Reakcia na: Beus #74486:
Presne o tomto som prednedávnom písal.......to by sme teraz mohli pomeniť trasy polovici liniek na ktorých sú nasadzované kĺbové vozidlá......fakt nechápem čo to prinesie DPB, keď tú trasu skráti. A tie výhovorky s tým otáčaním a porušovanie pravidiel cestnej premávky či ako to tam nazvyli! Radšej by si mohli vymyslieť niečo lepšie. Ale možno to bude mať pozitívny vplyv.....................................ale stále neviem prísť na to, že aký????
Mike
o to horšie by to bolo pri takejl dojazdovej linke, nazvyme ju, ako to navrhoval kolega povedzme č. 15. Cestujúci by zistili, že táto linka existuje a povedzme táto trasa by mnohým vyhovala. Ale tie odchody by boli vieme kedy (iba dojazdy) a k nim keby nebol CP, to by sa vlkä načakali...
A ďalej, keby sa zaviedla na dojazdy z Ružinva L15, prečo nie aj dojazdy z K. Vsi? Spoje L9 tiež idú po Vazovovu a ďalej na ŽST Vinohrady a sú označené ako L9 - tam nie sú konfliktné situácie, že kam ide z Vazovovej? (alebo z Trn Mýta prečo nejde do Ružiova ale na Vajnorskú) - To by chcelo ďalšie dojazdové linky - 16 a 19? a čo potom dojazdy L12 zo Šafka? L18? A keď sa zavedú z hlavnej Stanice dojazdy s ľuďmi? To nebude môcť byť L3, lebo ľudia si nevšimnú malú poznámku, že ide iba po ŽST Vinohrady a oni nie sú povinní čítať cieľ...