No keby len každý deň ale najhoršie to je vtedy keď idem posledným vlakom sem domov zo Žiliny, niežeby som to tak robil stále ale vlaky meškali kvôli oprave trati a došli sme sem asi tak po 23:00. Pri TERNE sme chcei prestúpiť na 99 domov ale nešla ani po 30minútach a to tam ešte bol interval nejak 20min. Vtedy to ozaj poteší keď musíš šlapať domov cez 1/4 Petržky. Dikes, že aspoň ty si nejak podoprel moje tvrdenia. ?
a keď je taká fajn dostupnosť z Mlynarovičovej na Šustekovu z 68 a 96, prečo tadiaľ potom musí ísť 84? By ju nemohli spojiť s 83, od Nám. hraničiarov by šla po starej trase do Ovsišťa. A 88 by mohli presmerovať k TPD ako 84 a pokračovala by na AS Nivy alebo k Dostihovej dráhe od pošty na Jungmannovej.
Lenže ja nejdem sa na Hlavnú stanicu previesť len tak z dlhej chvíle ale idem na vlak a tak si nemôžem dovoliť ísť 95 a potom 13. Aspoň keby sa na Zochovu dalo odtiaľto dostať nejakou linkou s max. 8min intervalom alebo 6 aby sa dala 93 chytiť. Neviem prečo musia 93 a 94 ísť skoro celú trasu spolu? Myslím ten úsek Smolenícka - Zochova. Tuto z Romanovej, Osuského a Jiráskovej tam prt ide. A het tam dole na Lúkach tam ide spoj so 4min intervalom a to nerátam k tej 93 ešte 94. 99 má inak cez víkendy taký istý interval ako 13, takže aj pri cestovaní 99+93 a 95+13 využívaš presne dve linky s intervalom 7.5+15min a naopak. Ten interval 15min je risk pri ceste na stanicu pokiaľ to neni priamy spoj, ale henten je len na prestup a to je to riziko prečo sa nedá o tú linku oprieť.
jj, tu vzadu 99 nie je najpresnejsia, ale odkedy je vypravovana rovnakym typom vozidiel, je to omhoho lepsie. Predtym ked sa na trati stretavali plynove a naftove Karosy, Sorky aj Ik415 tak to skutocne bolo jedno pozerat CP. Bolo treba iba cakat.
No vidis ja byvam na znievskej a ked idem 99 od tesca domov tak ma niekedy rozostup 10 minut niekedy 5 minut ako sa podari tak mi tu nehovor ze vzdy dodrzuje rozostupy, a stava sa to kazdy den.
No to by bolo tiež zaujímavé riešenie, lebo by ostal študentom aj prestup do centra mesta respektíve v budúcnosti na električku. A ešte by vzniklo aj spojenie so Zochovej do nových Business centier, čo si pamätám tak aj ten veľký audit navrhoval zriadiť linku po zvyšnej časti Einsteinovej ?
Re #75258 Mike: Takže sa čaká kým tam investori dobrovoľne nevybudujú zástavku? ?
BTW už od soboty jazdí L128 http://bratislava.sme.sk/c/3249201/Od-soboty-premava-autobus-pre-cyklistov.html ?
Erata: Ja síce nie som Deko, ale myslím si, že keď si dáva mesto vyjadreniami napr. Cíleka a Ďurkovského také ambiciózne ciele, tak by som sa pustil do boja s IGK a to v oblastiach, kde doteraz MHD nechodila a pešia dostupnosť na najbližšiu zastávku prekračuje akceptovateľnú mieru (vilové novozástavby). Napr. Potočná + Knižková dolina v Rači, Priehradná a Podpriehradná (okolo Vrakunského lesíka medzi Ružinovom a Vrakuňou) a pod. tých oblastí je viecej, len si z hlavy na ďalšie nespomeniem. Obsluhované by mohli byť mercedesmi, ktoré sú cenovo nenáročné na zakúpenie a aj na prevádzku, čo do spotreby. Snáď sa niektorá z liniek uchytí ako L44, kde by sa mohol pridať aj druhý voz a chodil by plný.
