Ako správny fanúšik bratislavskej MHD by si sa v tom mal stále vyznať. ? Ale vážne, aj mne sa to už občas pletie, ešte že od septembra už budú stále trasy...
1; Ozaj, kto má v DPB hlavné slovo pri rozhodovaní o linkovaní? 2; A DPB má vlastne svojho hovorcu?
Zaujímavé, že keď je nejaký rozhovor v novinách, TV alebo v rádiu ohľadne napr. zmien od septembra, tak robia rozhovor buď s Kajdim, Weiglom alebo Zacharom.
3; Prečo nerobia vždy len s jedným - najlepšie nejakým hovorcom (teda ak náhodou nemá dovolenku)?
4; Už ste niekedy skúšali volať na infolinku DPB (02/5950 5950)? Aké informácie vlastne poskytuje? Predpokladám, že dispečérske nie (na CP nočákov som si všimol, že je uvedené číslo na dispečing, nie toto na informátora).
PS: Na www.dpb.sk sa už v ZIP-e nachádzajú nové PDF-kové CP (odchody len z konečných zastávok). Linky 32, 33 a 133 tam však hľadám márne... Na www.cp.sk to aj pre dátumy 4. 9. 2006 a vyššie vyhadzuje terajšie (staré) CP...
Tak som čítal novinku o preraďovaní vozidiel. Viacerí z vás mi vynadajú, ale ja som všetkými desiatimi za. Podľa môjho názoru je vhodné mať v každej vozovni čo najmenej typov vozidiel - menej náhradných dielov, technici sa nemusia vyznať vo všetkom a pod., a odstránenie jalových jázd na Trnávku po plyn tiež nie je na zahodenie. Ešte by som na Trnávku previedol aj Tambusy (nech sú pokope s kĺbovými).
Vy tu riešite veci. Ohľadom IGK poviem len toľko, že autom nikdy po meste necestujem, pohodlnejšie je mi cestovať MHD, nemusím davať pozor pred cestu, dávať pozor pokým nejaký vymletý blavák sa Ti vopchá pred cestu.
Metro v Bratislave nebude aj keď sa Fico neslušne povedané poserie, choďte sa pozrieť do Prahy, povozte sa metrom a predstavte si Bratislavu. Kde by tu jazdilo metro? Veď za peniaze, ktoré by sme dali za metro vybudujeme plánované úseky a zrekonštuujeme celú Ružinovskú!
Pred pár dňami ste tu riešili, kto by chcel aké linkové vedenie, tak sa vyjadrím:
L1: Karlova Ves - nábrežie - Obchodná - Hlavná Stanica (JD)
L2: Zlaté Piesky - Vajnorská - Vazovova - Hlavná Stanica (JD)
L3: Rača - Račianska - Vazovova - Hlavná Stanica (KR)
L5: Rača - Račianska - Obchodná - Tunel - Dúbravská - Dúbravka (KR)
L6: ŽST Nové Mesto - Vajnorská - Špitálska - SNP - Obchodná - Vajnorská - ŽST Nové Mesto (JD + KR)
L7: ŽST Vinohrady - Račianska - Špitálska - Štúr - Špitálska - Račianska - ŽST Vinohrady (KR) pozor, linka
L8: Ružinov - Ružinovská - Vazovova - Hlavná stamoca (KR)
L12: Dúbravka - tunel - Obchodná - Ružinovská - Ružinov (KR + JD)
--
RAČA linky - 3 stanica, 5 dúbravka
VINOHRADY linky - 3 stanica, 5 dúbravka, 7 štúr
PIESKY linky - 2 stanica
POLUS linky - 2 stanica, 6 snp
DÚBRAVKA linky - 5 rača, 12 ružinov
KARLOVA VES linky - 1 stanica, 5 rača, 12 ružinov
OBCHODNÁ linky - 1, 5, 6 smer ŽST, 12
ŠPITÁLSKA linky - 6 smer snp, 7
--
S499: Ako už niekto povedal, pasuješ sa za najfundovanejšieho v oblasti MHD, za najvzdelanejšieho v oblasti MHD, no podľa tvojich príspevkov súdim tvoje rozmýšľanie iba na dudranie. Ty si blb, ty si kindergarten, netrep toľko, debil jeden... ako keby si TY niečo normálne napísal! AKO NAJFUNDOVANEJŠÍ BY SI MAL BYŤ PRÍKLADOM VŠETKÝM!!! ?
Presne tak, aj ked sa uz isiel otocit kdekolvek a chcel pokracovat v jazde, tak mal ludom povedat, kto ide smerom na Raču, nech s nim zostane v električke, ved čo je natom ?
Že to sú úplné blbosti a keby si s tým dispečeri mali lámať hlavu a diktovať mu že čo si má dať na transparent, odkiaľ má a nemá brať ľudí atď, tak by nemali čas na oveľa podstatnejšie veci.
Asi sa išiel otočiť na Ľ. Štúra a pokračoval na smer ZL. iesky, lebo na Vinohrady by to už nestihol. Teda tak je to ajlogickejšie. Vlčákov kľudne mohol brať po ceste.
Mobilom telefonoval asi preto, že vysielačka mu nefungovala, alebo ju ani nemal. ?
