No priznam sa, ani ja nepoznam nic podobneho, mozno mal Amos na mysli to, ze pokial clovek jazdi bez dopravnych nehod, tak ma urcity bonus a pri kazdodennom jazdeni po prepachatom centre je zaiste viac pravdepodobne, ze sa take daco moze stat.
Poznám odstupňované sadzby podľa zdvihového objemu motora, podľa výkonu, podľa bydliska. Ale nepoznám žiadnu poisťovňu, ktorá by ich mala odstupňované podľa najazdených km (ono by sa to aj dosť ťažko kontrolovalo a hlavne neviem, ako by sa určovalo poistné ex post). Môžeš uviesť konkrétny príklad?
Pozrel som si tie nove cp od 3.9. konecne nejake pozitivum aj z Ruzinova - dojazdy do Krasnan budu brat ludi, len neviem, preco pri 9 a 14 az po ZST Vinohrady a pri 8 len po Vazovovu. (Ale hlavne je, ze aspon do mesta...)
Co ma dnes potesilo bolo to ze jeden autobus, ktory som ledva stihol isiel ako sluzobna jazda/nenastupovat, ale sofo mi este otovril, tak som mu povedal ze ide ako sluzobak, nech si to prehodi, tak sa na mna tak cudne pozrel ale potom mu to doslo ? No to smutnejsie co je v BA realitou su revizori a ich praca ? ...hraju sa na velkych cavov a asi ich to velmi bavi, lebo dnes som isiel aj s kamaratkou do mesta, tak sme nastupili na patronke, dvere sa zatvorili, kamoska si zacala vytahovat, ze si cvakne listok len v tom sa ozvalo cez cely autobus stare zname KONTROLA CESTOVNYCH LISTKOV a bolo..oznacovace este ani nahodou neboli zablokovane, kedze to bolo sekundu po tom co sa zavreli dvere..tak takymto sposobom dostali asi 7 ludi, ktorí si chudaci nemali ako cvaknut listky, kedze pri prvych a druchych dverech boli oznacovace "zablokovane" ludskymi telami (revizormi) !!!!
mali by sa nad sebou zamyslet, ze len aj len oni su ludia a nemali by sa vybijat na cestujucich !!!
nehovorim ze vsetci su takyto, s niektorymi sa da fajn pokecat, ale tymto mimoriadne pozdravujem panov s cislami ? 6, 12 a 19 !!!! ?
DPB myslím nemá hovorcu, tak preto to býva Kajdi a Weigl. Weigl o tom myslím rozhoduje ako navyšší, Zachar sa tomu nerozumie, a Kajdi je len šéf oddelenia, kdežto Weigl celej divízie. Konečné slovo má ale magistrát, ako vlastník DPB.
Ako správny fanúšik bratislavskej MHD by si sa v tom mal stále vyznať. ? Ale vážne, aj mne sa to už občas pletie, ešte že od septembra už budú stále trasy...
1; Ozaj, kto má v DPB hlavné slovo pri rozhodovaní o linkovaní? 2; A DPB má vlastne svojho hovorcu?
Zaujímavé, že keď je nejaký rozhovor v novinách, TV alebo v rádiu ohľadne napr. zmien od septembra, tak robia rozhovor buď s Kajdim, Weiglom alebo Zacharom.
3; Prečo nerobia vždy len s jedným - najlepšie nejakým hovorcom (teda ak náhodou nemá dovolenku)?
4; Už ste niekedy skúšali volať na infolinku DPB (02/5950 5950)? Aké informácie vlastne poskytuje? Predpokladám, že dispečérske nie (na CP nočákov som si všimol, že je uvedené číslo na dispečing, nie toto na informátora).
PS: Na www.dpb.sk sa už v ZIP-e nachádzajú nové PDF-kové CP (odchody len z konečných zastávok). Linky 32, 33 a 133 tam však hľadám márne... Na www.cp.sk to aj pre dátumy 4. 9. 2006 a vyššie vyhadzuje terajšie (staré) CP...
Tak som čítal novinku o preraďovaní vozidiel. Viacerí z vás mi vynadajú, ale ja som všetkými desiatimi za. Podľa môjho názoru je vhodné mať v každej vozovni čo najmenej typov vozidiel - menej náhradných dielov, technici sa nemusia vyznať vo všetkom a pod., a odstránenie jalových jázd na Trnávku po plyn tiež nie je na zahodenie. Ešte by som na Trnávku previedol aj Tambusy (nech sú pokope s kĺbovými).
Vy tu riešite veci. Ohľadom IGK poviem len toľko, že autom nikdy po meste necestujem, pohodlnejšie je mi cestovať MHD, nemusím davať pozor pred cestu, dávať pozor pokým nejaký vymletý blavák sa Ti vopchá pred cestu.
Metro v Bratislave nebude aj keď sa Fico neslušne povedané poserie, choďte sa pozrieť do Prahy, povozte sa metrom a predstavte si Bratislavu. Kde by tu jazdilo metro? Veď za peniaze, ktoré by sme dali za metro vybudujeme plánované úseky a zrekonštuujeme celú Ružinovskú!
Pred pár dňami ste tu riešili, kto by chcel aké linkové vedenie, tak sa vyjadrím:
L1: Karlova Ves - nábrežie - Obchodná - Hlavná Stanica (JD)
L2: Zlaté Piesky - Vajnorská - Vazovova - Hlavná Stanica (JD)
L3: Rača - Račianska - Vazovova - Hlavná Stanica (KR)
L5: Rača - Račianska - Obchodná - Tunel - Dúbravská - Dúbravka (KR)
L6: ŽST Nové Mesto - Vajnorská - Špitálska - SNP - Obchodná - Vajnorská - ŽST Nové Mesto (JD + KR)
L7: ŽST Vinohrady - Račianska - Špitálska - Štúr - Špitálska - Račianska - ŽST Vinohrady (KR) pozor, linka
L8: Ružinov - Ružinovská - Vazovova - Hlavná stamoca (KR)
L12: Dúbravka - tunel - Obchodná - Ružinovská - Ružinov (KR + JD)
--
RAČA linky - 3 stanica, 5 dúbravka
VINOHRADY linky - 3 stanica, 5 dúbravka, 7 štúr
PIESKY linky - 2 stanica
POLUS linky - 2 stanica, 6 snp
DÚBRAVKA linky - 5 rača, 12 ružinov
KARLOVA VES linky - 1 stanica, 5 rača, 12 ružinov
OBCHODNÁ linky - 1, 5, 6 smer ŽST, 12
ŠPITÁLSKA linky - 6 smer snp, 7
--
S499: Ako už niekto povedal, pasuješ sa za najfundovanejšieho v oblasti MHD, za najvzdelanejšieho v oblasti MHD, no podľa tvojich príspevkov súdim tvoje rozmýšľanie iba na dudranie. Ty si blb, ty si kindergarten, netrep toľko, debil jeden... ako keby si TY niečo normálne napísal! AKO NAJFUNDOVANEJŠÍ BY SI MAL BYŤ PRÍKLADOM VŠETKÝM!!! ?
Presne tak, aj ked sa uz isiel otocit kdekolvek a chcel pokracovat v jazde, tak mal ludom povedat, kto ide smerom na Raču, nech s nim zostane v električke, ved čo je natom ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek