Reakcia na: Mego #65533:
Neviem ale rád by som išiel. Ale aj tak nemáme historické trolejbusy ktorými by sme sa mohli chváliť.Many nemáme. Zázrak ,že máme FBW, 7Tr nemáme, Tatray T400 nemáme, 8Tr sme dali do múzea do Brana a nie do Bratislavy, 9Tr máme až dve ale sú vonku a tak začínajú hrdzavieť, T11 zošrotovali, 14Tr a 15Tr tie každý deň vidí ten kto cestuje trolejusmi, Sanosy tie niesú opravené a hrdzavé... Takto sa môžeme pýšiť z historickými trolejbusmy. Jediné by tam mohli byť vystavené FBW, 9Tr a potom by tam mohli byť už jedine "moderné" 14Trky a 15Trky. A potom ešte 21Trka a nové 25Trky. ?
fobust
Keďže mesto definitívne zavrhlo myšlienku metra ako nosného systému a miesto neho sa vraví o električke, tak by malo robiť všetky ktorky vedúce k tomu, aby električka nosným systémom bola, a to aj v Ruživnove. Osobne si viem predstaviť už zastávku "Slovanet" čiastočne zapustenú. Proste od podjazdu by tramvaj pokračovala miernym klesaním a už by nemala úrovňovú križovatku až po Trnavské mýto, ktoré by bolo podpovrchové. Celá trasa by sa dala stavať otvoreným spôsobom z povrchu, čo je oveľa lacnejšie ako razený tunel. Ostáva však nutnosť prekladať inžinierske siete. Na miletičke by mali rovno spraviť odbočku (pod povrchom) na Dulovo námestie a smerom do zóny Pribinova popod Košickou a jej pokračovaním. Ale to už moc zachádzam to úvah.