Hm, žeby by volal mobilom na dispečing? Prečo radšej nepoužil vysielačku? Je nejaký prevádzkový predpis, ako má vodič postupovať v takej situácii?
Ja si myslím, že najsprávnejšie by bolo, keby po vysvetlení situácie cestujúcim v oboch vozňoch pokračoval aj s cestujúcimi so zastavovaním na zastávkach:
a; otočiť sa do mesta (zrejme cez Námestie Ľ. Štúra a Šafko by to bolo najjednoduchšie) a potom by jednoducho išiel na svoju konečnú ŽST Vinohrady ALEBO naspäť na Zlaté piesky. Čo by bolo lepšie?
b; išiel na Námestie SNP a cez Obchodnú na svoju bývalo-budúcu konečnú Hlavná stanica, kde by mal mimoriadnu konečnu. ?
Myslím si, že obe možnosti by neboli úplne odveci, keďže počas kalamít v zime mohla ísť napr. 11-ka do Karlovej Vsi, 9-ka do Dúbravky či 5-ka na Hlavnú stanicu (a operatívne si zmenili aj transparenty).
Dnes sa mi v MHD stala dobrá haluz. Linka č.2 (evid.č. 7776) o 13:51 zo zastávky Polus City Center smer ŽST Vinohrady (mimochodom nosí reklamu na Vineu): Pri odbočke na Vazovovu jednoducho vodič zabudol odbočiť a išiel rovno smerom na Americké námestie. Tesne pred zastávkou Amer. nám. zastavil (zrejme si uvedomil, čo spravil) a začal veľmi pomaly cúvať. Avšak tým tempom by tam cúval doteraz. Tak zastavil na zastávke a vypustil ľudí so slovami "prepáčte, pomýlil som sa". Bol v podstate milý, ale bol dosť vystresovaný. Taký starší pán ? Potom nervózne vytáčal nejaké číslo v mobile a roztraseným hlasom sa pýtal, čo má teraz robiť... Dalej som sa už nedozvedel nič, vodič povedal po skončení hovoru, že cestujúcich musí nechať na zastávke a niekde sa otočiť. Potom zavrel dvere a odišiel. Ostáva teda záhadou, kde sa spomínaný vodič otočil a kde nadviazal na svoju pôvodnú trasu... Milá príhoda, aspoň som sa trochu prešiel ?
Ešte k električenke.... Do roboty dochádzam v pracovné dni pešibusom, pretože to nemám ďaleko. IGK používam najmä na výlety (to mi MHD nepomôže), vybavovanie (to platí benzín niekto iný), súkromné "taxi" (detto) a len v malom % prípadov tak, že je nahraditeľné sockou (to je skôr z lenivosti, resp. nespokojnosťou so službami). Tým pádom sa mi električenka neoplatí a nemal som ju pri súčasnej situácií ani vtedy, keď som to IGK nevlastnil. Električenku som si naposledy kúpil ešte ako študent FEI a to je už nejaký ten rok dozadu ... Teraz si ju možno kúpim opäť ako študent (inej školy ), ale to je samozrejme iná situácia.
Myslel som, že tzv. zrýchlená alebo expresná električka by premávala na úseku od Starého mosta po Vlčie hrdlo. Mimo tohoto úseku by zastavovala na všetkých zastávkach. A v spomínanom úseku by jednoducho zastavovala len na znamenie. Myslím, že ak by náhodou linka zastavila na všetkých zastávkach na znamenie a linka za ňou nie, mám dojem, že by tú predchádzajúcu nedobehla. Ak zoberieme do úvahy povedzme interval 12-tich minút...
Ak by som ťa potom mohol poprosiť (kľudne aj mailom, alebo na icq 243901986), daj tip na nejakú poisťovňu kde dávajú lacnú poistku. Na svojom IGK najazdím rádovo možno max. 10-15000 ročne, takže by sa mi niečo také celkom oplatilo. Momentálne platím ročnú poistku okolo 6500Sk a ticho závidím šádistom, ktorí to majú za pár šupov
Nielen zvislé čapy, ale aj silentbloky nápravy, ložiská v ramenách a pod. Čo sa týka tlmičov, tak takú súčiastku na svojom IGK nemám, takže mi nemá ako odísť
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
1; Ozaj, kto má v DPB hlavné slovo pri rozhodovaní o linkovaní? 2; A DPB má vlastne svojho hovorcu?
Zaujímavé, že keď je nejaký rozhovor v novinách, TV alebo v rádiu ohľadne napr. zmien od septembra, tak robia rozhovor buď s Kajdim, Weiglom alebo Zacharom.
3; Prečo nerobia vždy len s jedným - najlepšie nejakým hovorcom (teda ak náhodou nemá dovolenku)?
4; Už ste niekedy skúšali volať na infolinku DPB (02/5950 5950)? Aké informácie vlastne poskytuje? Predpokladám, že dispečérske nie (na CP nočákov som si všimol, že je uvedené číslo na dispečing, nie toto na informátora).
PS: Na www.dpb.sk sa už v ZIP-e nachádzajú nové PDF-kové CP (odchody len z konečných zastávok). Linky 32, 33 a 133 tam však hľadám márne... Na www.cp.sk to aj pre dátumy 4. 9. 2006 a vyššie vyhadzuje terajšie (staré) CP...