Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Martin Fundárek #75054:
V mojom návrhu je to nie 10, ale prinajmenšom 20 liniek. Napr. pre spomínaný smer Pezinok 34x a 44x (prípadne aj 24x, 54x). Malacky - Pezinok 341, Senec - Pezinok 345 a pod. ?
Ktora dobra dusa mi poskytne nejake informacie o autobusoch, pls? Potreboval by som poznat presnu polohu taziska (alebo aspon vzdialenost od zadnej napravy) prazdneho klasickeho 2-napravoveho autobusu (na type nezalezi, ale musi mat zadny nahon), jeho hmotnost a tiez moment zotrvacnosti vzhladom na **** os prechadzajucu taziskom alebo moment zotrvacnosti vzhladom na zadnu napravu.
PS: potreboval by som to do utorka, takze ak mi niekto pomoze, budem mu velmi vdacny ?
Ten kabrioletbus zije? Vcera som ho niekde videl zo zaznamu ako sa na nom vozili Slovanisti ked vyhrali majstra ?
Prosím Vás v akom stave je 9Tr č.152 a kam sa podla RO čka z Petržalskej vozovne ?
Reakcia na: Kami #75058:
Už pred troma rokmi bolo neskoro ?
Reakcia na: richardhudec #75050:
udrzanie pri zivote I280 nie je len o motore a plechoch. Samotny ram to uz ma za sebou a bez jeho vymeny dlho nevydrzia. Preto je problem zachovat nejaky historicak, lebo vsetky musia jazdit v premavke az do posledneho dychu.

Ine je to pri I4x5. Opravou vacsieho rozsahu (nie GO) je vhodne ich udrzat pri zivote. Znizi to potrebu narazovej obmeny vozidiel a nakup novych moze sa rozlozit na dlhsie obdobie. Avsak kupa novych vozov je nevyhnutna, uz vcera bolo neskoro.
Reakcia na: richardhudec #75041:

Ten obrázok je pekný ?
Reakcia na: richardhudec #75044:

Áno, sú spolahlivé ?,
Sú pekné ?,
Dokonca aj plechy by sa mohli vymeniť ?,
ale čo už, keď sa im aj tak zlomí rám ?
Reakcia na: d3k0 #75051:
Súhlasím, že číslovanie je asi tá posledná vec, ktorú je treba v BID vyriešiť, ale je to asi jediná vec do ktorej tu všetci vidíme ?
Tiež by som tu rád čítal niečo o financovaní a tarifnej politike BID, ale do toho tu asi vidí málokto ?
Reakcia na: tr3mp #74970:
Toto číslovanie má jednu dosť podstatnú nevýhodu, a síce, že pre autobudové linky BID jedným smerom 10 čísiel nepostačuje. Napríklad prímestské linky na Pezinok - v súčasnosti 9 liniek SAD BA, 2 SAD TT, 1 Myjava. Ďalším problematickým bodom oblastného číslovania sú linky typu Malacky-Pezinok, Senec-Šamorín.
Reakcia na: d3k0 #75051:
Príprava BID začína svojou zdĺhavosťou pripomínať územný plán.
Reakcia na: richardhudec #75046:
I-280 su prudko vysokopodlazne vozidla a ako take uz tu nemaju co pohladavat. Tie schody im nezrusi ziadna rekonstrukcia. Okrem BA jazdia uz len v Nitre a mozno este ojedinele kusy v kadejakych obskurnych SADkach. V CR uz nejazdia vobec nikde. Chcete sa stat za kazdu cenu pojazdnym muzeom?
Reakcia na: Martin Fundárek #75039:
Ak k tomu chcu nieco povedat samotni dopravcovia, mesto BA i BSK (samozrejme, na viacerych urovniach), to mozme diskutovat donekonecna, kedze tam je neskutocne vela protichodnych poziadaviek, pricom to casto vyzera tak, ze podaktorym sucasny stav vyhovuje najviac a tak sa predlzovanim diskusie snazia ho len zachovat (nemyslim tym samozrejme teba). Navyse sa schvaluje koncepcia BID, nie uz konkretne riesenia, ktore mozu rozvijat koncepciu alebo sa v detailoch aj lisit. A cislovanie je skutocne len detailom oproti veciam ako zony, financovanie a pod. Paradoxne vsak kvoli nemu vznika najviac sporov medzi samotnymi 'sotousmi'. V prvom rade by sme sa mali zamysliet nad tym, co je najlahsie pre orientaciu cestujuceho a az potom dbat na vlastne idealy. Taktiez by sme sa mali pozerat na uz existujuce zabehnute IDS a nevymyslat nieco originalne, len aby sme boli ini.
Reakcia na: SDX #75048:
ale narovinu si povedzme...bolo by lepsie investovat do noveho oplechovania a ciastocnej modernizacie ik280 (283 este maju nejaky ten rocik cas, hlavne po GO), klbovych TAMov a minimalne kompletnej ocisty interierov ik435 namiesto dajme tomu kupy poslednych 2 solarisov...

ik435 aj ked by uz potrebovali nejake tie casti popripevnovat, tak su zatial pohodove busy, ale ten interier ked vidim tak nechutne znecisteny a ked vidim, ze sa s tym nic nerobi, tak mi je z toho zle...

TAMy by potrebovali GO a LBC nater, nech mame busy jedneho typu s jednotnym naterom...predsalen to bude krajsie a tapacirovane sedadla pohodlnejsie...

o ik280 sme sa uz bavili...

naozaj by stacilo len zopar milionikov na tieto upravy, aby sa cestovanie v BA stalo komfortnejsie a priatelnejsie pre aj nasincov, aj pre turistov...

ach..zase som sa rozpisal ? no nic...vyjadrite sa..bud kladne, alebo zaporne a ak zaporne, tak si prosim argumenty, nech sa to tu rozpise ?
Dunčo - Používaj novú skratku "DPB", namiesto starého "DPMB" (aj Dopravní Podnik Mesta Brna) aby Ťa tu za to niekto ne...zrušil. 😉
Reakcia na: richardhudec #75044:
Presne. Chcelo by to zvysit komfort cestovania a trochu "odhlucnit". Ale co sa tyka vykonu su to super busy!!!
Reakcia na: richardhudec #75046:
V tom mas pravdu, nez kupia nejake klbove busy, by po obnove mohli este 280-ky par rokov jazdit, ale dnes su podla mna v hrozne zlom stave, ja casto s nimi chodievam na linkach 93, 94 ale aj 95.
Reakcia na: AAA #75045:
mas pravdu, ale tam ho maju aspon v dobrom stave...u nas nechcu ani jeden zanechat a to je hamba...a ja som to napisal vzhladom na sucasnu situaciu MHD v bratislave, ze je aka je a mala investicia do nich, ked uz nie je skoro ziadna do razantnejsej obnovy vozoveho parku, by bola na najblizsiu dobu celkom vhodna...lebo kym sa vsetky nepokazia, tak ich nikto podla mna nevyradi a keby aspon do tej doby jazdili v takom stave, ze by sa do nich ludia nebali nastupit, tak by to bolo celkom fajn...
Reakcia na: richardhudec #75044:
K Ik 280 len toľko, v Prahe majú tento voz akurát tak v múzeu a tam podľa mňa Ik 280 aj patrí.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.