?
Ja síce nie som Deko, ale mzslím si, že keďf si dáva mesto vzjadreniami Cíleka a Ďurkovského napr. také ambiciózne ciele, takby som sa psutil do boja s IGK a to v oblastiach, kde odteraz MHD nechodila a pešia dostupnosť na najbližšiu zastávku prekračuje akceptovateľnú mieru (vilové novozástavby). Napr. Potočná + Knižková dolina v Rači, Priehradná a Podpriehradná (okolo Vrakunského lesíka medzi Ružinovom a Vrakuňou) a pod. tých oblastí je viecej, len si z hlavy na ďalšie nespomeniem. Obsluhované by mohli byť mercedesmi, ktoré sú cenovo nenáročné na zakúpenie a aj na prevádzku, čo do spotreby. Snáď sa niektorá z liniek uchytí ako L44, kde by sa mohol pridať aj druhý voz a chodil by plný.
Re #75247 Petto: Plán na 84ku priamo po Einsteinovej bol už pri zavádzaní tejto koncepcie petržalského linkovania k 5. 9. 2005, zatiaľ sa to odsunulo na neskôr, keď sa zrealizujú všetky projekty pozdĺž Einsteniovej a niekto ďalší okrem DPB začne pociťovať reálnu poterbu viesť tade linku MHD a zradi si tam aj zastávku/y.
Sak Markova - Mlynarovicova je priamo L68, resp. L96 s malym pesim doslapom.
Precitaj si Beusov prispevok este raz a premyslaj
Ad L99: Byvam pri TPD a L99 tu chodi presne ako hodinky, kazdych 7.5min, nevravim ze podla CP, ale aspon v rovnakom rozostupe. A jej CP viac-menej krasne nadvazuje na L78 a L95. Tak neviem o com vravis
Ad Romanova: Mas na vyber bud L99+L93, idealne a celkom rychle, alebo L95+L13, krasa, pohodlie. Sa ti to mali?
Bez do Kosic a uvidis linky s hodinovym intervalom a budes plakat ako male dieta ?
a zlučiť Ľubovniansku a Bzovícku? Všakvzdialenosť od zastávky Nemocnica Antolská je do 100metrov. Aj tak často ľudia kašlú na 99 a došlapú si na Ľubovniansku kde majú navyše 98 a 92. Určite jednu z týchto troch zastávok by som zrušil.
no tak mi ukáž ako dojdem z Markovej bez prestupu na Mlynarovičovu? Tú výletnú linku 99 teda rozhodne nepoužijem. Voľakedy tam v poho šla 95, teraz prt. Mi hovor o prestupoch ako fungujú, keď ráno je aj 6min medzera medzi 95 a tomá byť 3minúty. Keď to bude chofiť načas tak možno aj 99 bude mať zmysel. Keď sa pozreš na ten starý interval 99 tak bol plánovaný 6minútový na celý deň a 12minútový cez víkendy. Tako na 99 čakám 15min cez víkendy a 7.5 cez týždeň a to z tých 7.5 min je v 50% prípadoch 10min aspoň. Čiže tie prestupy na 99 sú o..... Podaľ toho čo mi hovoríš tak ja keďže chcem ísť na stanicu z Romanovej alebo Hrobákovej tak pôjdem ako idiot 99 naspäť ešte hlbšie do Petržky a potom až na stanicu??? Nemám takto náhodou ísť podľa teba vlakom do Šale cez Košice rovno???
lol, lubovniansku? asi tu nebyvas, vsak? si pozri kolko ludi na nej nastupuje a vystupuje! praveze bzovicka je najprazdnejsia, takze v smere do mesta by sa mohla KLUDNE zrusit ... a viem, preco to hovorim, lebo je to "moja" zastavka ... #devil#
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dunčo