Reply on: Ámos #75422:
Nemyslis ze linkove vedenia sa robia aj z parametrov ze kolko mam akych vozov aby tam pocase nechybali. Napr. keby bolo o 4 klbove vozidla naviac tak by sa mohol niekde zahustit interval ale ked niesu sa to neda, len tolko.
El Sergio
Zo sťažností ľudí: Stále tu panuje nostalgia za priamymi linkami. Takže husté intervaly sa evidentne nestretli s nadšením. Ľudia evidentne viac obľubujú autobus raz za 20 minút v špičke a zadok na sedačke... ?
Podaktorým stále nedochádza, že 83 má konečnú de facto na Námestí hraničiarov a zastávky na Starohájskej sú len bonus. Tu by som sa chcel ale spýtať, či by sa nedala garantovať náväznosť medzi 88 a 83 na Námestí hraničiarov aspoň cez víkendy (teda že by sa autobusy čakali), pretože často sa stáva, že 83 odíde tesne pred nosom 88 a celý efekt prestupu je potom nanič. Ak by bol prestup garantovaný, myslím, že nostalgia za 83 do Ovsišťa by bola omnoho menšia. ?
Ešte je tu jeden príspevok pani, ktorá sa sťažuje, že zo Bzovíckej musí prestupovať na Strečniansku (tomu trochu nechápem, pretože aj predtým musela a nevadilo jej) a máli sa jej 98 (interval v sedle 15 min.). Pritom zabúda na 99, ktorá stojí na Ľubovnianskej. Myslím, že pešo to nie je až tak ďaleko... ?
Potom je tu už myslím že SDX spomínaný tendenčný článok o "prieskume" dostupnosti uzlov v meste: K nemu dodám len to, že tu (zámerne?) úplne odignorovali linku 99 (dostupnosť na nosné linky z Ovsišťa a Ľubovnianskej), pričom vzniká dojem, že z týchto zastávok skoro nič nejazdí, a ak áno, tak div nie jeden spoj za hodinu. Ostatné bludy sa mi tu nechce rozoberať, ale neviem, čo tým chceli v PN dosiahnuť. To sa pchajú do pozadia novému starostovi alebo čo? ?