To on nielen teraz... A v Prahe asi tiež ešte nikdy nebol (Trojská 80 promile papierovo, v skutočnosti ešte viac), v Jablonci a v Liberci sa so STARÝMI vozmi jazdilo na vyše 100 promile...
to, že ponúkajú B952 (to v BA ani netušia, čo je ) ešte neznamená, že leží ladom na dvore... Všetky vozy B932 a 952, ktoré SAD BB vlastní, zabezpečujú dopravu v okolí Brezna, takže ich nikam požičať nemôžu. Nevyužitých je iba zopár B732 - pre BA kvapka v mori...
Väčší počet nevyužitých mestských vozov by si našiel skôr v PB, prípadne TN a možno aj v ZA. ?
ee revizori nie su OK, tak isto ako policajti nie su OK a to nie som ziaden vytrznik. Ked nastupi revizor vzdy ale vzdy mam blby pocit ci naozaj mam ten platny listok. Spoznat ich nie je ziaden problem, iba blb ale sa necha chytit Preto si uz 3 roky nekupujem elektricenku... ?
Tak ja neviem do zadku !!! Došiel som za tým s človekom čo behá okolo koľajovej dopravy a ten mi stoj čo stoj tvrdil, že je to nemožné. A tuto zas mi tvrdia niečo iné. Kiežby ste sa pozabíjali. Už mi z Vás šibe. Jední melú to a druhí to a teraz si vyber. ?
tak vieš, nie všetci revízori sú OK, ale vo väčšine prípadov, čo som ich stretol, boli OK, dokonca aj podzravili, poďakovali ? ale samozrejme, že sa najdú výnimky, ktoré si myslia, že sú bohovia a že si môžu robiť vo vozidle čo chcú (napr. neumožnením cvaknutia lístku) a potom rozdávať pokuty ?
A koľko má ČSAD SAD[BB] BBDS autobusov v mestskom prevedení a načo ich momentálne používa?
Podľa tohto http://www.sadbb.sk/aktual/neprav.pdf (PDF 7,8MB)
ponúkajú nejaký B952 na "zájazdovú" dopravu.
(či to bolo vhodné trepať do BA neriešim, len toto ma zaujíma. Sorry za OT.)
1,7 m nie je az tak vela, navyse to musi splnat nad korytom rieky.... stupanie na most teraz konci este pred tym ako sa most nachadza nad korytom, to znamena ze sklon by sa nemal zmenit, akurat sa zmeni dlzka stupania...
jedna z moznosti by bola estakada, druha z moznosti by bol podjazd s tym ze zo safka by sa kompletne vylucila IAD doprava
To už neviem presne ktorý trolejbus ako vyzerá lebo nimi chodím možno raz do mesiaca ani to nie. Z toho čo mi hovoríš, tak údržba sa vykonáva vlastne polovične. Nemožno sa potom diviť, že vozidlá vyzerajú ako vyzerajú. Údržba sa len vie sťažovať, že niesú peniaze a tak. To, že sú evidentne hnilí a pomalí si nepriznajú, podobne ako v prípade rekonštrukcie trolejovej križovatky Miletičova/Prievozská.
Vieš o čom sa hovorilo? Starý most je treba dvihnúť o 1.7 metra, som zvedavý ako to stúpanie električky prekonajú keď bude mokro a zvlášť ako budú brzdiť dole z kopca keď pôjdu na Šafko, pochybujem, že budú mať preferenciu lebo tá doteraz nieje. Keď už tak by mali skôr zdvojkoľajniť Šafko, zrekonštruovať Špitálsku, Krížnu, Miletičovu a Vazovovu kým tie koľaje niesú absolútnou prekážkou pre električky. Je dosť možné,že K2 a T3 tu vydržia dosť dlho,ale to ich tu chceš vídať až kým sa nerozpadnú za jazdy či ako?
Aj ja, revízori sa správajú k ľuďom ako k psom; Na zast. Račianske mýto nastúpili revízori, kontrolovali ... a tu hľa jeden pán nechcel DAŤ revízorovi lístok, PRITOM MU HO UKAZOVAL a pán sa ohradzoval tým, že na lístku nie je napísané, že mu ho musí dať. ?
Aby som upresnil - bolo to myslene ohladne elektriciek a tam myslim zatial stacia rekonstrukcie..
Re #76087 Dunčo: Nerealizovatelne je jedine vypisovat tu hovadiny ake tu vypisujes ty, lebo okrem teba asi nikto by to nedokazal napisat ani keby si robil srandu.
Re #76091 matko001: Ja to vzdy pisem sem: vnutorna.kontrola ( @ ) dpb ( . ) sk
S tými trolejbusmi musím v zásade súhlasiť, no u nich by bolo ešte potrebnejšie zlepšiť údržbu zovňajšku, ktorá ide v poslednom čase od desiatich k piatim. Viď biele krídla dverí na 6283, 6276, hrdzavé dvere na 6260 a pod. ? ☠
Hovorím, že peniaze asi prv pôjdu na obnovu čo by bolo logické asi aj...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
intony