Reakcia na: aquila #68129:
Ale to je jasné, ja som len pripomenul Ikeovi fakty, aby nemal skreslené Info. Btw, IMHO, tie električky sú na tom vďaka údržbe a prístupu všetkých kompetentných na tom ešte dosť dobre.
Autobusy, to už je iná kapitola. Tie sú na tom vďaka (ne)údržbe a prístupu kompetentných dosť zle; ale to nie je ten hlavný problém. Ide o to, ako všetci píšete(me) a veľmi dobre vieme, že obnova vozového parku je u autobusov absolútne nedostatočná pod hranicou minima. Kapacita autobusov je často prekračovaná, vďaka čomu sú rámy, resp. nosné konštrukcie extrémne namáhané, čo prispieva k ich častému lámaniu, zvlášť, ak autobus prekročil minimálne raz, ak nie dva krát svoju optimálnu životnosť udávanú výrobcom. ☠
Martin Fundárek
"Prvé súpravy by sa mali nasadzovať na rýchly prevoz ľudí na trase Trnava – Bratislava a Žilina – Varín"
Varúúúj dušúúú!!! Zachráň sa, kto môžeš! BRSK sa chce zasa pokúšať o osobnú dopravu!