Nadvaznosti hraju v prestupnom systeme linkovania Petrzalky klucovu ulohu. Skoda, ze toto DPB podcenil pri inak dobrom linkovom vedeni. Interval na L95 sa proste neda sklbit s intervalom elin na Safku ani s intervalom L83 na Hraniciarov, ktora mala nahradit byvalu L81. Aj cez vikend je to onicom. Zle vykalkulovany odchod moze mat za nasledok az 20min. cakanie. Najhorsia je ta nezapamatatelnost.
El Sergio
Zo sťažností ľudí: Stále tu panuje nostalgia za priamymi linkami. Takže husté intervaly sa evidentne nestretli s nadšením. Ľudia evidentne viac obľubujú autobus raz za 20 minút v špičke a zadok na sedačke... ?
Podaktorým stále nedochádza, že 83 má konečnú de facto na Námestí hraničiarov a zastávky na Starohájskej sú len bonus. Tu by som sa chcel ale spýtať, či by sa nedala garantovať náväznosť medzi 88 a 83 na Námestí hraničiarov aspoň cez víkendy (teda že by sa autobusy čakali), pretože často sa stáva, že 83 odíde tesne pred nosom 88 a celý efekt prestupu je potom nanič. Ak by bol prestup garantovaný, myslím, že nostalgia za 83 do Ovsišťa by bola omnoho menšia. ?
Ešte je tu jeden príspevok pani, ktorá sa sťažuje, že zo Bzovíckej musí prestupovať na Strečniansku (tomu trochu nechápem, pretože aj predtým musela a nevadilo jej) a máli sa jej 98 (interval v sedle 15 min.). Pritom zabúda na 99, ktorá stojí na Ľubovnianskej. Myslím, že pešo to nie je až tak ďaleko... ?
Potom je tu už myslím že SDX spomínaný tendenčný článok o "prieskume" dostupnosti uzlov v meste: K nemu dodám len to, že tu (zámerne?) úplne odignorovali linku 99 (dostupnosť na nosné linky z Ovsišťa a Ľubovnianskej), pričom vzniká dojem, že z týchto zastávok skoro nič nejazdí, a ak áno, tak div nie jeden spoj za hodinu. Ostatné bludy sa mi tu nechce rozoberať, ale neviem, čo tým chceli v PN dosiahnuť. To sa pchajú do pozadia novému starostovi alebo čo? ?