Reakcia na: samuliak #68039:
Tak aby si to pochopil:napr. 1. Môžeš cestovať autom (= mať auto), ale nenávidieť MHD, podporovať IAD.
2. Môžeš cestovať autom, a uznávať MHD, nenávidieť IAD.
3. Môžeš cestovať MHD a uznávať MHD, nenávidieť IAD.
4. Môžeš cestovať MHD a zároveň ju nenávidieť, podporovať IAD.
Všetky štyri možnosti sú ekvivalentné a apriori rovnako pochopiteľné.
?
eripmav
neviem ako ty, ale ja uz auto mam, a dokonca som nanho ani nemusel setrit, lebo mi ho dala firma - a ano, ti co si myslia ze za to auto ako bohatsi platim nejake dane - je na omyle - prave naopak, firma si auto odratava z nakladov, benzin a opravy idu samozrejme takisto do nakladov firmy... A na rozdiel od kratkozrakych obmedzencov VIDIM, ZE TO NIE JE DOBRE, KED SA MI VIAC OPLATI IST DO AJ NA DLHSIE VZDIALENOSTI AUTOM VIAC AKO MHD - pri cene listka 18Sk je to aj na 5-6 km benzin, ked si odratam z ceny benzinu to, ze vratene dane za to mi firma preplati aj na sukromne ucely - cim sa pre mna cena benzinu znizuje o 19%... je to naozaj smutne, ked cesta 5 km sa oplati aj cisto cenovo autom, neratajuc pohodlie a usetreny cas, a dosledok toho vidno v zapchach, ktore su len prejavom absolutnej absencie trhu v poskytovani sluzieb pouzitia cestnej siete, tak ako boli rady na maso, alebo na banany, ktore som este zazil a pamatam sa ze naozaj merali aj 100 metrov... - typicky prejav, ked nie je trh - caka sa, tvoria sa zapchy, lebo nie je regulovana ponuka a dopyt a netvoria sa nove zdroje na zaklade zvyseneho dopytu...