2 - uff, radikalista
tr3mo - ho dogma vyzera takto:
1 Petrzalka - Hlavna stanica cez Obchodnu
2 Petrzalka - Raca cez Americke nam.
3 Dubravka - Ruzinov cez Hviezdoslavko
4 Karlova Ves - Zlate Piesky cez tunel a Obchodnu
5 Hlavna stanica - ZST Nove mesto cez Vazovovu
Hej, lebo Karosa a Ikarus vyrabaju nizkopodlazne 15m vozidlá v mestskom prevedeni ? ?
Do tendru na nakup 15m vozov sa prihlasili aj ine spolocnosti.
Solaris dal na 20 vozov cenu 184,99 mil. Najvyssia bola 207,13 mil.
Neviem vsak ci to bola ponuka od MANu alebo od Mercedesu.
Re #71233 Ike: A preco si tu policiu nezavolal ty. Ved na obchodnej je policajna stanica, boli by tam rychlo...
pri sucasnom podoryse BA a existujucich radialach by skutocne stacili 2 linky a mozno 2 posilove...
a pokial by som mal rozhodnut, tak by som zastavky Namestie SNP a Kamenne zobojsmernil a trat na obchodnej zrusil, nech aj v BA mame poriadnu pesiu zonu... a predovsetkym tam nasadil mestsku policiu , ne aby tam ako vcera nejaky vyrastkovia hadzali do elin kamene a pluli na ne...
Hovorim, keby 1 isla cez Obchodnu, existovalo by spojenie Vajnorska a Obchodna, bolo by to OK.. A inak odkial mas ze tuto zmenu chceli ludia? Bola tu anketa o tom ci su za vtedajsiu 1 za zachovania 13, ale nebolo tam nic o zruseni 6..
DPB neobnovuje vozový park podľa toho kto vyhrá tender ale podľa toho ako sa vrcholový manažment rozhodne z budúcim dodávateľom uzatvoriť zmluvu s ktorej jednej a druhej strane kvapne aj do súkromných vrecák. Prosím snáď´ si nemyslíš že kompetentní z nákupu nových vozidiel vyjdu naprázdno, ale veď sme SVK. Alebo si myslíš, že nákup Solarisou
bolo jedine dobré rozhodnutie????????? A čo Karosa, Ikarus, Mercedes ale predovšetkým Karosa + IK. Na verejnosť sa o ponukách nič nezverejnilo. O tom, že nákup Solarisou bolo najlepšie riešenie ma nikto nepresvedčí - viem svoje punkt - tunkt.
Hehe, niesme v Presove...
Ono vobec, ked setris na nejaku novu elektrickovu radialu, tak potom ti moc penazi na rozvoj neostava... (Aj ked zevraj buduci rok by malo mat mesto o 500 - 600 mil z podielovych dani v rozpocte viac)
Re #71227 SDX: Aha ale duplicita 1 a 4 po nabrezie a 6 a 1 od Kamenneho je v pohode. Aky je vtom rozdiel okrem toho, ze dnes 1 chodi cez Tunel a SNPcko a je spojena s ex 6tkou, cim vzniklo spojenie zo Spitalskej na Zochovu? Zo zastavky Kapucinska a Marianska je to na obchodnu skutocne kusok...
Aj tak je to jedno, tuto zmenu chceli ludia...
A preco vlastne nepostavite trolejbusy v celej dlzke linky 133? Pripadne aj s nejakym rozumnym napojenim na zbytok siete cez mesto (nie cez Patronku)? Ved stlpy mozu niest elektrickove aj trolejbusove droty na tych istych prevesoch, nebude to take drahe. Pokial netreba stlpy vymenit. Pokial treba, tak to mate jednym vrzom nove stlpy pre eliny aj trat pre trolejbusy.
Pre zeleznicu je to jedna stahovacka naviac, aj tak ich je po tratiach plno. A po striedavych zvlast, ked sa meni napajanie jednou fazou na napajanie inou fazou, tak kvoli fazovemu posunu je tam neutralne pole a stahovacka...
Ja si myslim ze pred letom to linkovanie bolo v poho.. mna strasne vytaca duplicita 1 a 4, ktore nie len ze spajaju tie iste radialy, ale obe sa aj trepu cez Spitalsku.. keby sa zrusila 4, 1 natiahla po JD, 13ka zrusila, 6ka obnovila a zaviedol spoj Karlova Ves - tunel - Hl.St tak by to bolo v poho..
