?
tak vieš, nie všetci revízori sú OK, ale vo väčšine prípadov, čo som ich stretol, boli OK, dokonca aj podzravili, poďakovali ? ale samozrejme, že sa najdú výnimky, ktoré si myslia, že sú bohovia a že si môžu robiť vo vozidle čo chcú (napr. neumožnením cvaknutia lístku) a potom rozdávať pokuty ?
A koľko má ČSAD SAD[BB] BBDS autobusov v mestskom prevedení a načo ich momentálne používa?
Podľa tohto http://www.sadbb.sk/aktual/neprav.pdf (PDF 7,8MB)
ponúkajú nejaký B952 na "zájazdovú" dopravu.
(či to bolo vhodné trepať do BA neriešim, len toto ma zaujíma. Sorry za OT.)
1,7 m nie je az tak vela, navyse to musi splnat nad korytom rieky.... stupanie na most teraz konci este pred tym ako sa most nachadza nad korytom, to znamena ze sklon by sa nemal zmenit, akurat sa zmeni dlzka stupania...
jedna z moznosti by bola estakada, druha z moznosti by bol podjazd s tym ze zo safka by sa kompletne vylucila IAD doprava
To už neviem presne ktorý trolejbus ako vyzerá lebo nimi chodím možno raz do mesiaca ani to nie. Z toho čo mi hovoríš, tak údržba sa vykonáva vlastne polovične. Nemožno sa potom diviť, že vozidlá vyzerajú ako vyzerajú. Údržba sa len vie sťažovať, že niesú peniaze a tak. To, že sú evidentne hnilí a pomalí si nepriznajú, podobne ako v prípade rekonštrukcie trolejovej križovatky Miletičova/Prievozská.
Vieš o čom sa hovorilo? Starý most je treba dvihnúť o 1.7 metra, som zvedavý ako to stúpanie električky prekonajú keď bude mokro a zvlášť ako budú brzdiť dole z kopca keď pôjdu na Šafko, pochybujem, že budú mať preferenciu lebo tá doteraz nieje. Keď už tak by mali skôr zdvojkoľajniť Šafko, zrekonštruovať Špitálsku, Krížnu, Miletičovu a Vazovovu kým tie koľaje niesú absolútnou prekážkou pre električky. Je dosť možné,že K2 a T3 tu vydržia dosť dlho,ale to ich tu chceš vídať až kým sa nerozpadnú za jazdy či ako?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
priemerne su v buse 3 ludia bez listka, pokuta je 1400sk, vypravenych vozov je 600. Dni v mesiaci je cca 30...
Lahka matematika
3x1400 = 4200 na jeden bus
4200x600 = 2 520 000 Sk za den
2 520 000*30 = 75 600 000Sk na mesiac
teraz z toho platy revizorov... nech je revizor 75 a plat maju 60 000 (prehnane, ale dajme tomu)
75*60000 = 4 500 000 SK
75 600 000 - 4 500 000 = 71 100 000 SK
chapete? DPB by mesacne zarobil 71 100 000 SK v cistom, co nie je malo... je pravda ze casom by pocet ciernych pasazierov klesal, ale preco nenaplnit kasu DPB???
zaujimalo by ma preco DPB nerozmysla hospodarsky