Reakcia na: Andy #67063:
Ako správny fanúšik bratislavskej MHD by si sa v tom mal stále vyznať. ? Ale vážne, aj mne sa to už občas pletie, ešte že od septembra už budú stále trasy...1; Ozaj, kto má v DPB hlavné slovo pri rozhodovaní o linkovaní? 2; A DPB má vlastne svojho hovorcu?
Zaujímavé, že keď je nejaký rozhovor v novinách, TV alebo v rádiu ohľadne napr. zmien od septembra, tak robia rozhovor buď s Kajdim, Weiglom alebo Zacharom.
3; Prečo nerobia vždy len s jedným - najlepšie nejakým hovorcom (teda ak náhodou nemá dovolenku)?
4; Už ste niekedy skúšali volať na infolinku DPB (02/5950 5950)? Aké informácie vlastne poskytuje? Predpokladám, že dispečérske nie (na CP nočákov som si všimol, že je uvedené číslo na dispečing, nie toto na informátora).
PS: Na www.dpb.sk sa už v ZIP-e nachádzajú nové PDF-kové CP (odchody len z konečných zastávok). Linky 32, 33 a 133 tam však hľadám márne... Na www.cp.sk to aj pre dátumy 4. 9. 2006 a vyššie vyhadzuje terajšie (staré) CP...
Peon
Ja si myslím, že najsprávnejšie by bolo, keby po vysvetlení situácie cestujúcim v oboch vozňoch pokračoval aj s cestujúcimi so zastavovaním na zastávkach:
a; otočiť sa do mesta (zrejme cez Námestie Ľ. Štúra a Šafko by to bolo najjednoduchšie) a potom by jednoducho išiel na svoju konečnú ŽST Vinohrady ALEBO naspäť na Zlaté piesky. Čo by bolo lepšie?
b; išiel na Námestie SNP a cez Obchodnú na svoju bývalo-budúcu konečnú Hlavná stanica, kde by mal mimoriadnu konečnu. ?
Myslím si, že obe možnosti by neboli úplne odveci, keďže počas kalamít v zime mohla ísť napr. 11-ka do Karlovej Vsi, 9-ka do Dúbravky či 5-ka na Hlavnú stanicu (a operatívne si zmenili aj transparenty).
Čo vy na to?