Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ufo #71195:
v tomto pripade nie su vhodne klbove autobusy. Tak ako sa trapi diesel teraz na rovine (je slaby), klasicky klbak by sa zas nadmerne opotrebovaval v kopci na DD.

Re #71201 SDX: trolejovat Vajnorsku je hlupost, tam uz trolej je - elektrickovy. Skor by sa oplatilo predlzit elinu az k exIkea, ako sa tu uz raz spominalo (jednoduche predlzenie L1).
Reakcia na: ufo #71208:
na 133 byvaju nasadzovane vozidla z 33, takze poobede by to muselo tahat hore kopcom plno ludi.. nie, tam musia zostat T-Busy.. a dufam ze ta nenapadla uchylnost na 33 posielat kratke busy...

Re #71207 Valec: Pretoze elektricky nezvladaju napor, pretoze trolejbusy obsluhuju miesta kam elektricky nejazdia a dalo by sa dostat bez prestupu aj na miesta kam nejazdia, rychle spojenie Vajnorska - Hlavna Stanica....
Reakcia na: ufo #71208:
taka 2605,alebo 1615...pokial su v poriadku...tak nemaju problem ist hore kopcom aj z balikom,,,ked sa jazdi 98...s balikom..a na najazde na pristavni most je zapcha...z petrzalskej casti...kde je to myslim dost do kopca...tak tam neni vobec problem sa rozbiehat...a navise sa tieto motori z ofukom ani tak nehreju...takze v lete by tiez asi nebol problem...zaklad je motor...a moze tam chodit ...aj stari ikac...
Reakcia na: ufo #71208:
Riešenie je to ako písal KLF, aj tak sa mi zdá ako priveľký luxus, totiž rozdiel je jedno záložné vozidlo ako stiahnutie kĺbových busov z inej linky, kde nepremávajú len ráno a to navyše len jedným smerom.
Reakcia na: yves #71199:
133 chodi len rano a plna byva dole kopcom ? .
Inak klbovy bus tam siel ako zalozny x-krat a plny. Nebolo poznat, ze by bol siel pomalsie ako plny 12m bus.
Reakcia na: SDX #71201:
Načo súbeh s električkou? To už radšej okolo OD Slimák a po Pionierskej na Kramáre.
Reakcia na: Ike #71205:
sorry , to bolo KLFovi 😃
Reakcia na: SDX #71201:
lenze to je uz nemozne... pretoze s NDS sa nikto o takejto alternative nebavil, a podjazd pod (buducu) dialnicu D2 je postaveny tak ze presne splna normy.... ak by sa tam dali troleje, tak by nesplnal normy.... i ked, viem ze u nas by boli schopni to zatrolejovat bez podjazdu, nasadili by tam duobusy a tie by si na podjazd prepinali na dieslovy agragat 😃
Reakcia na: SDX #71201:
komu? rozhodne 25Tr..... nasadzovanie 25Tr na trat na aku chodia, je ako ist s Porsche Carrerou jazdit offroad...
25Tr je luxus, este k tomu sa s nim zle zaobchadza...
oprava #71201 SDX: ...a prave po pripadnom...
Reakcia na: intony.sk #71198:
Ja som nepovedal ze sa to neda 😉
Reakcia na: intony.sk #71198:
o useku Tomasikova - ZST Nove Mesto viem, len ma zaujimalo ci uz niekoho napadlo zatrolejovat vajnorsku... a preve po pripadnom vybudovani tohto useku by sa mohla zatrolejovat na useku Trnavske Myto - ZST Nove Mesto..

Re #71200 KLF: ako a komu by pomohlo ze by tam nejazdili 25Tr, ale 15Tr?
Reakcia na: yves #71199:
Zatrolejovat od Riviery po Patronku a pustit na DD 15tr ! To je riesenie.
Reakcia na: ufo #71195:
A konkrétne aký typ kľbových busov máš na mysli? Pretože predstava, ako sa plne naložený kľbový bus pachtí hore Dlhými dielmi je takmer z oblasti sci-fi ?
Reakcia na: SDX #71196:

To je len problém pre Bratislavu. Samozrejme, ze sa to da, ved krizovanie trolejbusu s vlakom je v Presove.

Uvazuje sa v buducnosti o trati po Tomasikovej od ZST Nove Mesto po Gagarinovu, neskor cez Prievoz, Slovnaft na Dolne hony.
Reakcia na: SDX #71192:
tu suhlasim s intonym ze je to hyckanie ludi... Paradoxne ze prave v dobe, ked je DPB proti subeznej jazde elektriciek a inych vozidiel vznikne tato linka.... a nemyslim si ze je to vina dpb...
ech uz len tu 101 obnovit...
Reakcia na: intony.sk #71193:
No, to som aj myslel ze by mohol byt problem..

Re #71195 ufo: Skus zohnat klbove busy navyse a potom mozno ano..

A neuvazuje sa o postaveni T-Busovej trate Trnavske Myto - Vajnorska - ZST Nove Mesto - ex IKEA (tam by sa to napojilo na sucasnu siet)?

A este jedna vec: kolko stoji 1km tbusovej trate (draty)?
Keby zatrolejovcali 61 v sucasnej trase, celkom jednoducho by sa vyriesilo priecestie "duobusmi", na ten prechod by stacil ten pomocny motor. Pred priecestim by dal dole tykadla a na zastavke za priecestim by len nahodil tykadla naspat na draty a slo by sa. ?

Na 133 treba klasicke klbove busy. Je rozumnejsie, ked ide bus chvilu pod dratmi ako trolejbus dlho mimo drotov. ? ? ?
Reakcia na: SDX #71192:
Tak najskôr zatrolejovať, ale aj tak si myslím, že je to trocha plytvanie...
Reakcia na: SDX #71189:
Má ísť v pokračovaní Bulharskej, po Galvaniho a Ivánskej na letisko.
Uvažuje sa aj o trati v trase 39, po Trnavskej a Vrakunskej ceste na Súhvezdnú. Križovanie vlakového, tobôž "škodlivého" reťazovhového vedenia trolejbusovým by bolo "príliš zložité"... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.