Reakcia na: Peon #68122:
Zastávka SAD pod stanicou by bola dobrá vec aj pre blízkosť CMO, len je otázka, kde ju hlavne v smere na Pražskú umiestniť. To s tým 1, 2, 3 a 4, zdá sa mi to zmätočné. Väčšinou sa totiž tieto čísla používajú na odlíšenie zastávok vzdialených od seba niekoľko 100 metrov aj v jednom smere.Re #68123 aquila: Čo sa týka Brna a Ostravy, tam sú lepšie dotácie. Ale prečo nakupovať vozy dokáže DP mesta Prešova a nie DPB s dotáciou 1 mld. Sk je asi prípad pre Paľbu, alebo Reportérov, ak nie rovno orgány činné v trestnom konaní.
Mike
Btw, IMHO, tie električky sú na tom vďaka údržbe a prístupu všetkých kompetentných na tom ešte dosť dobre.
Autobusy, to už je iná kapitola. Tie sú na tom vďaka (ne)údržbe a prístupu kompetentných dosť zle; ale to nie je ten hlavný problém. Ide o to, ako všetci píšete(me) a veľmi dobre vieme, že obnova vozového parku je u autobusov absolútne nedostatočná pod hranicou minima. Kapacita autobusov je často prekračovaná, vďaka čomu sú rámy, resp. nosné konštrukcie extrémne namáhané, čo prispieva k ich častému lámaniu, zvlášť, ak autobus prekročil minimálne raz, ak nie dva krát svoju optimálnu životnosť udávanú výrobcom. ☠