Mna tam nenapada posielat nic, nie je to v mojej kompetencii. ?
To bol len taky navrh, ze ked uz 133, tak s busmi. Samozrejme je otazka, kde ich vziat.
v tomto pripade nie su vhodne klbove autobusy. Tak ako sa trapi diesel teraz na rovine (je slaby), klasicky klbak by sa zas nadmerne opotrebovaval v kopci na DD.
Re #71201 SDX: trolejovat Vajnorsku je hlupost, tam uz trolej je - elektrickovy. Skor by sa oplatilo predlzit elinu az k exIkea, ako sa tu uz raz spominalo (jednoduche predlzenie L1).
na 133 byvaju nasadzovane vozidla z 33, takze poobede by to muselo tahat hore kopcom plno ludi.. nie, tam musia zostat T-Busy.. a dufam ze ta nenapadla uchylnost na 33 posielat kratke busy...
Re #71207 Valec: Pretoze elektricky nezvladaju napor, pretoze trolejbusy obsluhuju miesta kam elektricky nejazdia a dalo by sa dostat bez prestupu aj na miesta kam nejazdia, rychle spojenie Vajnorska - Hlavna Stanica....
taka 2605,alebo 1615...pokial su v poriadku...tak nemaju problem ist hore kopcom aj z balikom,,,ked sa jazdi 98...s balikom..a na najazde na pristavni most je zapcha...z petrzalskej casti...kde je to myslim dost do kopca...tak tam neni vobec problem sa rozbiehat...a navise sa tieto motori z ofukom ani tak nehreju...takze v lete by tiez asi nebol problem...zaklad je motor...a moze tam chodit ...aj stari ikac...
Riešenie je to ako písal KLF, aj tak sa mi zdá ako priveľký luxus, totiž rozdiel je jedno záložné vozidlo ako stiahnutie kĺbových busov z inej linky, kde nepremávajú len ráno a to navyše len jedným smerom.
133 chodi len rano a plna byva dole kopcom ? .
Inak klbovy bus tam siel ako zalozny x-krat a plny. Nebolo poznat, ze by bol siel pomalsie ako plny 12m bus.
lenze to je uz nemozne... pretoze s NDS sa nikto o takejto alternative nebavil, a podjazd pod (buducu) dialnicu D2 je postaveny tak ze presne splna normy.... ak by sa tam dali troleje, tak by nesplnal normy.... i ked, viem ze u nas by boli schopni to zatrolejovat bez podjazdu, nasadili by tam duobusy a tie by si na podjazd prepinali na dieslovy agragat
komu? rozhodne 25Tr..... nasadzovanie 25Tr na trat na aku chodia, je ako ist s Porsche Carrerou jazdit offroad...
25Tr je luxus, este k tomu sa s nim zle zaobchadza...
o useku Tomasikova - ZST Nove Mesto viem, len ma zaujimalo ci uz niekoho napadlo zatrolejovat vajnorsku... a preve po pripadnom vybudovani tohto useku by sa mohla zatrolejovat na useku Trnavske Myto - ZST Nove Mesto..
Re #71200 KLF: ako a komu by pomohlo ze by tam nejazdili 25Tr, ale 15Tr?
A konkrétne aký typ kľbových busov máš na mysli? Pretože predstava, ako sa plne naložený kľbový bus pachtí hore Dlhými dielmi je takmer z oblasti sci-fi ?
tu suhlasim s intonym ze je to hyckanie ludi... Paradoxne ze prave v dobe, ked je DPB proti subeznej jazde elektriciek a inych vozidiel vznikne tato linka.... a nemyslim si ze je to vina dpb...
ech uz len tu 101 obnovit...
Keby zatrolejovcali 61 v sucasnej trase, celkom jednoducho by sa vyriesilo priecestie "duobusmi", na ten prechod by stacil ten pomocny motor. Pred priecestim by dal dole tykadla a na zastavke za priecestim by len nahodil tykadla naspat na draty a slo by sa. ?
Na 133 treba klasicke klbove busy. Je rozumnejsie, ked ide bus chvilu pod dratmi ako trolejbus dlho mimo drotov. ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.