Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hoppusmark #65550:
Problem tejto oblasti by ak iste vyriesila planovana vozovna Dubravčice a nie iba co sa busov ale aj elin tyka.
Reakcia na: fobust #65532:
Najbližšie záložné vozidlo je až na stanici? Fakt? A v KV "pri kostole" nie je? A oproti je miesto ešte pre jedno.
Reakcia na: hoppusmark #65548:
Ale toto vedenie ako si ho tu vsetci pochvaluju nepostavilo z tej rychloelektricky ani to, iba kecaju...
Reakcia na: SZKV #65515:
Ako už napísal S499, pri rekonštrukcii zostalo zachované to, čo bolo, teda v K2S 2+1, a v T3 1+1. To len dokazuje chýbajúcu koncepciu, z ktorej by bolo jasné, akú kapacitu chcú docieliť na jednotlivých linkách atď.
Osobne si myslím, že zachovanie 1+1 v T3 je v súčasnej situácii len dobré, pretože ak by tam pridali sedadlá, oveľa by sa znížila kapacita a efekt by to malo ešte horší, pretože ľudia by sa tlačili ešte viac, narozdiel od terajšieho "vešania sa ako opice"-ako si to ty napísal ?
Reakcia na: hoppusmark #65550:
Samozrejme tým myslím väčšie výpadky električiek, keď nie je možné vypraviť električku ako ZV
Reakcia na: fobust #65532:
Myslím, že na hradenie električiek by sa mali používať autobusy, ktoré by mali mať stanovište v Dúbravke, pretože pri každom výpadku električiek sú Dúbravka a Karlovka odrezané od sveta.
Reakcia na: hoppusmark #65547:
oprava: že sa v BA takýto zvršok UŽ nepoužíva
Reakcia na: 81-71 #65546:
Ale reálne sa postavilo asi 0, 0000001% z celého metra ?
Reakcia na: SZKV #65537:
Dávnejšie sem niekto napísal poradie hlučnosti rôznych električkových zvrškov.. Už si nepamätám, čo bolo na začiatku, ale BKV panely boli jedny z najhlučnejších. Samozrejme stačí si vypočuť jazdu električky v Ružinove, a netreba ani rebríček. Som rád, že sa v BA takýto zvršok nepoužíva..
Reakcia na: S499.1023 #65530:
Keby tu neexistovali ludia co sa zasluzili o realne zacatie vystavby tzkeho metra a keby sa tu realne nezacalo metro stavat nepoviem nic.
Reakcia na: S499.1023 #65527:
Napríklad také, že môžeš prejsť ďalej do vozidla, ak je v predu natrieskané. Ako príklad stačí uviesť električku T3, kde ak si už nastúpil do plného predného vozňa, a zistíš, že zadný je prázdny, nebudeš preskakovať na zastávke z jedného vozňa do druhého. V priechodnom vozidle môžeš prejsť až na koniec.
Reakcia na: 81-71 #65526:
Aj keď toto vedenie mesta nie je ideálne, vysoko si cením, že konečne zastavili plány budovania metra a jasne definovali nosný systém ako rýchloelektričku.
K dokonalosti už chýba len to, aby sa konečne začala stavať..
Reakcia na: fobust #65524:
To zapustenie trate od Slovanetu po Trnavské mýto pod zem je super nápad! Vlastne by to bola taká prvá etapa budovania nosného systému, pretože v tej istej trase má viesť (električková) linka B.
Samozrejme, že na začiatok by úplne stačilo toto, prípadne aj vetva na Dulovo nám, Pribinovu a Šafárikovo nám. Tiež veľmi dobrý nápad.
?
Reakcia na: SZKV #65541:
Musím ale uznať že sa snažia čo najlepšie udržať dopravu. Napríklad tým(aj keď len 5 a 9) urobili Kapucínsku. A rád by som vedel čo by ste robili vy, ak by sa väčšina vozidiel rozpadala, na nové nie sú peniaze a boli by ste poriadne zadĺžený? ❓ Podľa mňa sa snažia(ale uznávam že dakedy sme pre nich len dobytok ? ) ?
A pokud by měl někdo zájem si přečíst, jak funguje MHD v Praze když nastane nečekaná výluka v centru, dávám odkaz na pěkný úvodníček: http://www.prazsketramvaje.cz/

A nechám každému na posouzení, zda popsané považuje za kvalitní dopravu a zákaznický přístup. Mě to naopak silně připomíná Bratislavu ?
Reakcia na: luky133 #65535:
to je optimizmus ale mohli by sme sa chvalit este tym vycvikovym8142 a 6702 6702 bude posobit zaujimavo s elektronickymi transparentmy
Reakcia na: untrop #65538:
Tramvaje v noci produkují hluk a počestní lidé tedy nemohou spát, to nevíš, ?
Zato auta v jiných ulicích jezdit můžou, dokonce se plánuje, že jim to půjde ještě rychleji než dnes- ty zřejmě hluk nedělají...
Reakcia na: SZKV #65537:
Co to ma s hygienou?
Reakcia na: Martin Fundárek #65496:
Taky se přidávám- stav tramvají v Bratislavě se od mojí první návštěvy v roce 2000 pomalu ale jistě zlepšuje. Není to asi úplně ono, ale s odstupem je to vidět, navíc mi přijde, že podobně se pomalu, ale jistě zlepšuje i stav vozového parku.
A na "opravy rychlostníkom" jsme tu zase experti my- BKV panely prostě evidentně nejsou nejdokonalejší stavební technika a DPP je miluje, takže vzniknou pomalé jízdy třeba i na modřanské rychlodráze (tam je naštěstí úsek z BKV panelů dost krátký, ale stejně to nas...!). A když hygienik rozkáže, zavede se Vmax 30 v nočních hodinách na skoro celé síti- to je potom teprve svezeníčko!
Reakcia na: luky133 #65535:
Pardon. Do Brna.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.