Konečne niekto, kto presne vystihol, čo sa stane pri spoplatnení vybraných úsekov. Spoplatníš Patrónku a zahltíš Karlovku. Spoplatníš Karlovku a zahltíš Devín. Keď už spoplatniť, tak vjazd do centra (Šancová-Karadžičova-nábrežie-Staromestská-Štefánikova vrátane menovaných ulíc), aby sa do centra zbytočne ned.bali tí, čo cezeň iba prechádzajú.
Mimochodom, podľa môjho odhadu sa po spojazdnení Sitín síce uvoľní Patrónka, zato začne byť zúfalo husto na Prístavnom moste.
Má to tri háky.
Po prvé, fixnosť zaradenia liniek: 34 by bola cez školský rok normál, cez prázdniny špičková. Vymieňali by sa pred a po prázdninách terčíky?
Po druhé, máš definované tri stavy (normál, expres, špič) - v skutočnosti ich bude viac, pretože by boli kombinácie, ako to už niekto napísal - obyčajné a inverzné zobrazenie na transparentoch sú však iba dva stavy.
Po tretie, zaradenie liniek ako také. Linka 4 by bola normál (pretože v úseku KV-Zátišie jazdí celý deň), alebo špič (lebo v úseku Zátišie-ZP nejazdí od 9 do 11 a od 19)? O zaradení liniek medzi expresné tu už písali iní.
myslim, ze nemas ani k comu ? podobny nazor je uz temer common knowledge ?
najvacsi paradoc je, ze jediny kto vlastne MHD v BA pomohol bol meciar
avsak je trestuhodne, ze mesto nedokazalo v podstate za poslednych asi 16 rokov v podstate urobit ziadny velky nakup vozidiel zo svojeho .
ked si clovek zoberie, ze obnova vozidloveho parku vlastne prebieha priebezne snad v kazdej MHD na slovensku, len v BA nie.
okey beriem, ze sa kupilo zopar malych SORov a boli nejake REKO, ale to je docela malo na to ze to je hlavne mesto.
to je hlavne o managemente na danych miestach. je skratka zaujimave, ze take brno alebo ostrava, ktore su mensie to zvladaju, ale BA nie ?
ano, niekto moze argumentovat, ze oni maju zopar vozidiel a tak staci vymenit par a maju novy vozovy park.
ale preboha to je na to to najtragickejsie, ze s vyse miliardovym rozpoctom nie je mozne najist rezervu na nakup novej techniky ? preco sa rocne nekupuje aspon tych 30 vozidiel ? a aj to by bola v pomere menej ako ostatne DP.
zaverom snad len dodam, ze sice som pravicovy volic, ale na 100% nedam a ani by som nedal hlas durkovskemu ako nominantovi SDKU/KDH a zrejme budem volit kohokolvek ineho , aj ked bude prisamvacku zo smeru. lebo to co sa deje v BA je otrasne nieco.
cim dalej mam ten dojem, ze tak nedodrbali mesto ani komunisti
Čo myslíte, bolo by správne keby prímestské busy SAD v smere na Záhorie (aj v opačnom smere samozrejme) mali zastávku aj niekde pod Hlavnou stanicou? Ja myslím, že by to bolo dobré hlavne pre tých, ktorí cez Bratislavu prechádzajú a prestupujú na vlak.
- Alebo tam už niekedy bola zastávka SAD?
A čo by ste povedali na odlíšenie zastávok (prestupných uzlov) číslami? Cestujúci, ktorí sa v BA nevyznajú by tak vopred vedeli či prestupujú na hrane alebo musia prechádzať pešo. Napr:
- Račianske mýto 1 (obojsmerná zastávka pre L21, 25, 210)
- Račianske mýto 2 (obojsmerná zastávka pre L61, 63, 204...)
- Račianske mýto 3 (jednosmerná smer CMO L31, 34, 39, 59)
- Račianske mýto 4 (zastávka L3, 5, 11 do/z Rače + 59 v smere do Rače).
V praxi by taká L39 v smere do Ružinova mala zastávku "Račianske mýto 2", zatiaľ čo v smere do Slávičieho "Račianske mýto 3". A L59 zas v smere do Rače "Račianske mýto 4", zatiaľ čo do Petržalky "Račianske mýto 3", no ja myslím, že by to bolo dobré. ?
Viezol sa niekto teraz niekedy vo voze 3020 ?? Vsak je vo katastrofalnom stave.... ☠ nefungujece poistky zadnych dveri ktore sa trasu ako dive,pravdepodobne znicene zadne tlmice, lebo voz na kazdej jame posoby ako z dreva a ludom sa idu vybit zuby...Lave kridlo strednych dveri sa zatvara az v case kedy vodic hadze 2 prevodovy stupen, a celkovy vonkajsi vzhlad a vzhlad interieru uplne na hovno.Ak taketo vraky jazdia aj v centre mesta alebo inde tak turisti si mozu o nasej MHD nieco mysliet a radsej pouziju osobnu dopravu. Potom sa moze magistrat pysit svojou dokonalou dopravou a cudovat sa preco ju ludia tak malo pouzivaju.Iked sa vylepsuju trasy liniek a intervaly, kvalita vozov ostava takmer nezmenena
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
5510