Reakcia na: Palo1987 #71108:
a v com som prehanal ? ja som len narazal na jeden jediny aspekt a to prepojenie letiska s centrom to ze praha je na tom X krat lepsie snad ani nemusim hovorit a to samozrejme aj co sa zeleznicnej infrastruktury tyka. vsak projekt nove spojeni, nove nadrazia etc su tiez kusok o inom
co sa tyka trate medzi bratislavou a viednou, tak ta sa rekonstruovat bude, ide len o to, ze prapovodny plan bolo zdvojkolajenie aj useku smeorm na kittsee, ale to zrejme padne, lebo oebb nastojci na rekonstrukcii, zdvojkolajeni a zaleketrifikovani trate na marchergg a to kvoli nakladnej doprave.
ide o to, ze celkovo mali na oblast "twincity" rakusani vyhradene asi 2 miliardy euro, ale potom to skresali na asi 1mld euro, takze je logicke, ze nie vsetko bude hned
aquila
pre potesenie zastancov "uspechov" mesta a DPB davam do pozornosti (zase raz:)) projekt filialka a co odislo do bruselu v ramci operacneho programu doprava na roky 2007 az 2013
--
1. Bratislava, železničné prepojenie koridorov EÚ s priamym napojením letiska na žel.sieť. Elektrifikácia trate D.N.Ves - Marchegg
dĺžka: 2,4 km
náklady: 2 368 2 013 tisic EUR
2. Bratislava,železničné prepojenie koridorov EÚ s priamym napojením letiska na žel.sieť. Železničné napojenie letiska M.R.Štefánika vratane: Bratislava Petržalka - Kittsee-zdvojkoľajnenie trate, Bratislava hl.st. - Bratislava Nové mesto-zdvojkoľajnenie
dĺžka: 7,55 km
náklady: 51 626 43 882 tisic EUR
3. Bratislava,železničné prepojenie koridorov EÚ s priamym napojením letiska na žel.sieť. Bratislava filiálka - prepojenie koridorov
dĺžka: 10,00 km
náklady: 355 263 301 974 tisic EUR
Bratislava,železničné prepojenie koridorov EÚ s priamym napojením letiska na žel.sieť
náklady spolu (1 až 3) : 409 258 347 tisic EUR
--
tunak este nejake obrazky, ako by to mohlo vyzerat
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1886
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1888