Suhlasim ze to krizovanie nie je dobry napad.. ale nepaci sa mi ani ten druhy projekt (trepat to uzkymi ulicami).. neviem ake vozy na tom maju jazdit ale klbaky si v tych uliciach (usek medzi zastavkami Slovinska - Bulharska, neviem jak sa tie ulice volaju) neviem predstavit.. a posielat tam sola nepovazujem za dobry napad.. este by sa to dalo viest ako 63, to by bolo asi naj - netrepe sa to uzkymi ulicami a zaroven tam nic nezavadza (vlakova trat..)
Re #71223 Ámos: "Tvoj pocit, ze mas cestovat len v novych 25Trkach je uplne irelevantny." - ja 25Tr ani necestujem, byvam v Novom Meste a Dlhe Diely som za posledne 2 roky navstivil len ked som bol fotit 25Tr, takze tak.. len si nemyslim ze by malo logiku tam posielat nieco ine aj keby to bolo zatrolejovane.. nepovedal som ze 1 nemoze jazdit ku Koloseu ale ze sa tam hodi menej ako 6.. aj tak treba cele linkovanie na Vajnorskej prekopat.
Re #71224 Ámos: 6ka chodila po Obchodnej a Spitalskej prazdna? Isiel si nou vobec niekedy?
Ako sorry, ale to je o zastavku viac, to spravy taky strasny rozdiel v naplnenosti vozidla?!
A co ze jazdi po obchodnej? 6tka na obchodnej aj spitalskej bola prazdna, co sa o L1 neda povedat na spitalskej...
v pohode
DPB obnovuje park podla toho kto vyhra tender... Take su zakony...
Re #71186 intony.sk: Tiez si nemyslim, ze 133 je blbost. Ono dnes elektricky v Karlovke nepoberu vsetkych ludi na zastavke. Ak ich to odlahci, preco nie... Blbost je len to ze to jazdi bez dratov.
Re #71190 Valec: Mali by sa dojst kuknut do Bratislavy, to by ich vylucili navzdy ?
Re #71191 intony.sk: Ked im postupne odidu, tak zacnu uvazovat nad trolejmi
Re #71195 ufo: Tam sa ma stavat nadjazd ci podjazd vlakovej trate... Otazka je dokedy, ale dnes sa zda, ze uz aj ZSR buduju planovane investicie skor ako toto mesto. V kadzom pripade v Presove (tusim) existuje krizovanie trolejbus - vlak.
Klbovy bus by sa zase strasne trapil hore DD. Mas to prast alebo uhod.
Re #71196 SDX: 2,5km trate na DD plus doplnenie meniarne stalo nejakych 54 mil.
Re #71197 Ike: Zabudni na exprsne linky do DNV... Nebudu sa obnovovat. Skor budete vlakom ci elektrickou cestovat ako hento.
Re #71200 KLF: To nie je riesenie. Dnes nie je dostatok 15Tr ani na 201, 202 a 212, nie este na DD.
Re #71201 SDX: Tvoj pocit, ze mas cestovat len v novych 25Trkach je uplne irelevantny. Ak by bolo dostatok 15Tr a otocka na Molecke, kludne by sa tam kazde rano mohla odtiahnut jedna ci dve a jazdili by na 33, zatial co 25Trky by jazdili na 201, 202 a 212. Sam si pisal, ze aj ine oblasti Bratislavy maju narok na nove a pohodlne vozidla...
Re #71205 Ike: Ja som si isty, ze by ten podjazd niekto vymyslel aby sa tam dalo jazdit. Okrem ineho cez ten podjazd som siel (zatial len na bicykli) a nemam z neho pocit ze by bol vyrazne iny ako ten pod Kramarmi.
Skor mam pocit, ze je to len nejaky blud, co tu niekto vypustil, ze sa to neda pouzit. Ale mozem sa mylit...
Re #71212 Kami: To som tu pisal ja aj s riesenim. Predat obratisko elektriciek a autobusov nejakemu developerovi a za tie prachy potiahnut elektricku az k ex Ikea popripade este dalej po Trnavskej ceste a Vrakunskej. A tam dalej stavat na DH a Ruzinovsku radialu tahat na Letisko. V mieste krizovania vybudovat prestupny terminal
Re #71217 SDX: Tiez nerozumiem dovodu, preco nemoze jazdit L1 ku koloseu, ale nevadi...
1 moze, ale myslim ze by moc velky vyznam nemala.. 6-ka obsluzi Obchodnu a Spitalsku, 1-ka len Spitalsku... ano 1 ide az do Dubravky ale v tom pripade clovek pouzije radsej bus.. jednoducho pri 1-ke tomu davam nulovu sancu.. pri 6-ke aspon tu 10%-nu.. ale kazdopadne som proti tejo trati.. fakt radsej spojit Vajnorsku a Raciansku cez Riazansku..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Re #71223 Ámos: V BA bývam už 25 rokov, takže mám prehľad.